Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jesus Kristus har aldri sagt noe sånt !?

Frelsesbøna mi her er ei omsett utgåve av Billy Graham si frelsesbøn, og byggjer på evangeliske grunnsanningar til frelse. Du treng ikkje om å be for å verte frelst, du kan be ei anna bøn, høgt eller stille, langt eller kort. Det viktigaste er at ein tek eit personleg val om å tilhøyre og følgje Jesus. Paulus seier at trua på Jesus frelser, korleis denne trua ytre sett kjem til opphav er mindre viktig. Personleg synest eg frelsesbøn er ein fin måte å ta imot Jesus på. Eg ser ingenting teologisk feil med å be. Kan du forklare korleis du vil at menneske skal kome til tru?

Den riktige måten å ta imot Jesus på, er i form av brød og vin.

Joh 6,56 "Den som spiser min kropp og drikker mitt blod, blir i meg og jeg i ham."

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Boka du henter din inspirasjon fra er skrevet av mennesker. De menneskene har satt kriteriene.

Selvfølgelig kan da menneske(ne) frelse seg selv hvis de vil - hvis frelse har hatt noe for seg, noe det ikke har. Det er bare en unnskyldning, endring av sitt eget syn på seg selv.

Dessverre har endel folk stort behov for å ha noe å tro på. Greit nok hvis det brukes positivt, men alt for ofte brukes tro (som andre mennesker har skapt for de fleste troende) til destruktive og negative ting. Som historien viser.

Synet på Bibelen er sentralt for dei fleste teologiske spørsmål. Det ser vi ikkje minst i den norske kyrkja idag. Du har rett i at Bibelen er skrive av menneske, men desse menneska var inspirert av Den Heilage Ande. Bibelen seier at heile skrifta er innblest av DHA. Bibelen seier også at Guds Ord står fast i himmelen hos Gud. Difor er Bibelen meir enn menneskeord, det er Guds levande ord. At det er levande kan vi erfare i kvardagen. Vi møter Jesus i Bibelen, fordi Jesus er sjølve Ordet lekamleggjort. Alt som står der handlar djupast sett om han. Å lese i Bibelen er relasjonsbygging. Det har også skapande kraft. Bibelen seier at Ordet er verkekraftig. Det same Ordet som skapte verda på 6 dagar, har vi tilgjengeleg mellom 2 permar. Guds Ord skaper tru i hjartet vårt, det skaper nytt liv, det skaper glede og fred, det skaper åndeleg frukt.

Utifrå mitt bibelsyn og verdsbilete er det å bli frelst, det viktigaste eit menneske kan bli. At du oppfattar trua som negativ, er beklageleg. Eg deler ikkje ditt syn på dette punkt. Du seier at trua kjem fordi ein har behov for å ha noko å tru på. Eg vil påstå at trua spring fram frå eit møte med den levande Gud.

Lenke til kommentar

Joh 6,56 "Den som spiser min kropp og drikker mitt blod, blir i meg og jeg i ham."

Apg 16:30f - "Og han leidde dei ut og sa: «Kva skal eg gjera, herrar, så eg kan verta frelst?» 31 Dei svara: «Tru på Herren Jesus, så skal du verta frelst, både du og huslyden din.»

Nattverd er ein naturleg del av kristenlivet, men det du skriv er ein FALSK frelsesgrunn. Er du frelst viss du går til nattverd kvar veke, men samstundes lever i hor og drukkenskap, bevisst syndar mot Gud?

Mange i Norge trur også at ein er frelst fordi ein er døypt og konfirmert, sjølv om ein ikkje følgjer Jesus. Dette er religion og tru på eigne gjerningar. Dette er også ein falsk frelsesgrunn.

I møte med domen og døden held berre trua på Jesus og det han har gjort for oss.

Lenke til kommentar

Joh 6,56 "Den som spiser min kropp og drikker mitt blod, blir i meg og jeg i ham."

Apg 16:30f - "Og han leidde dei ut og sa: «Kva skal eg gjera, herrar, så eg kan verta frelst?» 31 Dei svara: «Tru på Herren Jesus, så skal du verta frelst, både du og huslyden din.»

Nattverd er ein naturleg del av kristenlivet, men det du skriv er ein FALSK frelsesgrunn. Er du frelst viss du går til nattverd kvar veke, men samstundes lever i hor og drukkenskap, bevisst syndar mot Gud?

Mange i Norge trur også at ein er frelst fordi ein er døypt og konfirmert, sjølv om ein ikkje følgjer Jesus. Dette er religion og tru på eigne gjerningar. Dette er også ein falsk frelsesgrunn.

I møte med domen og døden held berre trua på Jesus og det han har gjort for oss.

falsk frelsesgrunn ?

Dette er Jesu Kristi ord !

Joh 6,54 "den som spiser min kropp og drikker mitt blod, har evig liv"

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hvorfor er dere egentlig inne på denne tråden? Dere er jo tydeligvis ikke interessert i trådens tema, men kommer inn her som rene mobbere. Hva er poenget med det? Dere spruter samme rennedritt overalt på alle slike tråder, da er det vel bedre om dere lar være å kommentere og lar være å forsøke å ødelegge tråder?

Dere hører ikke hjemme på dennne tråden, dere hører hjemme på følgende tråd:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1742399

El-Ateisten. Som moderator hadde det vært fint om du ryddet tråden for trolling og mobbing.

Endret av zeebra
Lenke til kommentar

falsk frelsesgrunn ?

Dette er Jesu Kristi ord !

Joh 6,54 "den som spiser min kropp og drikker mitt blod, har evig liv"

Det er fint du dreg fram denne skilnaden mellom katolsk og luthersk tru. Luthersk tru seier at frelsa er av nåde ved tru (Ef 2:8). Katolsk tru forfektar at vi må gjere noko sjølv i tillegg til nåden (stikk i strid med Ef 2:8-10). Nattverden er også nåde, det er eit måltid vi får ta imot som truande fordi alt er ferdig. Det er Gud som handlar i nattverden og gir oss del i den usynlege nåden. Du har rett i at dåp og nattverd er viktig, men personleg finn eg det katolske sakramentsynet ubibelsk. Joh 6:54 seier ikkje at du må gå til nattverd regelmessig for å verte frelst, men det gir eit løfte om evig liv til den som går til nattverd. Andre bibelvers seier som sagt noko anna og støttar opp om det lutherske synet.

Eg er glad om du kan svare på nokre kritiske spørsmål.

Er ein pedoseksuell katolsk prest frelst viss han går til nattverd?

Går du automatisk til helvete viss du er åleine på ei aud øy utan mulighet for å gå til nattverd?

Korleis tolkar du det som står om å ete og drikke seg til doms?

1. Kor 11:27-29 - "Den som et brødet og drikk Herrens kalk på urett vis, syndar mot Herrens lekam og blod. 28 Kvar og ein må prøva seg sjølv, og så skal han eta av brødet og drikka av kalken. 29 For den som et og drikk utan å tenkja på at det er Herrens lekam, han et og drikk seg sjølv til doms."

Forstår vi ikkje dette dithen at det må ligge ei tru til grunn før ein går til nattverd?

Endret av Cair Paravel
Lenke til kommentar

Det er jo ingen som har møtt han, så det er en umulighet. (iom at han ikke fins, så er det jo ganske så naturlig også)

Spørsmål; Hvorfor fører tro med seg så mye [vondskap]?

Her kjem du med ein universell påstand basert på kun dine erfaringar. Eg tvilar ikkje på at du ikkje har møtt Gud. Andre menneske har andre erfaringar med Gud. Ta feks Abraham, Moses, Elias, Johannes osv.

Grunnen til vondskap er ikkje tru, men menneskets syndige natur. Kjødets lyst, øynenes lyst og hovmodig skryt av det en er og har. I tillegg har vi ein djevel som er denne verda sin fyrste..

Lenke til kommentar

Jeg har et bedre spørsmål: Hvorfor sier Gud til forskjellige folk at de skal drepe hverandre i hans navn hele tiden?

Dette har vel ikkje så mykje med trådens tema å gjere, men eg kan gi eit kort svar.

Eg trur Gud opererer på ein slik måte at flest mogleg skal verte frelst. Vi lever alle relativt korte liv, og det er hovmodig av oss å ta livet som sjølvsagt. I staden for å anklage Gud, burde vi heller takke han for livet og alle mulighetene vi har fått. Har du tenkt på at det er Gud som bestemmer når alle liv tek slutt? Slik sett har han drept alle menneske som har døydd frå Adam og Eva til idag. Skilnaden er at Gud har rett til å ta livet vårt fordi han har skapt oss.

Meininga med dette korte livet er først og framst å bestemme om vi vil vere Guds ven eller fiende. Er vi hans vener, vil vi erfare ein kjærleg og god Gud. Er vi hans fiendar, vil vi smake Guds rettferdige dom.

Lenke til kommentar

Her kjem du med ein universell påstand basert på kun dine erfaringar. Eg tvilar ikkje på at du ikkje har møtt Gud. Andre menneske har andre erfaringar med Gud. Ta feks Abraham, Moses, Elias, Johannes osv.

Mulig de har møtt en de kaller gud, men det er altså ingen andre enn ett vanlig menneske i så fall.

Grunnen til vondskap er ikkje tru, men menneskets syndige natur. Kjødets lyst, øynenes lyst og hovmodig skryt av det en er og har. I tillegg har vi ein djevel som er denne verda sin fyrste..

Men man kan vel bare skrifte, så er det greit liksom ...

Det er litt morsomt at alle ting som er negative finner man bortforklaringer på.

Som de to barna som hadde en smertefull dødelig sykdom. En dag døde den ene etter ett smertehelvete i lang tid. Stakkars barnet døde, mens det andre ble plutselig friskt. Ingen skjønte hvorfor.

Da er vel svaret at det var guds helbreding som reddet barnet som overlevde?

Det andre barnet da ... en dypere mening som vi ikke er istand til å forstå?

Lenke til kommentar

Jeg er ikke moderator og har derfor ikke mulighet til det. Dessuten ligger tråden i en kategori som inviterer til debatt, også med de som er uenige med TS. Hvis TS ønsker det kan jeg flytte tråden til et underforum der debatt ikke oppfordres.

Debatt er berre fint sålenge denne er sakleg og ikkje for mykje avspora frå trådens tema, som er frelse. Eg vil foretrekkje at tråden ikkje vert flytta. Dersom denne post er overflødig, må du gjerne slette den.
Lenke til kommentar

Hvorfor er dere egentlig inne på denne tråden? Dere er jo tydeligvis ikke interessert i trådens tema, men kommer inn her som rene mobbere. Hva er poenget med det? Dere spruter samme rennedritt overalt på alle slike tråder, da er det vel bedre om dere lar være å kommentere og lar være å forsøke å ødelegge tråder?

El-Ateisten. Som moderator hadde det vært fint om du ryddet tråden for trolling og mobbing.

Dersom du ikkje liker meningene mine kan du finne deg ett kristent forum der du kan komme med overtroen din uten å bli motsagt.

Lenke til kommentar

Jeg har et bedre spørsmål: Hvorfor sier Gud til forskjellige folk at de skal drepe hverandre i hans navn hele tiden?

Dette har vel ikkje så mykje med trådens tema å gjere, men eg kan gi eit kort svar.

Eg trur Gud opererer på ein slik måte at flest mogleg skal verte frelst. Vi lever alle relativt korte liv, og det er hovmodig av oss å ta livet som sjølvsagt. I staden for å anklage Gud, burde vi heller takke han for livet og alle mulighetene vi har fått. Har du tenkt på at det er Gud som bestemmer når alle liv tek slutt? Slik sett har han drept alle menneske som har døydd frå Adam og Eva til idag. Skilnaden er at Gud har rett til å ta livet vårt fordi han har skapt oss.

Meininga med dette korte livet er først og framst å bestemme om vi vil vere Guds ven eller fiende. Er vi hans vener, vil vi erfare ein kjærleg og god Gud. Er vi hans fiendar, vil vi smake Guds rettferdige dom.

Når du sier svar... mener du da svada?

Lenke til kommentar

Dersom du ikkje liker meningene mine kan du finne deg ett kristent forum der du kan komme med overtroen din uten å bli motsagt.

Jeg har ikke påstått noe som helst på tråden her angående religion. Jeg har bare spurt hvorfor du er her og troller når du overhode ikke er interessert i å diskutere temaet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...