Scarvo Skrevet 6. april 2020 Del Skrevet 6. april 2020 Bleien var så full at utfloden til ungen skapte en skandale på badet for renholdspersonellet. Tiger Snekker Arkitektur Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. april 2020 Del Skrevet 8. april 2020 En artitektur snekkret seg en tiger stature av planket. Stjerte Fjerte Hjerte Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 8. april 2020 Del Skrevet 8. april 2020 Henriette fikk vondt i hjertet da mannen hennes ikke klarte å fjerte, men kun stjerte. Vaffel Ergometersykkel Tennisracket Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 10. april 2020 Del Skrevet 10. april 2020 Er ikke vant med det ordet der, ergometersykkel. Har ikke vært bortig det ordet der heller. Når jeg googlet det, da så jeg hva det var. Tilbake til leken: Bertine trente på en treningsykkel og klarte og slå personlig rekord, dermed fikk hun en tennisracket som premie, det måtte de feire med vafler. Gothik Søt Kroppshår Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 10. april 2020 Del Skrevet 10. april 2020 Scarvo forsto ikke hva Gothik betydde, så han håper at TheDarkSapling-SCM er søt og lar han slippe unna uten å måtte barbere vekk alt av kroppshår. Brettspill Avis Anime Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 10. april 2020 Del Skrevet 10. april 2020 Scarvo skrev (1 time siden): Scarvo forsto ikke hva Gothik betydde, så han håper at TheDarkSapling-SCM er søt og lar han slippe unna uten å måtte barbere vekk alt av kroppshår. Brettspill Avis Anime Scar, her har du forklaring på hva gothik er for noe. ? https://no.m.wikipedia.org/wiki/Goth TheDarkSapling - SCM lager brettspill av avis og anime. Notat Glansen Bamse Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 11. april 2020 Del Skrevet 11. april 2020 Hanne solte seg i glansen av bamsen hennes flotte meningsfulle notat. Veterinær Kakespade Nødutgang Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 14. april 2020 Del Skrevet 14. april 2020 Veterinæren hadde ikke de redskapene hun måtte ha, dermed hadde hun ikke noe valg å bruke en kakespade, dermed bled det akuttkrise og måtte finne mærmeste nødutgang. Covid-19 Verdensrommet Kapsel Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 15. april 2020 Del Skrevet 15. april 2020 En av de mange konspirasjonsteoriene som omhandler Covid-19, er at det skal kommet til jorden via en kapsel som styrtet ned fra verdensrommet. Vestlending Nordlending Sørlending Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 15. april 2020 Forfatter Del Skrevet 15. april 2020 (endret) Har du hørt den om sørlendingen, nordlendingen og vestlendingen som satt på en bar, først sier sørlendingen, gi meg en gammel dansk takk og fikk et speil, så sier nordlendingen gi mæ einn pina colada og fikk pinadø både en cola og en lada, så til slutt sier vestlendingen gi meg en vassdram og får et halvfullt glass med vodka og en billett hjem til Bergen, og bartenderen som var østlending, ja han mistet kanskje kundene sine, men unnet da seg selv en jägerbomb og gikk ut for å jakte flere. Løve Sorgenfri Eurovision Endret 15. april 2020 av Pliscin 2 Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 16. april 2020 Del Skrevet 16. april 2020 Pliscin skrev (21 timer siden): Sorgenfri Hva betyr sorgenfri? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 16. april 2020 Del Skrevet 16. april 2020 (endret) Scarvo skrev (46 minutter siden): Hva betyr sorgenfri? Det er en resturante i Oslo som heter Sorgenfri. Jeg tror det er det han mener, er ikke sikker altså. Med litt Google søk så fant jeg en god del med det orde/navnet. Endret 16. april 2020 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 17. april 2020 Del Skrevet 17. april 2020 Løven Leonardo elsker Eurovision Song Contest, men da han leste at det var avlyst gikk han til Sorgenfri for å drukne tankene. Gopnik Datomerking Komité Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 17. april 2020 Del Skrevet 17. april 2020 Gopniken utnevnte en komité til å drive med datomerking på Rema 1000. Krig Saltchips Hagelange Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 17. april 2020 Del Skrevet 17. april 2020 (endret) Tre karer oppdager at det er bare en saltchips igjen i bollen, dermed ble det den enorme vannkrigen mellom dem, ene hadde vannpistol, andre hadde vannballonger og den siste brukte hageslangen. Chillipulver Onanere Fyllefest Endret 17. april 2020 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 18. april 2020 Del Skrevet 18. april 2020 Fyllefesten tok helt av når flere av gutta bestemte seg for å onanere hverandre mens de sniffet chilipulver. Tombola Fryseboks Permittering 1 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 18. april 2020 Del Skrevet 18. april 2020 Permitteringen har gitt meg god tid til å tenke, så jeg har oppfunnet en tombola basert på en ombygd fryseboks. Hoste Privatisering Politikk Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 18. april 2020 Forfatter Del Skrevet 18. april 2020 På grunn av at Covid-19 viruset smitter via luftveiene, kom FRP med in innstilling til Stortinget om privatisering av alle dagens offentlige helseinstitusjoner, på bakgrunn av en undersøkelse som viste at ansatte ved offentlige sykehus hoster mer enn ansatte ved private sykehus, noe som gjenspeiler sneversynet i deres politikk. Hydraulikk Viking Paraplydrink 1 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 18. april 2020 Del Skrevet 18. april 2020 Etter et par paraplydrinker for mange fikk vikingsønnen Balder ideen å bygge er vikingskip med hydraulikkstyrt navigasjon. Adidas Solsikkefrø Kvass Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 19. april 2020 Del Skrevet 19. april 2020 Etter å ha gått til innkjøp av nye Adidas-sko, samt solsikkefrø til senere baking, bestemte Frank seg for å avslutte kvelden med å lytte til albumet Kvass, utgitt av det norske metalbandet Kampfar. Spabehandling Dialekt Vindmølle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå