TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. januar 2020 Del Skrevet 6. januar 2020 Ukeplanen er å lage saft av deodorant. Humørsvingninger Elefantmøkk Vingespenn Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 6. januar 2020 Del Skrevet 6. januar 2020 Det vekker sterke humørsvingninger å tråkke i elefantmøkk med stort vingespenn. Kaffepose Malingsspann Opptenningsved Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 6. januar 2020 Del Skrevet 6. januar 2020 Knut gikk tom for opptenningsved når han skulle fyre opp sankthansbålet og bestemte seg av den grunn for å lage et inferno ved hjelp av kaffeposer og malingsspann. Grinunge Turnøvelse Taxi Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 7. januar 2020 Del Skrevet 7. januar 2020 Når endelig grinungene fikk praia en taxi kom de seg på turnøvelsen. Såpe Snikskytter Profesjon Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 7. januar 2020 Del Skrevet 7. januar 2020 I en fremtid uten kriminalitet har profesjons-snikskyttere byttet ut kuler med såpebobler. Radiotårn Pils Silhuett Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 8. januar 2020 Del Skrevet 8. januar 2020 Nils drakk så mange pils at han trodde radiotårnet på åsen var en skummel silhuett av en drapsmann. Hoppbakke Grill Pub Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 8. januar 2020 Del Skrevet 8. januar 2020 Frank drakk seg dritings på den lokale pubens grillfest og truet med å ta selvmord fra toppen av hoppbakken like ved. Radioaktivitet Løype Utedo Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 8. januar 2020 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2020 På grunn av usedvanlig mye radioaktivitet fra utedoen som lå halvveis i løypa, ble en ny løype lagt i forsvarlig avstand fra den, og dermed ble birken i år 5 mil lengre enn i fjor. Rødsprit Landskap Ballespreng Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 9. januar 2020 Del Skrevet 9. januar 2020 Mens Nils tittet utover det vakre landskapet, kjente han med ett at rødsprit ikke funker for å kurere ballespreng. Vaksine Konstitusjon Røyskatt Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 9. januar 2020 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2020 Arbeiderpartiet prøvde å få igjennom et obligatorisk vaksinasjonsprogram mot bitt fra røyskatt, og ikke nok med det, men de ville ha det inn i Norges konstitusjon. Yoga Yoda Yade Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 9. januar 2020 Del Skrevet 9. januar 2020 Yoda dro på yoga og koste seg etterpå med Yade-sjokolade. Banankasse Styremøte Sprit Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. januar 2020 Del Skrevet 9. januar 2020 På styremøte tokk de opp banankasser og sprit. Lammelse Blåmerke Kakekrig Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 9. januar 2020 Del Skrevet 9. januar 2020 Kakekrigen mellom nordmennene og svenskene ble litt for brutal og derfor endte flere opp med både blåmerke og lammelser. Koloskopi Dynetrekk Hangar Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. januar 2020 Del Skrevet 9. januar 2020 Scarvo skrev (23 minutter siden): Kakekrigen mellom nordmennene og svenskene ble litt for brutal og derfor endte flere opp med både blåmerke og lammelser. Koloskopi Dynetrekk Hangar Hva er en koloskopi? ?? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 9. januar 2020 Del Skrevet 9. januar 2020 Hangar og dynetrekk er enkle ord som alle forstår, men hvis du ikke forstår ordet koloskopi, så kan du vel google det? Fnatt dokumentarfilm Knekkebrød Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. januar 2020 Del Skrevet 9. januar 2020 (endret) Scarvo skrev (42 minutter siden): Mannen med ljåen skrev (20 minutter siden): Hangar og dynetrekk er enkle ord som alle forstår, men hvis du ikke forstår ordet koloskopi, så kan du vel google det? Fnatt dokumentarfilm Knekkebrød Dere kan ikke regne med at Google kan klare å hjelpe med absolutt alle. I enkelte tilfeller må det forklares. Folk oppfatter tekst forskjellige. Takk for at dere begge fikk humøret mitt enda lengre ned. Nå tar jeg fri fra Diskusjon.no i noen pr dager. Scarvo du viste at jeg hadde humørsvingninger, da syns jeg du kunne hatt tatt deg tid i å forklare. Endret 9. januar 2020 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 9. januar 2020 Del Skrevet 9. januar 2020 Som regel bruker jeg å forklare, men selv jeg mister tålmodigheten en gang i blant. Jeg orker ikke å bruke tid på å forklare hver gang noen spør. Da er det bedre om man bare lar være å poste frem til noen andre har besvart det ordet som noen syntes er vanskelig. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 9. januar 2020 Del Skrevet 9. januar 2020 (endret) Sitat Koloskopi er en undersøkelse av hele tykktarmen ved hjelp av et koloskop. Koloskopet er en bøyelig fiberoptisk slange som føres inn i tarmen. Man kan da inspisere tarmens innside og overføre bilder fra kroppens indre til en TV-skjerm. Koloskopi - NHI.no Det første som dukket opp på Google, direkte på resultat-siden, uten å trykke på et søkeresultat. Du prøver jo ikke å google engang. Er Bing eller Yahoo forvalgt standard søkemotor hos deg? Endret 9. januar 2020 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 9. januar 2020 Del Skrevet 9. januar 2020 Mannen med ljåen skrev (30 minutter siden): Fnatt dokumentarfilm Knekkebrød Jeg fikk fnatt av en morsom dokumentarfilm som omhandlet knekkebrød. Gyngehest T-rex Hull Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå