TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12. juni 2020 Del Skrevet 12. juni 2020 Bananen kledde seg ut som Skrue, og spiste en nisselue. Farge Kjønnshår Tergelyst Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 13. juni 2020 Del Skrevet 13. juni 2020 Tergelysten tok overhånd, så Kjetil malte kjærestens kjønnshår i grønn farge. Sarkofag Meny Støvsuger Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19. juni 2020 Del Skrevet 19. juni 2020 Ingri Lise skal dra på Meny for å kjøpe seg en støvsuger, sånn at hun får støvsuge sarkofagen som hun har hjemme i kjelleren. Helvete Dukkehus Orgie Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 19. juni 2020 Del Skrevet 19. juni 2020 Dukkene i Maries dokkehus var helvetes lei av å høre orgie-fortellinger. Kristen Krise Kanel Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 19. juni 2020 Del Skrevet 19. juni 2020 Det ble krise for Kristen da han gikk tom for kanel til grøten. Utenom Stein Sving Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 19. juni 2020 Del Skrevet 19. juni 2020 Bak en sving lå det en stein som taxisjåføren akkurat rakk å kjøre utenom. Skilsmisse Testikkel Grynt Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 20. juni 2020 Del Skrevet 20. juni 2020 (endret) Testikklene til Vidar begynte å grynte under skilsmissen med dama sin. Fis Tiss Sprute Endret 20. juni 2020 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. juli 2020 Del Skrevet 2. juli 2020 Så stille det ble her da!! ?? Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 2. juli 2020 Del Skrevet 2. juli 2020 Jeg syns det blir litt på kanten av ekkelt hvis man må lage setning av ord som fis og tiss, derfor jeg ikke har postet her siden sist, men jeg får bringe det videre. Geir hadde spist bønner til middag og måtte slippe en skikkelig braker av en fis, men til hans overraskelse sprutet det tiss ut sammen med fisen. Hageslange Jordskokk (plante) Hjemmelaget Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 2. juli 2020 Del Skrevet 2. juli 2020 (endret) En hjemmelaget hageslange er det eneste som duger for å vanne jordskokk. Skrekk fersk kjøp Endret 2. juli 2020 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. juli 2020 Del Skrevet 2. juli 2020 Ingrid var i skrekkslagen når hun kjøpte fersk menneske kjøtt. Mammografi Kjøttkverner Blodpøl Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 3. juli 2020 Del Skrevet 3. juli 2020 (endret) N-4K0 skrev (15 timer siden): Jeg syns det blir litt på kanten av ekkelt hvis man må lage setning av ord som fis og tiss, derfor jeg ikke har postet her siden sist, men jeg får bringe det videre. Samme her. Jeg er 24 og synes kanskje det er litt "barnslig" å skrive om fis, bæsj, tiss og slike ting. Men det er bare meg. Dere andre må få skrive hva dere selv ønsker. Puppen til Trine-Lise ble til en blodpøl under mammografi-timen, da hun trodde at det var puppen skulle legges i klem. Covid-19 Tannregulering Kaffesøl Endret 3. juli 2020 av Scarvo Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 4. juli 2020 Del Skrevet 4. juli 2020 Karl skulle få satt på tannregulering under Covid-19-pandemien og da han kom hjem ble det bare kaffesøl da det fortsatt var altfor uvant. Sukker Nettside Banankake Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 5. juli 2020 Del Skrevet 5. juli 2020 Adolf gikk på en nettside for å se hvor mye sukker man trenger for å lage banankake. Søledam Likestilling Grandiosa Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 5. juli 2020 Del Skrevet 5. juli 2020 Adam gikk gjennom regn og søledammer for å kreve likestilling for Grandiosa. Hjulstilling Fuglereir Brakvalg Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 5. juli 2020 Del Skrevet 5. juli 2020 Hjørdis gjorde et brakvalg i lokapolitikken etter at hun oppdaget et fuglereir i det lokale verkstedet under en sjekk av hjulstillingen. Dyreparken Meteor Direktør Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 5. juli 2020 Del Skrevet 5. juli 2020 Direktøren for dyreparken måtte gå av etter at han blåste i meldingene om en innkommende meteor og nektet å evakuere parken før den ble lagt i ruiner. Meieri Romsopp Regelbrudd Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 6. juli 2020 Del Skrevet 6. juli 2020 Meieriet ble stengt etter gjentatte regelbrudd i henhold til hygiene, da det ble oppdaget romsopp i kjøleskapet. Demon Appelsin Hoppetau Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 6. juli 2020 Del Skrevet 6. juli 2020 En demon lekte seg med en appelsin og et hoppetau og gikk på trynet. Flaske Kaviar Katapult Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 10. juli 2020 Del Skrevet 10. juli 2020 (endret) En flaske fylt med kaviar skutt ut fra en hjemmelaget katapult forlat pulten til bølla Ronny med retning mot læreren fremst i klasserommet. Hamburger Kopimaskin Anoreksi Endret 10. juli 2020 av Scarvo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå