NoBo Skrevet 1. august 2016 Del Skrevet 1. august 2016 Hun er en forbannelse men hun er søt og gjør meg lykkelig.. Hodeløs, klok ugjerning Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 1. august 2016 Del Skrevet 1. august 2016 (endret) Ugjerningen ble begått av en hodeløs gjerningsmann, og folk som er redde for zombier gjør klokt i holde seg unna åstedet. Kjekt røde siviløkonom (når jeg skal velge tilfeldige ord for neste oppgave, så bare rabler jeg på mobiltastaturet og lar swype finne på noe ) Endret 1. august 2016 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
NoBo Skrevet 1. august 2016 Del Skrevet 1. august 2016 I det sivile liv var den røde baron siviløkonom. Det var ikke like kjekt... Janteloven, altruistisk, kommersiell Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 2. august 2016 Forfatter Del Skrevet 2. august 2016 Ny forskning viser at disipler av janteloven tilegner seg flere gode egenskaper enn man før hadde trodd, man blir mer ydmyk, ærbødig, minimalistisk og altruistisk sier professor Sörensen, en uttalelse som mange mener er et kommersielt stunt for den nasjonale jantelovforeningen. Kaffegrut, Kjerringråd, Leiemorder Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 2. august 2016 Del Skrevet 2. august 2016 Et kjerringråd mot leiemordere er å rulle seg i kaffegrut. Klor stripe hale Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. august 2016 Del Skrevet 2. august 2016 Jeg dyppet halen min i klor, for å få hvite striper. jenteklær, gutter, femenin 1 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 2. august 2016 Del Skrevet 2. august 2016 Noen gutter er feminine, men de mest ekstreme går i jenteklær. Makrell, padde, Kristiansand Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 3. august 2016 Del Skrevet 3. august 2016 Når man fisker etter makrell langs kysten rundt Kristiansand kan man finne en og annen padde. Sopp, flaske, ring Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. august 2016 Del Skrevet 3. august 2016 (endret) Jeg og min kjære er forlovet og hadde forlovelsesringen på oss denne dagen, samme dag dro vi til skogen og plukket sopp, skal lage sopp-smudi når vi kommer hjem og helte det i en flaske. Onanere, bilverksted, hornet Endret 3. august 2016 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 3. august 2016 Del Skrevet 3. august 2016 Når Raymond på bilverkstedet sier han skal "ut og pusse hornet", vet kollegene at han skal på dass og onanere. Ålreit, gass, vekt 3 Lenke til kommentar
adelene123 Skrevet 3. august 2016 Del Skrevet 3. august 2016 Du har en altfor høy vekt. Gassen din lukter eklere hvis du har det. Dette er ikke ålreit. Legekontor, katt, penal Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 3. august 2016 Forfatter Del Skrevet 3. august 2016 Mons, husets 5 år gamle hannkatt, sendte hele familien til legekontoret etter et iltert basketak, umiddelbart tenkte familien at han må gå, men de vil ikke la hans minne gå usett, så nå er han minstemanns penalhus. Traktor, Bonde, Klarinett Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 3. august 2016 Del Skrevet 3. august 2016 adelene123: Det var tre setninger. Utfordringen er å skrive èn setning som inneholder alle tre ordene. Da klarinettisten skjønte at hun var lesbisk, kjøpte hun traktor og ble bonde. Oldemor, spant, egg Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 3. august 2016 Del Skrevet 3. august 2016 Oldemor spant egg, det fungerte dårlig. Billig, Jente, Stevnemøte Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 3. august 2016 Del Skrevet 3. august 2016 Jens kjøpte billig gummi på Lidl, og jenta han hadde stevnemøte med ble gravid. Krapyl, dask, tåfis Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. august 2016 Del Skrevet 3. august 2016 (endret) En krapyl fikk dask på rompa, på grund av at han hadde forstanket hele huset med råttent rivende sur og 3 månder gammel tåfis. Vanskehjelp, privatliv, seint Endret 3. august 2016 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
L/\R~ Skrevet 3. august 2016 Del Skrevet 3. august 2016 (endret) Vanskehjelpen gjorde at han fikk lite privatliv, og seint la han seg. Gud, Jesus, tullball. Endret 3. august 2016 av L/\R~ Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. august 2016 Del Skrevet 3. august 2016 Det er bare tullball at Jesus gikk på vannet, gud la bare is der han jesus gikk. Tids-forstoppet, fryser, gammlehjem Lenke til kommentar
L/\R~ Skrevet 3. august 2016 Del Skrevet 3. august 2016 Fryseren gjorde at tiden ble forstoppet på gamlehjemmet. Bil - båt - hva Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. august 2016 Del Skrevet 3. august 2016 (endret) HVA, tuller du, at jeg har vunnet både en bil og en båt på verdi 30,7 mill tilsammen!! ikke, så, deres Endret 3. august 2016 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå