KatrinaS Skrevet 3. august 2016 Del Skrevet 3. august 2016 Jeg har ikke så mye til overs for deres meninger. Bil, Indonesia, Android. 1 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 4. august 2016 Del Skrevet 4. august 2016 Indonesia nye, førerløse biler styres av en Android-app. Delen krangle sådd Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 4. august 2016 Forfatter Del Skrevet 4. august 2016 Lite gikk som det skulle da Jens skulle ut med traktoren og så avlinger midt på natta i fylla, dagen etter ringte en kranglevoren nabo som skjelte ut Jens etter noter, han hadde etterlatt seg traktorspor og sådd avlinger i hagen hans, vekt hele familien og skapt mye trøbbel, til sitt forsvar "trodde" Jens at den delen av hagen var utmark fordi den så ut som et "ubehandlet jordstykke" uten privat grunneier. Eplemost, Barnebursdag, Jihad Lenke til kommentar
L/\R~ Skrevet 4. august 2016 Del Skrevet 4. august 2016 Jihads barnebursdag ble eplemost. (Måtte bare) Kabinett kosebamse lampe Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. august 2016 Del Skrevet 4. august 2016 (endret) Jeg glemte lapen min og kosebamsen min i kabinett. Opp-ned, bak-frem, speilvendt Lite gikk som det skulle da Jens skulle ut med traktoren og så avlinger midt på natta i fylla, dagen etter ringte en kranglevoren nabo som skjelte ut Jens etter noter, han hadde etterlatt seg traktorspor og sådd avlinger i hagen hans, vekt hele familien og skapt mye trøbbel, til sitt forsvar "trodde" Jens at den delen av hagen var utmark fordi den så ut som et "ubehandlet jordstykke" uten privat grunneier. Eplemost, Barnebursdag, Jihad Ikke glem, kun en setning. Endret 4. august 2016 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
L/\R~ Skrevet 4. august 2016 Del Skrevet 4. august 2016 Han gikk oppned, bakfrem og ble helt speilvendt! Varm null papir Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 4. august 2016 Del Skrevet 4. august 2016 Viggo kjente han ble varm og klam i sprekken og skyndte seg på dass for å drite, men til sin skrekk oppdaget han katastrofen: null papir! Ekskrement, yrke, dyrke Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. august 2016 Del Skrevet 4. august 2016 (endret) Fortsettelse: Da tenkte Viggo at han hadde en underlig yrke og begynte dyrke dopapir av ekskrement sånn at han kan tørke seg med. :rofl: forgudet, fall, hatet Endret 4. august 2016 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
L/\R~ Skrevet 4. august 2016 Del Skrevet 4. august 2016 (endret) Viggo ble forgudet, men også hatet, noen mente han burde falle og slå seg. Viggo bedrift ide Endret 4. august 2016 av L/\R~ Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 4. august 2016 Del Skrevet 4. august 2016 Viggos idé om å starte en bedrift for biologisk toalettpapir ble en stor suksess. cyanid, rompe, torsk Lenke til kommentar
L/\R~ Skrevet 4. august 2016 Del Skrevet 4. august 2016 (endret) Og Viggo spiste cyanid rompetorsk til middag Viggo penger ansatte Endret 4. august 2016 av L/\R~ Lenke til kommentar
NoBo Skrevet 4. august 2016 Del Skrevet 4. august 2016 (endret) Viggo tjente så mange penger at han ansatte en stumtjener.Rote, advokat, KroppEdit: Viggo var brukt før.. Endret 4. august 2016 av NoBo Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 4. august 2016 Del Skrevet 4. august 2016 (endret) Advokaten rotet med sekretæren sin, for kroppen hennes var uimotståelig. brennpunkt, olje, bensin Endret 4. august 2016 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 5. august 2016 Forfatter Del Skrevet 5. august 2016 (endret) Da Viggo fikk vite at advokaten rota med sekretæren sin, som var hans forlovede, begynte han å se rødt, og startet å eksperimentere med brennpunktet til bensin, som han tenkte bruke til å brenne denne advokaten til grunnen, et veloljet maskineri skal snart få kjepper i hjulene tenkte Viggo. Yogainstruktør, Biceps, Promille Endret 5. august 2016 av Pliscin Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. august 2016 Del Skrevet 5. august 2016 (endret) Jeg hadde altfor stor promille for å være yogainstruktør, så jeg trente bicepsene mine i stede. Skite, økonomisk, bensin Endret 5. august 2016 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
L/\R~ Skrevet 5. august 2016 Del Skrevet 5. august 2016 Når Viggo begynte å trene bicepsene sine begynte han å slite så mye økonomisk at han ikke hadde råd til verken bensin eller dasspapir etter han hadde skiti.. Telefon jobb penger Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. august 2016 Del Skrevet 6. august 2016 Jeg måtte ringe til jobbtelefonen, for å kunne ordne feriepenger. privatverksted, klovner, intimt Lenke til kommentar
L/\R~ Skrevet 6. august 2016 Del Skrevet 6. august 2016 På et privatverksted jobbet det klovner som gjorde alt ganske intimt. Facebook Instagram *fritt ord* Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. august 2016 Del Skrevet 6. august 2016 Jeg bruker verken ikke facebook eller instagram. Leskedrikke, bibel, stavmikser På et privatverksted jobbet det klovner som gjorde alt ganske intimt.Facebook Instagram *fritt ord* Hæ!! Du skal liksom gi tre ord, ikke to. /= Lenke til kommentar
L/\R~ Skrevet 6. august 2016 Del Skrevet 6. august 2016 (Kunne du ikke finne på et selv? ) Leskedrikka miksa jeg med en stavmikser mens jeg kvitta meg med bibelen. Sove våkne måne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå