Pliscin Skrevet 23. januar 2021 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2021 Egon hadde ikke fullført sitt studie om metallarbeid, og måtte ta en privatisteksamen i faget om patroner, og konkluderte med at man måtte droppe våpen og heller kaste småstein på hverandre. Pølsemaker Jungelord Tariffavtale Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 23. januar 2021 Del Skrevet 23. januar 2021 En tariffavtale finnes ikke som jungelord, sa en tilfeldig pølsemaker i jungelen. Gravitasjon, kjærlighetssorg, snøkanon. Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 23. januar 2021 Del Skrevet 23. januar 2021 (endret) fjernet - feil tråd 😜 Endret 23. januar 2021 av Kris85 Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 24. januar 2021 Del Skrevet 24. januar 2021 Kris85 fjernet innlegget sitt, etter å ha postet i feil tråd. Egg Karisma Tånegl Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 24. januar 2021 Del Skrevet 24. januar 2021 Det ble den store karismaen etter å ha laget en egge-shot med snev av en tånegl. Saltsyre Utløsning Jernia Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 24. januar 2021 Del Skrevet 24. januar 2021 Jeg fikk en utløsning på Jernia etter å ha fått i meg litt saltsyre. Gravitasjon, kjærlighetssorg, snøkanon. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 24. januar 2021 Del Skrevet 24. januar 2021 Etter å fått kjenne på kjærlighetssorg skøyt Halvard seg ut i gravitasjon rundt jorden ved hjelp av en hjemmelaget snøkanon. Karriere Ribbevegg Laminatgulv Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 24. januar 2021 Del Skrevet 24. januar 2021 Thomas sin karriere besto utelukkende av trening i ribbevegg på gymsalen med laminatgulv. Pupper Ærverdighet Onomatopoetikon (lydord) Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. januar 2021 Del Skrevet 25. januar 2021 Jeg vet ikke hva Ærverdighet og Onomatopoetikon betyr for noe, men pupper vet jeg hva er. Beruset Kappe Utblåsing Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 25. januar 2021 Del Skrevet 25. januar 2021 Etter å ha kappet hull på støvsugerposen fikk den seg en skikkelig utblåsing, og tilfelle du lurer - ja, jeg var beruset. Adjektiv, subjektiv, verb. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 25. januar 2021 Del Skrevet 25. januar 2021 Elever lærer om adjektiv, subjektiv og verb i norsktimene på skolen . Kristiansand Tromsø Boston Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 25. januar 2021 Del Skrevet 25. januar 2021 Jeg tok fly fra Kristiansand til Tromsø via Boston i dag. Solgte, salg, selge Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 26. januar 2021 Del Skrevet 26. januar 2021 Kris85 planla å selge en iPod på Finn.no, men det ble ikke noe salg da kjøperens svoger solgte ham en bedre iPod til en lavere pris. Kurdistan Israel Fisk Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 26. januar 2021 Del Skrevet 26. januar 2021 Jeg liker ikke Israel, men jeg har besøkt Kurdistan der jeg spiste deilig fersk fisk. Satan, djevelen, pølsemaker. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 26. januar 2021 Del Skrevet 26. januar 2021 SATAN!, ropte pølsemakeren da han kvernet tommelen sin, men gjorde store øyne da Djevelen faktisk dukket opp. Hurlumhei Rosa Kanyle Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 26. januar 2021 Del Skrevet 26. januar 2021 Spontan brøling av ordet hurlumlei er en av bivirkningene man kan forvente dersom Covid-vaksinene blir gitt i en rosa kanyle. Titten-tei Handlekurv Aske Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 26. januar 2021 Del Skrevet 26. januar 2021 Jeg brant opp Titten-tei i ovnen så han ble til aske før jeg la alt sammen i en handlekurv. Lysterapilampe, logoped, blikkenslager Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 26. januar 2021 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2021 Blikkenslageren Benny Blichfeldt fikk senskader av jobben i form av en veldig rusten og metallaktig stemme, og måtte bruke en blanding av logoped, lyslampeterapi og elektrosjokkterapi for å myke den opp til å bli normal igjen. Jesus Gyngehest Jetpack Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 26. januar 2021 Del Skrevet 26. januar 2021 Haha. Bra skrevet. Jesus satt på en gyngehest da han fikk tatovert inn en jetpack på ryggen til minne om sin mor, Jetpack Maria. Sprutbæsj, snørr, eplekake Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 27. januar 2021 Del Skrevet 27. januar 2021 Ingvild ble pranket av sinn bror Mats med å bruke aføringsmiddel i en farlig god epplekake, han tokk så mye at ho Ingvild fikk konstant sprutbæsj og snørra i eniga. Lekke Bleie Kondom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå