Mannen med ljåen Skrevet 1. februar 2021 Del Skrevet 1. februar 2021 Jeg ble så godtesyk at jeg fikk fyren i leiligheten over til å senke en pose ostepop i et snøre fra vinduet. Dansk Pølse Tsjernobyl Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. februar 2021 Del Skrevet 1. februar 2021 (endret) Tsjernobyl har jeg aldri hørt om, men dansk pølse har jeg hørt om. Italiensk Restaurant Vin Endret 1. februar 2021 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 1. februar 2021 Del Skrevet 1. februar 2021 Drakk vin på en italiensk restaurant. Spileelement, vannklosett, amper Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. februar 2021 Del Skrevet 1. februar 2021 Vegard ble amper at han måtte bruke vannklosett som et spilleelement. Kloakk Kjøtt Deilig 1 Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 2. februar 2021 Del Skrevet 2. februar 2021 Bernt syntes kjøtt med smak av kloakk var deilig. Sauna Hostesaft Manusforfatter Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 2. februar 2021 Del Skrevet 2. februar 2021 En ekte manusforfatter drikker hostesaft i en sauna. Særlig, spesielt, faen Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. februar 2021 Del Skrevet 2. februar 2021 (endret) Han Særlig var drit fan av han Ole Ivars spesielt under en måneformørkelse under åpen himmel, og samme natt hadde Særlig fean meg nattevakt som han hadde glemt. Klorin Matteprøve Kosekroken Endret 2. februar 2021 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 2. februar 2021 Del Skrevet 2. februar 2021 For å jukse på en matteprøve tok jeg av meg alle klærne mine og lokket læreren med meg hjem til kosekroken i stua, før jeg brukte klorin til å få ham til å besvime; før jeg deretter stjal fasiten på prøven og besto med glans. Forelska, våt, raggsokker Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 3. februar 2021 Del Skrevet 3. februar 2021 Scarvo ble våt, kåt og forelsket i et par raggsokker. Selvironi Popstjerne Minimal Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 3. februar 2021 Del Skrevet 3. februar 2021 @Scarvo drømte om en karriere som popstjerne, men på grunn av den selvironiske @Kris85 som med minimal innsats klarte å knuse drømmen til Scarvo ved å påpeke hvor ELENDIG vokal han hadde - ble det med drømmen, og ikke noe mer enn det. Ja, nei, kanskje Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. februar 2021 Del Skrevet 3. februar 2021 Hilde svarte ja på alle testspørsmålene, kanskje hun kan bestå testen, nei det gjorde hun ikke. Hvorfor Derfor Hvordan Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 4. februar 2021 Del Skrevet 4. februar 2021 Hvorfor er spørsmålet, derfor er svaret, og hvordan er forklaringen. Spørsmålstegn Utropstegn Kolon Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. februar 2021 Del Skrevet 4. februar 2021 Norsken, svensken og dansken skulle konkurrere om hvem som har den beste tegnsettingen, Dansken ble til kolon og så ble svensken som et utropstegn, og dermed ble Norsken som et spørsmålstegn og skjønte ingen verdens ting om denne rare konkurransen. Vits... ...rå... ...morsom,... Spoiler ...ikke sant. Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 4. februar 2021 Del Skrevet 4. februar 2021 Det er ikke vits med kjøtt som er rå - sa kjøttelskeren, i håp om å være morsom. Legere, traktere, flambere Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 5. februar 2021 Del Skrevet 5. februar 2021 I ren frustrasjon valgte galningen Bob å både legere, traktere og flambere eks-kjærestens gjenglemte eiendeler. VR Bokstav Omega Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 5. februar 2021 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2021 Nils testet sitt nye VR-spill som gikk ut på å samle bokstaver, og den første var greske omega. Grøft Speilbilde Batterilader Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 5. februar 2021 Del Skrevet 5. februar 2021 Akkurat i det jeg mistet en batterilader i gulvet kjørte jeg utfor en grøft etter å ha blitt skremt av mitt eget speilbilde. Hektar, dælkåt, doddegutt Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. februar 2021 Del Skrevet 5. februar 2021 Har aldri hørt om dælkåt eller doddegutt, men hekter har jeg hørt om. Mammadalt Pappadalt Generalløytnant Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 5. februar 2021 Del Skrevet 5. februar 2021 Generalløytnant Olsen var både en mammadalt og pappadalt. Septiktank, kompost, eksplosjonsfare Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. februar 2021 Del Skrevet 5. februar 2021 En septiktank med livsfarlig kompost er en eksplosjonsfare. Kakedeig Sexleketøy Ducktape Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå