Assisterende markedsføringsekspert Skrevet 30. juli 2016 Del Skrevet 30. juli 2016 (endret) Hei! Jeg skal ta opp norsk muntlig, spansk og geografi. Har hørt mye bra om Bjørknes, og lurte på om noen hadde noen erfaringer med disse fagene. Er dette en skole som kan anbefales i forhold til disse fagene, eller er det en annen skole som kan anbefales mer? Må ha toppkarakterer i disse fagene. Endret 30. juli 2016 av Assisterende markedsføringsekspert Lenke til kommentar
Seen Skrevet 30. juli 2016 Del Skrevet 30. juli 2016 Både Bjørknes og Sonans i Oslo er veldig gode skoler som du kan regne med å få toppkarakter på eksamen av ved å følge opplegget og jobbe hardt. Har gått både Sonans og Bjørknes og jeg syns lærerne var veldig flinke ved begge skolene. Hovedforskjellen slik jeg ser det var vel det sosiale miljøet. 1 Lenke til kommentar
Assisterende markedsføringsekspert Skrevet 30. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2016 Så du fikk de karakterene som du hadde mål om ? Lenke til kommentar
Assisterende markedsføringsekspert Skrevet 30. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2016 Både Bjørknes og Sonans i Oslo er veldig gode skoler som du kan regne med å få toppkarakter på eksamen av ved å følge opplegget og jobbe hardt. Har gått både Sonans og Bjørknes og jeg syns lærerne var veldig flinke ved begge skolene. Hovedforskjellen slik jeg ser det var vel det sosiale miljøet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå