Cair Paravel Skrevet 30. juli 2016 Del Skrevet 30. juli 2016 I denne tråden ønskjer eg å diskutere omgrepet frelse. Eg vil fokusere på det kristne synet, men det er fritt fram å diskutere andre religionar. Det er mi bøn at Gud må bruke denne tråden til å nå ut med evangeliet. Det er ikkje tilfeldig at akkurat du les denne tråden. Gud elskar deg og han har ein plan med livet ditt! Først i denne planen er at du skal verte frelst. 1. Tim 2:3f - "Dette er godt og hugnadleg for Gud, vår frelsar, han som vil at alle menneske skal verta frelste og læra sanninga å kjenna." I denne førsteposten vil eg opplyse om det kristne synet på frelse og korleis du kan verte frelst. Kva er frelse? Det norske ordet "frelse" kjem frå "fri hals". I gammal tid måtte slavar gå med ein jernring rundt halsen. Når han vart fri, vart denne ringen teken av, og vi seier han vart frihalsa eller frelst. Det greske ordet "soteria" tyder å berge frå sjukdom, fare, død og fortaping. Alt dette illustrerer kva Bibelen meiner med å verte frelst. Ein ufrelst er slave under synda. Joh 8:34-36 - "Jesus svara: «Sanneleg, sanneleg, det seier eg dykk: Kvar den som gjer synd, er træl under synda. Ein træl vert ikkje verande i huset for all tid, men ein son vert verande der for all tid. Får Sonen gjort dykk frie, vert de retteleg frie." Dette vert illustrert i Sal 124:7 - "Vi slapp fri som fuglen or fuglefangarens snare. Snara rivna, og vi slapp fri." Dette kan vi takke Jesus for, som overvann synda og døden på Golgata. Vi er frelst frå evig fortaping, og vi er frelst til eit evig liv saman med vår redningsmann Jesus Kristus. Kven er i behov for frelse og kven kan verte frelst? Vi treng alle frelsa fordi vi alle er fødde som syndarar. Sal 51:7 seier - "Ja, med skuld kom eg til verda, med synd vart eg avla i mors liv." Rom 3:10 seier - "Det finst ingen rettferdig, ikkje ein einaste." Vi er alle infisert med den letale sjukdomen synd, og er alle evig fortapt utan at vi tek imot Guds redning i Kristus Jesus. Heldigvis er denne frelse tilgjengeleg for alle som vil ta imot. Joh 1:12 seier - "Men alle som tok imot han, dei gav han rett til å verta Guds born, dei som trur på namnet hans." Joh 3:16 seier - "For så elska Gud verda at han gav Son sin, den einborne, så kvar den som trur på han, ikkje skal gå fortapt, men ha evig liv." Kva er frelsa sitt fundament? Den einaste sanne frelsesgrunn som held er Jesu fullbrakte frelsesverk og ingenting anna. Joh 19:30 seier - "Då Jesus hadde fått eddikvinen, sa han: «Det er fullført!» Så bøygde han hovudet og anda ut." Når Jesus døydde på krossen, vart han vår stedfortreder. Han tok straffa som vi skulle hatt, slik at vi kan stå reine og rettferdige innfor Gud. Rom 8:1 - "Så er det då inga fordøming for dei som er i Kristus Jesus." Det finst mange idag som vil byggje si eiga frelse. Vi ser det i religion, dette ønskje om å gjere gode gjerningar for å rettferdiggjere seg sjølv. Vi ser det også i religiøs kristendom. Nokre snakkar om at vi vert frelste i dåpen. For andre vert trua ein prestasjon. Nokre er opptatt av anger og omvending, og ein byrjar å tvile på om ein har tatt eit fullstendig nok oppgjer på synda i sitt eige liv. Omvending er naudsynt for å verte frelst, men det er ikkje noko vi skal prestere. Vi skal berre få la den Heilage Ande vise oss synda, og la Gud få heilaggjere oss. For å konkludere er altså frelsa kun å finne i Jesus åleine. Apg 4:12 - "Det er ikkje frelse i nokon annan; for det finst ikkje noko anna namn under himmelen, gjeve mellom menneske, som vi kan verta frelste ved.» Frelsa er ingen prestasjon, men ei Guds gåve til oss. Ef 2:8 - "For av nåde er de frelste, ved tru. Det er ikkje dykkar eige verk, det er Guds gåve." Vi skal få stole på at det Jesus gjorde er tilstrekkeleg for vår frelse. Det er nok det som Jesus gjorde, det er nok det som han har sagt. Han har sona di synd den store, og deg vunne så rein ei drakt. Korleis kan eg verte frelst? Dette spørsmålet stilte også fangevaktaren i Filippi til Paulus og Silas. Apg 16:30f - "Og han leidde dei ut og sa: «Kva skal eg gjera, herrar, så eg kan verta frelst?» Dei svara: «Tru på Herren Jesus, så skal du verta frelst, både du og huslyden din.»" Dette er så enkelt at sjølv eit barn kan forstå det. Det er den enkle trua på Jesus som frelser. Vidare er å tru på Jesus det same som å tru på Guds Ord, for Jesus er sjølve Ordet. Vi må gi Guds ord rett når det seier at vi er syndarar, vi må vende oss bort frå synda og leve i ljoset. Bibelen viser oss at omvending er ein føresetnad for frelse. 2. Kor 7:10 - "For sorg som er etter Guds vilje, fører til omvending og frelse, som ingen angrar. Men verdsens sorg fører til død." Luk 5:32 - "Eg er ikkje komen for å kalla rettferdige, men syndarar til omvending.»" Vi kan oppsummere vegen til frelse i 3 enkle steg: 1. Erkjenn at du er ein syndar 2. Vend deg om frå synda 3. Ta imot Jesus som din herre og frelsar Du kan gi livet ditt til Jesus i denne stund ved å be ei enkel frelsesbøn: "Kjære Herre Jesus, eg veit at eg er ein syndar, og ber om di tilgjeving. Eg trur at du døydde for mine synder og vart oppreist frå dei døde. Eg vender meg om frå mine synder og inviterer deg til å kome inn i mitt hjarte og mitt liv. Eg ønskjer å stole på deg og følgje deg som min herre og frelsar. I ditt namn. Amen" Ba du denne bøna av eit oppriktig og ærleg hjarte, er du eit frelst Guds barn og gått over frå døden til livet. Luk 15:7 - "Eg seier dykk: På same måten er det større glede i himmelen over éin syndar som vender om, enn over nittini rettferdige som ikkje treng omvending." 4 Lenke til kommentar
RWS Skrevet 30. juli 2016 Del Skrevet 30. juli 2016 Frelse for meg er å dra over seg skam og skyld i form av kunstige synder for noe vi vet ikke har skjedd, for så å bli frelst av en som aldri har eksistert... Så nei, jeg kan med hånden på hjertet si at den frelse du her fremsetter ikke er annet enn en grov løgn for mitt vedkommende... Men deg om det. Skulle ønske da at du klarte å holde dette for deg selv.... Men det er et fritt land.. 5 Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 30. juli 2016 Del Skrevet 30. juli 2016 "Jeg vil diskutere begrepet frelse og det er fritt fram for andre sitt syn. Men kristen frelse er den eneste riktige per definisjon." Huh? Denne tråden hører i så fall bedre til under Prekestolen. 2 Lenke til kommentar
ildsint Skrevet 30. juli 2016 Del Skrevet 30. juli 2016 Den himmelske Sønn lærte sine etterfølgere å be: Fader vår, du som er i himmelen. Helliget vorde ditt navn, komme ditt rike, skje din vilje, som i himmelen, så og på jorden ( Matt 6: 9-10 ) Han tenkte der på Jehova Guds hellige navn og rike. Guds navn må til slutt bli helliget av alle skapninger som viser seg verdige til å få rett til evig liv i himmelen og på jorden. Det middel han vil bruke for å bevise at hans navn er hellig og fortjener å bli helliget, er hans rike under Messias, som om kort tid vil kjempe det avgjørende slag i Harmageddon mot alle hans fiender. Ingen opprører eller avgud eller organisasjon skal ta den ære som tilkommer ham. Han sier: Jeg er Jehova, det er mitt navn og jeg gir ikke noen annen min ære eller de utskårne bilder min pris. ( Es 42:8 ) 1 Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 31. juli 2016 Del Skrevet 31. juli 2016 Kristendommen skal frelse oss fra synden den mener vi alle er født med? Yeah, right... Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 31. juli 2016 Del Skrevet 31. juli 2016 "Jeg vil diskutere begrepet frelse og det er fritt fram for andre sitt syn. Men kristen frelse er den eneste riktige per definisjon." Huh? Denne tråden hører i så fall bedre til under Prekestolen. Eller humor 2 Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 31. juli 2016 Del Skrevet 31. juli 2016 Kristendommen forteller oss at vi alle er syndere og må frelses for ikkje å havne i hælvete når vi dør. Men om vi tror på Jesus og gjør slik som kristendommens ledere sier vi skal gjøre så blir vi tilgitt og frelst og alt er i orden. Folk må faenmeg være stokk dumme for å tro på slikt. 2 Lenke til kommentar
RWS Skrevet 31. juli 2016 Del Skrevet 31. juli 2016 Blir som å knekke bena til noen og tilby dem å leie krykker etterpå... Vi VET at skapelses beretningen er jug, vi vet at vi har evolvert og at våre nærmeste "fettere" er sjimpansene... Så jeg skjønner ikke hvorfor kristne juger om dette lenger, når vi VET at påstandene i bibelen ikke er sanne... Hvorfor juger religiøse så mye egentlig? Hvorfor kan de ikke ta til seg fakta og være ærlige? Finnes det ærlige religiøse? Nei, det gjør ikke det. Hadde de vært ærlige ville de ikke ha trodd på et sett med påstander og ikke på alle de andre, likelydende påstandene.... og det er jo temmelig rart at samtelige guder har formidlet seg på en slik måte at man må være uærlig for å tro på dem... Den eneste grunnen til at de hele tiden må ut blant folk og juge om påstandene de tror på må jo være fordi de ikke vil føle seg som idioter alene... Man er liksom ikke så mye idiot om andre tror på det samme idiotiet som man selv tror på liksom... Men skapelsesberetningen er løgn og uten skapelsesberetningen så har ikke jesus (som også er en fiktiv person) noen misjon og hele bunnen som kristendommen står på er borte... Hvorfor er det så vanskelig å være ærlige om det? 5 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 31. juli 2016 Del Skrevet 31. juli 2016 Serviettreligionen er den eneste sanne religionen, for det står på denne servietten. Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 31. juli 2016 Del Skrevet 31. juli 2016 (endret) Serviettreligionen er den eneste sanne religionen, for det står på denne servietten. seems legit, I am in! Endret 31. juli 2016 av Dragavon 3 Lenke til kommentar
ChiaroScuro Skrevet 31. juli 2016 Del Skrevet 31. juli 2016 Kristendommen forteller oss at vi alle er syndere og må frelses for ikkje å havne i hælvete når vi dør. Men om vi tror på Jesus og gjør slik som kristendommens ledere sier vi skal gjøre så blir vi tilgitt og frelst og alt er i orden. Folk må faenmeg være stokk dumme for å tro på slikt. Ikke nødvendigvis. Jeg tror det skyldes en dyp og inderlig frykt for døden. Lenke til kommentar
ChiaroScuro Skrevet 31. juli 2016 Del Skrevet 31. juli 2016 Blir som å knekke bena til noen og tilby dem å leie krykker etterpå... Vi VET at skapelses beretningen er jug, vi vet at vi har evolvert og at våre nærmeste "fettere" er sjimpansene... Så jeg skjønner ikke hvorfor kristne juger om dette lenger, når vi VET at påstandene i bibelen ikke er sanne... Hvorfor juger religiøse så mye egentlig? Hvorfor kan de ikke ta til seg fakta og være ærlige? Finnes det ærlige religiøse? Nei, det gjør ikke det. Hadde de vært ærlige ville de ikke ha trodd på et sett med påstander og ikke på alle de andre, likelydende påstandene.... og det er jo temmelig rart at samtelige guder har formidlet seg på en slik måte at man må være uærlig for å tro på dem... Den eneste grunnen til at de hele tiden må ut blant folk og juge om påstandene de tror på må jo være fordi de ikke vil føle seg som idioter alene... Man er liksom ikke så mye idiot om andre tror på det samme idiotiet som man selv tror på liksom... Men skapelsesberetningen er løgn og uten skapelsesberetningen så har ikke jesus (som også er en fiktiv person) noen misjon og hele bunnen som kristendommen står på er borte... Hvorfor er det så vanskelig å være ærlige om det? Nederlaget blir for stort for den enkelte. Lenke til kommentar
RWS Skrevet 31. juli 2016 Del Skrevet 31. juli 2016 Nederlaget blir for stort for den enkelte. Vet... Det krever enormt mot å være ærlig, enda mer så å være ærlig mot seg selv... Og ærlighet er ikke religiøses sterke side, det har de allerede bevist ved uærligheten de viste når de ble religiøse og begynte å tro på et sett med påstander mens de ikke tror de andre, likelydende, påstandene, til tross for at bevisene er fraværende for alle disse religiøse påstandene... Lenke til kommentar
IHS Skrevet 1. oktober 2016 Del Skrevet 1. oktober 2016 Vi kan oppsummere vegen til frelse i 3 enkle steg: 1. Erkjenn at du er ein syndar 2. Vend deg om frå synda 3. Ta imot Jesus som din herre og frelsar Du kan gi livet ditt til Jesus i denne stund ved å be ei enkel frelsesbøn: "Kjære Herre Jesus, eg veit at eg er ein syndar, og ber om di tilgjeving. Eg trur at du døydde for mine synder og vart oppreist frå dei døde. Eg vender meg om frå mine synder og inviterer deg til å kome inn i mitt hjarte og mitt liv. Eg ønskjer å stole på deg og følgje deg som min herre og frelsar. I ditt namn. Amen" frelsesbøn ? det skal vel litt til mer enn det, Cair Paravel Matt 19:16 "Det kom en mann til ham og spurte: «Mester, hva godt skal jeg gjøre for å få evig liv?» Men Jesus sa til ham: «Hvorfor spør du meg om det gode? Én er den gode. Men vil du gå inn til livet, så hold budene!» «Hvilke?» spurte han. Jesus svarte: « Du skal ikke slå i hjel, du skal ikke bryte ekteskapet, du skal ikke stjele, du skal ikke vitne falskt, du skal hedre far og mor, og du skal elske din neste som deg selv.» «Alt dette har jeg holdt», svarte den unge mannen. «Hva er det da jeg mangler?» Jesus sa til ham: «Vil du være helhjertet, gå da bort og selg det du eier, og gi det til de fattige. Da skal du få en skatt i himmelen. Kom så og følg meg!» Men da den unge mannen hørte det, gikk han bedrøvet bort, for han eide mye. Jesus sa til disiplene: «Sannelig, jeg sier dere: Det er vanskelig for en som er rik, å komme inn i himmelriket. Ja, jeg sier dere: Det er lettere for en kamel å gå gjennom et nåløye enn for en rik å komme inn i Guds rike.» Da disiplene hørte dette, ble de helt forskrekket og spurte: «Hvem kan da bli frelst?» Jesus så på dem og sa: «For mennesker er dette umulig, men for Gud er alt mulig.» Lenke til kommentar
Cair Paravel Skrevet 1. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2016 (endret) frelsesbøn ? det skal vel litt til mer enn det, Cair Paravel Matt 19:16 "Det kom en mann til ham og spurte: «Mester, hva godt skal jeg gjøre for å få evig liv?» Men Jesus sa til ham: «Hvorfor spør du meg om det gode? Én er den gode. Men vil du gå inn til livet, så hold budene!» «Hvilke?» spurte han. Jesus svarte: « Du skal ikke slå i hjel, du skal ikke bryte ekteskapet, du skal ikke stjele, du skal ikke vitne falskt, du skal hedre far og mor, og du skal elske din neste som deg selv.» «Alt dette har jeg holdt», svarte den unge mannen. «Hva er det da jeg mangler?» Jesus sa til ham: «Vil du være helhjertet, gå da bort og selg det du eier, og gi det til de fattige. Da skal du få en skatt i himmelen. Kom så og følg meg!» Men da den unge mannen hørte det, gikk han bedrøvet bort, for han eide mye. Jesus sa til disiplene: «Sannelig, jeg sier dere: Det er vanskelig for en som er rik, å komme inn i himmelriket. Ja, jeg sier dere: Det er lettere for en kamel å gå gjennom et nåløye enn for en rik å komme inn i Guds rike.» Da disiplene hørte dette, ble de helt forskrekket og spurte: «Hvem kan da bli frelst?» Jesus så på dem og sa: «For mennesker er dette umulig, men for Gud er alt mulig.» Ikkje frelsesbøna i seg sjølv, men som eit uttrykk for omvending og tru på Jesus. Mark 1:14f - "Då Johannes var sett i fengsel, kom Jesus til Galilea og forkynte Guds evangelium og sa: «Tida er komen, og Guds rike er nær. Vend om og tru på evangeliet!»" Trur du at du vert frelst gjennom gode gjerningar? Den rike unge mannen trudde det, men Jesus viste han at det er umogleg for eit menneske å oppfylle heile lova. Det er difor vi treng Jesus som vår stedfortreder. "For Gud er alt mogleg" står det til sist i avsnittet du siterer. For å kome inn i Guds rike må ein verte fødd på ny. Dette er eit verk av Gud, som skjer i den augneblinken eit menneske omvender seg frå synd og tek imot Jesus som sin personlege herre og frelsar. Endret 1. oktober 2016 av Cair Paravel Lenke til kommentar
IHS Skrevet 1. oktober 2016 Del Skrevet 1. oktober 2016 frelsesbøn ? det skal vel litt til mer enn det, Cair Paravel Matt 19:16 "Det kom en mann til ham og spurte: «Mester, hva godt skal jeg gjøre for å få evig liv?» Men Jesus sa til ham: «Hvorfor spør du meg om det gode? Én er den gode. Men vil du gå inn til livet, så hold budene!» «Hvilke?» spurte han. Jesus svarte: « Du skal ikke slå i hjel, du skal ikke bryte ekteskapet, du skal ikke stjele, du skal ikke vitne falskt, du skal hedre far og mor, og du skal elske din neste som deg selv.» «Alt dette har jeg holdt», svarte den unge mannen. «Hva er det da jeg mangler?» Jesus sa til ham: «Vil du være helhjertet, gå da bort og selg det du eier, og gi det til de fattige. Da skal du få en skatt i himmelen. Kom så og følg meg!» Men da den unge mannen hørte det, gikk han bedrøvet bort, for han eide mye. Jesus sa til disiplene: «Sannelig, jeg sier dere: Det er vanskelig for en som er rik, å komme inn i himmelriket. Ja, jeg sier dere: Det er lettere for en kamel å gå gjennom et nåløye enn for en rik å komme inn i Guds rike.» Da disiplene hørte dette, ble de helt forskrekket og spurte: «Hvem kan da bli frelst?» Jesus så på dem og sa: «For mennesker er dette umulig, men for Gud er alt mulig.» Ikkje frelsesbøna i seg sjølv, men som eit uttrykk for omvending og tru på Jesus. Mark 1:14f - "Då Johannes var sett i fengsel, kom Jesus til Galilea og forkynte Guds evangelium og sa: «Tida er komen, og Guds rike er nær. Vend om og tru på evangeliet!»" Trur du at du vert frelst gjennom gode gjerningar? Den rike unge mannen trudde det, men Jesus viste han at det er umogleg for eit menneske å oppfylle heile lova. Det er difor vi treng Jesus som vår stedfortreder. "For Gud er alt mogleg" står det til sist i avsnittet du siterer. For å kome inn i Guds rike må ein verte fødd på ny. Dette er eit verk av Gud, som skjer i den augneblinken eit menneske omvender seg frå synd og tek imot Jesus som sin personlege herre og frelsar. Jesus sier ikke at det er "umogleg for eit menneske å oppfylle heile lova" han snakker om frelse og sier at "for mennesker er dette umulig" Det er kun Gud selv som kan gå gjennom nåløye, Cair Paravel 1 Lenke til kommentar
Cair Paravel Skrevet 4. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2016 (endret) Jesus sier ikke at det er "umogleg for eit menneske å oppfylle heile lova" han snakker om frelse og sier at "for mennesker er dette umulig" Det er kun Gud selv som kan gå gjennom nåløye, Cair Paravel Rom 8:3f - " Det som var umogeleg for lova, av di ho var maktlaus på grunn av den vonde menneskenaturen, det gjorde Gud. For synda skuld sende han sin eigen Son i same skapnad som syndige menneske har, og heldt dom over synda i vår natur. 4 Såleis skulle det som lova krev, verta oppfylt i oss som ikkje lèt oss leia av vår vonde natur, men av Anden." Eg synest du kverulerer fælt. Kva er det du ikkje forstår? Det er umogleg for eit menneske å frelse seg sjølv på grunn av arvesynda. Difor sende Gud sin einaste son for å døy for våre synder. Vi er frelst av nåde. Endret 4. oktober 2016 av Cair Paravel Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 4. oktober 2016 Del Skrevet 4. oktober 2016 Eg synest du kverulerer fælt. Kva er det du ikkje forstår? Det er umogleg for eit menneske å frelse seg sjølv på grunn av arvesynda. Difor sende Gud sin einaste son for å døy for våre synder. Vi er frelst av nåde. Boka du henter din inspirasjon fra er skrevet av mennesker. De menneskene har satt kriteriene. Selvfølgelig kan da menneske(ne) frelse seg selv hvis de vil - hvis frelse har hatt noe for seg, noe det ikke har. Det er bare en unnskyldning, endring av sitt eget syn på seg selv. Dessverre har endel folk stort behov for å ha noe å tro på. Greit nok hvis det brukes positivt, men alt for ofte brukes tro (som andre mennesker har skapt for de fleste troende) til destruktive og negative ting. Som historien viser. Lenke til kommentar
IHS Skrevet 5. oktober 2016 Del Skrevet 5. oktober 2016 (endret) Jesus sier ikke at det er "umogleg for eit menneske å oppfylle heile lova" han snakker om frelse og sier at "for mennesker er dette umulig" Det er kun Gud selv som kan gå gjennom nåløye, Cair Paravel Rom 8:3f - " Det som var umogeleg for lova, av di ho var maktlaus på grunn av den vonde menneskenaturen, det gjorde Gud. For synda skuld sende han sin eigen Son i same skapnad som syndige menneske har, og heldt dom over synda i vår natur. 4 Såleis skulle det som lova krev, verta oppfylt i oss som ikkje lèt oss leia av vår vonde natur, men av Anden." Eg synest du kverulerer fælt. Kva er det du ikkje forstår? Det er umogleg for eit menneske å frelse seg sjølv på grunn av arvesynda. Difor sende Gud sin einaste son for å døy for våre synder. Vi er frelst av nåde. Det som er uforståelig er at du skriver, Du kan gi livet ditt til Jesus i denne stund ved å be ei enkel frelsesbøn: "Kjære Herre Jesus, eg veit at eg er ein syndar, og ber om di tilgjeving. Eg trur at du døydde for mine synder og vart oppreist frå dei døde. Eg vender meg om frå mine synder og inviterer deg til å kome inn i mitt hjarte og mitt liv. Eg ønskjer å stole på deg og følgje deg som min herre og frelsar. I ditt namn. Amen" Jesus Kristus har aldri sagt noe sånt !? Endret 5. oktober 2016 av IHS Lenke til kommentar
Cair Paravel Skrevet 5. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2016 Jesus Kristus har aldri sagt noe sånt !? Frelsesbøna mi her er ei omsett utgåve av Billy Graham si frelsesbøn, og byggjer på evangeliske grunnsanningar til frelse. Du treng ikkje om å be for å verte frelst, du kan be ei anna bøn, høgt eller stille, langt eller kort. Det viktigaste er at ein tek eit personleg val om å tilhøyre og følgje Jesus. Paulus seier at trua på Jesus frelser, korleis denne trua ytre sett kjem til opphav er mindre viktig. Personleg synest eg frelsesbøn er ein fin måte å ta imot Jesus på. Eg ser ingenting teologisk feil med å be. Kan du forklare korleis du vil at menneske skal kome til tru? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå