Gå til innhold

Pakken er på vei, men jeg har ikke betalt

Anbefalte innlegg

Hei, jeg bestilte et produkt på internett. Jeg måtte legge inn kortnummer og alt, jeg ble trukket fra kontoen med engang bestillingen var fullført. Pakken er nå i Oslo, jeg går inn på kontoen idag.

Plutselig ser jeg at det ikke er registrert noen betaling, og jeg har ikke betalt. Hvordan kan dette ha seg?

Får jeg det nå gratis? :p

(Usikker om jeg har postet i rett forum)

Endret av winmedi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, jeg bestilte et produkt på internett. Jeg måtte legge inn kortnummer og alt, jeg ble trukket fra kontoen med engang bestillingen var fullført. Pakken er nå i Oslo, jeg går inn på kontoen idag.

Plutselig ser jeg at det ikke er registrert noen betaling, og jeg har ikke betalt. Hvordan kan dette ha seg?

Får jeg det nå gratis? :p

(Usikker om jeg har postet i rett forum)

Beløpet ble ikke trukket med en gang, for blir det trukket kommer det ikke tilbake sånn helt uten videre.

Men som differansialsperre sier så ble det nok bare reservert. Du vil se det ved at disponibelt beløp reduseres, men at saldo fortsatt er det samme. Beløpet skal normalt trekkes først når pakken sendes. Hvis beløpet ikke trekkes innen en viss tid, oppheves reservasjonen på beløpet.

Regner med at trekket ble lagt inn på fredag, men for sent til at det har blitt registrert hos din bank. Så er det helg, og i mellomtiden har det gått så lang tid at reservasjonen har blitt opphevet. Jeg antar at du vil se trekket på din konto i løpet av morgendagen.

Lenke til kommentar

Har opplevd det samme en del ganger - beløpet trekkes, kommer tilbake og trekkes så igjen, denne gangen for godt.  Ingen anelse hvorfor det skjer på denne måten, men jeg antar det har med hvilke betalingssystemer som er involvert.  Ganske irriterende egentlig, siden jeg er ganske slepphendt når det gjelder å følge med på finansene.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...