Scarvo Skrevet 24. august 2020 Del Skrevet 24. august 2020 En fin skoledag startet med naturfagstime hvor man lærte om grunnstoffer, etterfulgt av kylling til lunsj, og besøk i byens fangehull på slutten av dagen. Hestehale Trillebår Multivitamin Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 28. august 2020 Forfatter Del Skrevet 28. august 2020 Roger kom med et trillebårlass med multivitaminer til stallen til Ola, som drev med hest, og ville at hestenes hestehale skulle gro og bli lange for videresalg. Lecastein Gravøl Glansbilde Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 28. august 2020 Del Skrevet 28. august 2020 Jeg vet ikke hva Lecastein er, så derfor velger jeg å sørge med gravøl mens jeg kikker på et glansbilde. Ammoniakk Te Skapdør Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 28. august 2020 Del Skrevet 28. august 2020 Jeg fant en te bak en skapdør, men den luktet ammoniakk, så jeg bestemte meg for å ikke drikke den. Ørevoks Buljong Kjemikalier. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 29. august 2020 Del Skrevet 29. august 2020 (endret) Vidri klarte å lage en ny kjemikalier av ørevoks og buljong. Portal-ring Endetarmen Safari Hvis du er usikker på hva jeg mener med portal-ring, så se her. https://images.app.goo.gl/4atzEyGuokt8ruvc7 Endret 29. august 2020 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 29. august 2020 Del Skrevet 29. august 2020 Ut av endetarmen kom det en portalring og en safarikjeks. Usikker Kragebein Svamp Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 29. august 2020 Del Skrevet 29. august 2020 Jeg er usikker på om kragebein er laget av svamp. Fuglesang Gåte Kyllingfilet. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 29. august 2020 Del Skrevet 29. august 2020 Stor gåte om man kan spille en fuglesang av en kyllingfilet? Bukkenebruse Seter Spinkel Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 29. august 2020 Del Skrevet 29. august 2020 Det var en gang tre bukkenebruse, som skulle til en seter, fordi de var så spinkel. Gjøk Mark Økosystem. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 30. august 2020 Del Skrevet 30. august 2020 Mark drepte en gjøk for å ta vare på planetens økosystem. Underbukse Rehabilitering Sovepose Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 30. august 2020 Del Skrevet 30. august 2020 Ingerbritt måtte lære seg å bruke underbukse når hun skal sove i en sovepose, den rehabiliteringen tok henne 7 uker. opptak oppblåsbar oppdretter 1 Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 31. august 2020 Del Skrevet 31. august 2020 På opptak måtte Ole sprenge en oppblåsbar oppdretter. Kylling Ulv Lamborghini Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 14. november 2020 Forfatter Del Skrevet 14. november 2020 (endret) Petter Kyllingstad, eller "Kylling" ragget rundt i en gammel Opel Rekord, som var en real ulv i fåreklær, for den var ombygd med en Lamborghini V12-motor med 650hk. Hestesko Overfyllingsvern Håndbak Endret 14. november 2020 av Pliscin Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 14. november 2020 Del Skrevet 14. november 2020 Jeg vet ikke hva overfyllingsvern er, og kaster derfor en hestesko i veggen etter å i tillegg ha tapt i håndbak mot mamma. Gasslekkasje Årstall Fiskepudding Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 16. november 2020 Del Skrevet 16. november 2020 En stor klump fiskepudding forårsaket gasslekkasje i årstallet 2029. Vannflaske Hodetelefoner Saks Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 16. november 2020 Del Skrevet 16. november 2020 Sander klippet i stykker vannflasken min med en saks, slik at hodetelefonene mine ble ødelagt av vannsølet. Selvironi Trekkspill Lamborghini Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 16. november 2020 Del Skrevet 16. november 2020 Ingri tok en selvironi om Lamborghini bilen sin at hun hadde en trekkspill. Politijakt Menneskeføring Overlykkelig Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 17. november 2020 Del Skrevet 17. november 2020 Ole var overlykkelig over en menneskeføring og en politijakt. Veps. Hundreårsjubileum Matsøl. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 18. november 2020 Del Skrevet 18. november 2020 En veps skapte panikk og påfølgende matsøl under hundreårsjubileumet for vepse-allergikere. Papp Rap Vin 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19. november 2020 Del Skrevet 19. november 2020 Ulven hadde blidt dritt lei av puste og pese, dermed tok han frem vinflaske og drakk den på styrten sånn, så han fikke den rapen, sånn at papphuset til grisene raste ned. Klemt Asfalten Heteslag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå