penguino Skrevet 30. juli 2016 Del Skrevet 30. juli 2016 Jeg skal begynne å studere ved UiO til høsten, og må derfor velge en seminargruppe i Ex. phil. Under ser dere lærerne på de gruppene jeg kan velge. Har noen erfaringer med disse, og er det noen jeg burde foretrekke? Aksel Øijord Ragnar Braastad Myklebust Jo Sivertsen Jacob Bo Lautrup Kristensen Jens Saugstad Geir Parelius Brændvik Thomas Kjeller Johansen Kjell Madsen Dragana Bozin Arne Strand Øyvind Rabbås Lenke til kommentar
Marcus Halberstram Skrevet 30. juli 2016 Del Skrevet 30. juli 2016 Jeg ble anbefalt Øyvind Rabbås da jeg hadde ex.phil men endte selv opp med Arne Strand og var fornøyd med det. Han underholdt i allefall meg, da det var det viktigste for min del siden man tross alt er tvunget til å være til stede 80%. Ellers vil jeg tro Jens Saugstad er flink, siden han har skrevet flere av pensumtekstene, og er blant de som forleser flest emner i exphil. De andre vet jeg ikke så mye om, men jeg tror du trygt kan velge hvilken som helst og være fornøyd med det, med mindre du tar faget dødsseriøst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå