ebso86 Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 (endret) Denne feilen kommer opp når jeg trykker på "Internettoppdatering": Noen som vet hva jeg skal gjøre? Mvh. Erik Endret 25. november 2003 av ebso86 Lenke til kommentar
agvg Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Denne feilen kommer opp når jeg trykker på "Internettoppdatering": 5.2.9 er ikke det en gammel versjon? Har du prøvd og laste ned nyeste versjon fra Norman? Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 25. november 2003 Forfatter Del Skrevet 25. november 2003 Jeg lastet det ned og innstalerte nyeste versjon. Men nå ligger de 2 installasjonene oppå hverandre og nekter meg tilgang på den måten. Er en min søster sin fujitsu-siemens pakke pc det er snakk om her. Noen som vet hvordan jeg skal få slettet? Mvh. Erik Lenke til kommentar
Dumuzi Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Jeg sender en link til Norman support, så får du vel et svar i morgen tenker jeg.... Lenke til kommentar
Dumuzi Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Hvis du vil slette Norman Virus Control kjører du programmet delnvc5.exe. Det ligger normalt i C:\Norman\Nvc\Bin. Etter avinstallasjon MÅ du restarte maskinen før du installerer igjen. Lenke til kommentar
hkaspenberg Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Hvis du vil slette Norman Virus Control kjører du programmet delnvc5.exe. Det ligger normalt i C:\Norman\Nvc\Bin. Etter avinstallasjon MÅ du restarte maskinen før du installerer igjen. Hei, For å få en detaljert rapport på hva som går galt, start et DOS-prompt, gå til \NORMAN\NVC\BIN og kjør NIU /trace. Klipp ut trace'n og send den til meg... ;-)) Hans [email protected] Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 5.2.9 er indeed en gammel versjon. du burde nok fjerne den første installasjonen før du installerte den andre. Har hatt NVC i flere år (abbonerer) og har hatt noen merkelige bugs av og til (b.la at søkefunksjonen hengte seg opp på filer over 1gb, som ble fixa i 5.50) og annet småtteri. hvis du sitter bak en proxy, må du legge til de instillingene i NVC Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå