Pliscin Skrevet 30. juli 2016 Del Skrevet 30. juli 2016 Her skal vi lage én setning, som må inneholde de tre ordene personen over poster. F.eks: Bil, Tog, Lommelykt "Det var midt på natten og Per måtte bruke lommelykt for å finne frem til bilen sin, det var for sent til å ta toget på denne tiden av døgnet." Så her er tre ord til nestemann: Iglo, hammer, iste 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 30. juli 2016 Del Skrevet 30. juli 2016 Midt på vinters natten ved nordpolen var jeg ute i kulden å hammret et lite træbor for å ha inne i Igloen min, sånn at jeg sett isten min på. Skrekkslagen, måneskinn, bærtur Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 31. juli 2016 Del Skrevet 31. juli 2016 Børre gikk på bærtur i måneskinnet, men ble skrekkslagen da han oppdaget at han hadde spist danglebær. Får, lam, ull 2 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 31. juli 2016 Del Skrevet 31. juli 2016 (endret) Lam får ull. Edit; Glemte nye ord. Sykkel, sitronsyre, bølle. Endret 31. juli 2016 av SlikGårNoDagan 2 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 31. juli 2016 Del Skrevet 31. juli 2016 Sykkelen ruster når bølla tømmer sitronsyre på den. Kål løk nettverkskabel Lenke til kommentar
HildrandeDu Skrevet 31. juli 2016 Del Skrevet 31. juli 2016 Alt ble bare kål da Kåre lappet nettverkskabelen med løk i stedet for tape. Veps, øltønne, hangarskip. Lenke til kommentar
NoBo Skrevet 31. juli 2016 Del Skrevet 31. juli 2016 (endret) Per nappet så hardt i løken at han gjorde kål på nettverkskabelen. Torsdag, cruise, poeng Edit: For sent.. Ordene i innlegget over gjelder. Endret 31. juli 2016 av NoBo Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 31. juli 2016 Del Skrevet 31. juli 2016 Sist torsdag surret vepsene rundt øltønna på hangarskipet, og kapteinen lurte på poenget med å chartre et hangarskip for cruise i Middelhavet. Romprogram, kyst gru Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 31. juli 2016 Del Skrevet 31. juli 2016 Per dro til kysten og gruet seg for støntet han ville prøve ut, fra romprogrammet han så på tv'en. Gloheit, religion, nekenhet. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 31. juli 2016 Del Skrevet 31. juli 2016 Noen religioner forbyr gloheit nekenhet. Vinne, slår, din Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 31. juli 2016 Del Skrevet 31. juli 2016 Jeg skal slå din vinner rekord. Paradoks, portal, sex Noen religioner forbyr gloheit nekenhet.Vinne, slår, din Det er så sant. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 31. juli 2016 Del Skrevet 31. juli 2016 Paradoksalt nok fant paven en portal til en homofil sex-klubb bak alteret. Gutt du fugl Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 31. juli 2016 Del Skrevet 31. juli 2016 (endret) Hva i huleste gjør du gutt, med den fuglen!! Tidsreisende, jesus, pokemon-go Paradoksalt nok fant paven en portal til en homofil sex-klubb bak alteret.Gutt du fugl Du tokk den med glans. Den var jo rå kul. Endret 31. juli 2016 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 31. juli 2016 Del Skrevet 31. juli 2016 Tidsreisende prester ble sendt av paven for å stille Jesus viktige, teologiske spørsmål, men glemte hele greia da de oppdaget Pokémon Go. Hyse fluor sivilt Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. august 2016 Del Skrevet 1. august 2016 De sivile hysene var altfor avhengig av fluor. (Obs: Det er det beste jeg klarte) Ljå, hvelv, aføring Tidsreisende prester ble sendt av paven for å stille Jesus viktige, teologiske spørsmål, men glemte hele greia da de oppdaget Pokémon Go.Hyse fluor sivilt :rofl: Du er utrolig god til dette her, Mannen med ljåen. Jeg har mye å ta igjen. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 1. august 2016 Del Skrevet 1. august 2016 Døden skulle hente en konge, og steg inn i hvelvet for å hente den seremonielle gull-ljåen, men kongen var lur og hadde byttet den ut med en pose hundeavføring. Hestesko verifisere sjefingeniør Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 1. august 2016 Forfatter Del Skrevet 1. august 2016 På jubileumsfesten til firma X var det naturligvis sjefsingeniøren Terje som stod for underholdningen, som bestod av sekkeløp, tautrekking, paintball og hesteskokasting, noe som ikke bare falt i god smak da paintballgeværene var hjemmelagde og manglet verifisering til å kunne brukes. Lærling, Bøddel, Ostehøvel Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 1. august 2016 Del Skrevet 1. august 2016 Før lærlingen blir fullt utlært bøddel, må han øve med ostehøvel på en Norvegia i 20 år for å lære å skjære rett. Astrofysikk, syltetøy, kølle Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 1. august 2016 Del Skrevet 1. august 2016 Er det vanskeligere å lære astrofysikk enn å spise syltetøy med en kølle? Triskaidekafobi, Høyesterettsjustitiarius, Fordi Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. august 2016 Del Skrevet 1. august 2016 Fordi jeg fikk triskaidekafobi, er at jeg ble født den 13.13.13 kl13:13 på formidagen, og av et astronomisk kjemisk merkelig grund ble jeg også høyesterettsjustitiarius på akkurat på den dagen og klokkesletten. Forbannelse, lykkelig, søt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå