Entern Skrevet 27. juni 2023 Del Skrevet 27. juni 2023 Danglebærene knaste rundt mannemusa. Villdyr Helhjertet Troll 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 27. juni 2023 Del Skrevet 27. juni 2023 "Villdyr!", ropte Elise til trollet som jaget henne, men trollet var bare helhjertet glad i å gi klemmer. Foto Fot Fottøy 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 27. juni 2023 Del Skrevet 27. juni 2023 Å ta foto av fot viste seg enda mer populært enn foto av fottøy. Gårdbruker Overlegen Fillesak Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 29. juni 2023 Del Skrevet 29. juni 2023 Åge var en ekstremt overlegen gårdbruker som stadig endte opp i krangler med naboer, ansatte på rådhuset og fandens oldemor over alle slags fillesaker fordi han mente han kunne mer enn dem. Penn Nugatti Fjellside Lenke til kommentar
Entern Skrevet 29. juni 2023 Del Skrevet 29. juni 2023 Petter mistet pennen sin da han midt i rapportskrivingen prøvde å smøre nugatti på en brødskive mens han satt på en fjellside. Matematikk Informasjon Særbehandling Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 29. juni 2023 Del Skrevet 29. juni 2023 Inger Lise fikk en dårlig informasjon, en særbehandling i matematikk. Maktsyk Actionfigur Fotosyntetisk 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 29. juni 2023 Del Skrevet 29. juni 2023 Johnny, en maktsyk actionfigur av en statsleder, prøvde å tvinge befolkningen til å ta opp næring fotosyntetisk for å skape den grønneste staten noensinne 😳 Oppdragsgiver Villmark Inntekter Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 1. juli 2023 Del Skrevet 1. juli 2023 Inntekter fra vandring i villmark er neppe stort å bry seg om for en oppdragsgiver. Neglefil Mallorca Tepose Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 1. juli 2023 Del Skrevet 1. juli 2023 Jeg mistet neglefilen min på ferie i Mallorca, men det gjør ingenting for jeg fikk kjøpt meg noen teposer med spennende smaker. Hund Gaming Kontorjobb Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. juli 2023 Del Skrevet 4. juli 2023 En hund lærte seg gaming under Mats sin kontorjobb. Portalring Snabben Sporløst Lenke til kommentar
Entern Skrevet 4. juli 2023 Del Skrevet 4. juli 2023 Gaute stakk snabben inn gjennom en portalring, da forsvant den sporløst 😮 Aldershjem Operasanger Bedreviter 2 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. juli 2023 Del Skrevet 5. juli 2023 Jeg vet ikke hva bedreviter er for noe, men aldershjem og operasanger vet jeg hva er. Anoreksi Sjokkbølge Fargestift Lenke til kommentar
Entern Skrevet 5. juli 2023 Del Skrevet 5. juli 2023 Myndighetene begynte en fargestift-kampanje for å stoppe sjokkbølgen av anoreksi. Nattevakt Karneval Ullsokker Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 5. juli 2023 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2023 Geir hatet jobben sin som nattevakt på lokalet da han oppdaget at det hadde vært karneval der på dagen, og tema var folkedrakter, så det lå strødd med tørkler og ullsokker overalt. Junta Eggedosis Borrelås Lenke til kommentar
Entern Skrevet 5. juli 2023 Del Skrevet 5. juli 2023 Borrelås-juntaen spanderte eggedosis på barna og de ansatte i barnehagen onsdag. Joggedress Mageplask Toppløs Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 5. juli 2023 Del Skrevet 5. juli 2023 Bente jogget toppløs rundt i joggedress, noe som endte heller dårlig da glidelåsen i jakken plutselig åpnet seg helt ned og hun tenkte "jeg ville heller tatt skikkelig mageplask i et basseng..." Løk Bolle Spisepinner Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. juli 2023 Del Skrevet 5. juli 2023 Mats spise en bolle løk salat med spisepinner. Utløsning Hageslange Sovepiller Lenke til kommentar
Entern Skrevet 6. juli 2023 Del Skrevet 6. juli 2023 Hageslangen fikk full utløsning og sprutet overalt mens Dorthe som hadde tatt sovepiller lå og sov på plenen. Merkelig Litteratur Eskapader Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. juli 2023 Del Skrevet 7. juli 2023 Jeg vet ikke hva eskapader er, men jeg forstår hva merkelig og litteratur er. Tidsportal Ustabil Ingenmannsland Lenke til kommentar
Entern Skrevet 7. juli 2023 Del Skrevet 7. juli 2023 Doktoren krysset en ustabil tidsportal til ingenmannsland. Underjordisk Direkte Nåtid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå