Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Min mail til Tiscali


Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har sendt en mail to ganger tidligereom for å få et KID nr.

 

Legger ved den siste.

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

 

Sendte denne mand. 17.11. Hadde vært greit med et svar snart... sender den

derfor igjen.

 

Det kan ikke være noe poeng med online support dersom det tar over en halv

uke!

 

----- Original Message -----

From: "teknisk-support" <[email protected]>

To: <[email protected]>

Sent: Monday, November 17, 2003 12:55 AM

Subject: [no.tiscali.com #62674] Mistet faktura

 

 

> Kjære kunde,

> Takk for din henvendelse til [email protected]

> Dette er en automatisk respons til din epost angående

> "Mistet faktura",

>

> Din henvendelse er nå journalført med referansenummer [no.tiscali.com

#62674] og vil bli behandlet så raskt som mulig.

>

> Vær vennlig inkluder referansenummeret i emnelinjen for all framtidig

korrespondanse om denne henvendelsen. For å gjøre dette må du gjerne svare

på denne meldingen.

>

> For alle henvendelser om din konto er det viktig at du inkluderer ditt

kundenummer, samt navn og adresse i din henvendelse. Dersom du ikke gjorde

det, kan du svare på denne meldingen og sende oss denne informasjonen.

>

> Kundenummeret mottok du når du registrerte deg som kunde og du kan finne

det på din faktura.

>

>

>

> Med Vennlig Hilsen

> Tiscali AS

> [email protected]

>

> Kopi av din henvendelse:

> -------------------------------------------------------------------------

> Hei!

> Som emnefeltet tilsier har jeg mistet min siste faktura.

> Jeg lurte på om dere kunne sende meg KID nr. til denne.

>

> Info.:

> CUSTOMER_CODE=######### CUSTOMER_PASSWORD=#########>

> Faktura nr.: 00374448

> Periode: 28.8-27.10

> Forfallsdato.: 12/11 :-)

>

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

Det er nå over en uke siden og ikke noe respons!

Jeg tok mot til meg og ringte ... ventet over 45 min (der jeg ble fortalt gang på gang at jeg kunne nå dere på mail!!!).

 

Pluselig sier stemmen: Du er nå nr. 1 i køen.

Så: Forsvinner samtalen!!!! Dere legger på!!!!! Før jeg får kommet frem!!!

 

Kan du/Dere skjønnne min frustrasjon? Hva pokker vil dere jeg skal gjøre? Skrive brev? Sende bud?

 

KAN JEG FÅ KID NR. MITT TIL FORRIGE REGNING FØR DERE SENDER INKASSOVARSEL (som er første purring)!!!

 

Kopi blir lagt ut på HW forum. Det gjør også eventuelle (?) svar.

 

EDIT: Fjernet passord og kundenr :scared:

Endret av JEG76
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Tiscali er noe jeg sterkt vil fraråde. Skift leverandør.

Ellers nytter det å ringe Lindorff og forklare sakene som det er.

Da hjelper de hvertfall meg, eneste du bør være snar og si at

du ikke vil bli satt over til Tiscalis telefonkø, ellers gjør de gjerne

det.

 

Tiscali er ikke sanne. Har hatt ufattelig mye møye med dem.

Nå sist har de begynt å sende meg faktura og senere purring

på et abonnement jeg aldri har hatt! Og som henviser

til perioder lenge etter at jeg gikk over til TELE 2 :roll:

Ikke får jeg heller noe reaksjon på mail, de bare sender

nye purringer. Men har fått hjelp av Lindorff. De har stoppet

Tiscalis rett til å purre mer, og sendt dem melding at de må kontakte meg og forklare seg til meg. Det er mange uker siden og jeg hører ingenting.

De kan nok ikke komme noen vei med det, men det er så smålig

at de driver å prøver seg på den måten. Terror er nærliggende å kalle

det. Hadde de brukt vett tidligere hadde jeg vært kunde den dag i dag.

Det eneste de oppnår er å hisse opp folk og miste kunder.

Fatter ikke hva de tenker på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...