TheDarkSycamore - SCM Skrevet 27. august 2023 Del Skrevet 27. august 2023 Entern skrev (2 minutter siden): Eselet bar ryggsekken, den var stappfull av valnøtter. Mangelvare Lettmelk Regnestykke CC gjorde jo det, se: Morgan 😉 Nei, det er M3gan ikke Morgan. 😑😑 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 27. august 2023 Del Skrevet 27. august 2023 TheDarkSycamore - SCM skrev (2 minutter siden): Nei, det er M3gan ikke Morgan. 😑😑 CorvusCorax skrev (7 timer siden): Morgan = M3gan var dautrøtt og orket ingen hyrdestund med sexdukken. Esel, valnøtt, ryggsekk 🙂 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 27. august 2023 Del Skrevet 27. august 2023 Entern skrev (13 minutter siden): Eselet bar ryggsekken, den var stappfull av valnøtter. Mangelvare Lettmelk Regnestykke Regnestykken på lettmelk gikk ikke opp pga mangelvare. Jeg tar min forrige på nytt. Pga, jeg føler at den ble ødelagt. 😑😑 Dautrøtt Sexdukke M3gan (Megan) Lenke til kommentar
Entern Skrevet 27. august 2023 Del Skrevet 27. august 2023 TheDarkSycamore - SCM skrev (3 minutter siden): Regnestykken på lettmelk gikk ikke opp pga mangelvare. Jeg tar min forrige på nytt. Pga, jeg føler at den ble ødelagt. 😑😑 Dautrøtt Sexdukke M3gan (Megan) Alle var dautrøtte av sexdukken M3gan Latterkrampe Rytmisk Østerlandsk Lenke til kommentar
VULPES ZERDA Skrevet 27. august 2023 Del Skrevet 27. august 2023 Beklager @TheDarkSycamore - SCM trodde du hadde bommet på bokstav/tall og mente Morgan 😔 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 27. august 2023 Del Skrevet 27. august 2023 (endret) CorvusCorax skrev (5 timer siden): Beklager @TheDarkSycamore - SCM trodde du hadde bommet på bokstav/tall og mente Morgan 😔 Nei, det gjorde jeg ikke. Det er sånn den M3gan skrives. 😊😊 Det er min andre all time favoritt film. 😍😍 Bare søk på det, da ser du at jeg har rett. 😃😃 Uansett, beklagelsen er godtatt. Entern skrev (6 timer siden): Alle var dautrøtte av sexdukken M3gan Latterkrampe Rytmisk Østerlandsk Det ble den rytmiske latterkrampe av en østerlandske vits. Gråstein Pålegg Fugl Endret 27. august 2023 av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 27. august 2023 Del Skrevet 27. august 2023 Fuglene åt gråstein, men manglet pålegg! Fjoråret Trening Olympisk Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 27. august 2023 Del Skrevet 27. august 2023 Fjorårets trening til de olympiske leker ble avlyst på grunn av covid. Utforsker, sett, sjuskete (Jeg rabler over tastaturet på mobilen, og lar autocorrect finne på ordene.) Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 28. august 2023 Del Skrevet 28. august 2023 En utforsker fikk sett det sjuskete håret noen sinne. Mikroskopisk Kjønnsorgan Gigantisk Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 28. august 2023 Del Skrevet 28. august 2023 Selv et mikroskopisk menneskekjønnsorgan blir gigantisk for en maur. Hopp Kanon Nugatti Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 29. august 2023 Del Skrevet 29. august 2023 Inger Lise hoppet inni en svær Nugatti kanon. Frustrasjon Kjærlighet Tampong Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 2. september 2023 Del Skrevet 2. september 2023 Line erklærte sin kjærlighet til tamponger for nyttigheten deres, noe som ga kjæresten Svein frustrasjon fordi han ikke skjønte et pøkk. Fuglerede Katastrofe Elven Lenke til kommentar
Entern Skrevet 3. september 2023 Del Skrevet 3. september 2023 Oversvømmelsen ble en katastrofe for fugleredene ved elven! Følgesvenn Kalkulator Nåtid Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. september 2023 Del Skrevet 3. september 2023 Følgesvenn brukte kalkulator for og regne seg frem til nåtiden. Hostesaft Tablettform Syre Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 7. september 2023 Del Skrevet 7. september 2023 Han unngikk såvidt katastrofe, han som oppdaget at hostesaft i tablettform kunne forveksles med syre. Skrell Ukeblad Kjeft Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. september 2023 Del Skrevet 8. september 2023 Jeg skreller av deg kjeften hvis jeg ikke får ukebladen min nå, Nikolai. Tidsportal Enveisbillett Uhell Lenke til kommentar
VULPES ZERDA Skrevet 8. september 2023 Del Skrevet 8. september 2023 Ved ett uhell kjøpte Mari en enveisbilett for å reise med en tidsportal tilbake flere hundre år i tid. Forræder, Lojal, gasspedal. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 9. september 2023 Del Skrevet 9. september 2023 En som ikke er lojal vil anses som en forræder, uavhengig av personens evne til å håndtere en gasspedal. Apestreker Tønne Sirup Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 14. september 2023 Del Skrevet 14. september 2023 Tre tenåringer gjorde apestreker, det og lime fast ni tønner med seig sirup forran naboens sør. Ånder Tornado Undergrunn Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 15. september 2023 Del Skrevet 15. september 2023 Ånder i kjøkkenskapet gjorde Jens så nervøs at han gjemte seg i undergrunnen og naboene trodde det var fare for tornado. Språk Hylle Sopp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå