Espen Jansen Skrevet 30. juli 2016 Del Skrevet 30. juli 2016 One Night in Karazhan lover en magisk natt du sent vil glemme.Blizzard byr opp til fest i ny Hearthstone-utvidelse Lenke til kommentar
Puzzlefuzz Skrevet 31. juli 2016 Del Skrevet 31. juli 2016 Har alltid vært en stor fan av WOW og relaterte saker, men nå er det nok, kan bare sitere Tåka; For noe junk! 1 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 31. juli 2016 Del Skrevet 31. juli 2016 Hva konkret mener du/dere er problemet? AtW 5 Lenke til kommentar
Eponyx Skrevet 5. august 2016 Del Skrevet 5. august 2016 Det største problemet her er vel egentlig at det er så langt unna loren i Warcraft du kan komme. Ellers er videoen egentlig ganske underholdene. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 5. august 2016 Del Skrevet 5. august 2016 Det største problemet her er vel egentlig at det er så langt unna loren i Warcraft du kan komme. Ellers er videoen egentlig ganske underholdene. Ok, må innrømme jeg bryr meg minimalt om dette, og er egentlig ganske glad blizzard ikke lar seg styre av det for mye også. AtW Lenke til kommentar
Gunman1986 Skrevet 5. august 2016 Del Skrevet 5. august 2016 (endret) Det største problemet her er vel egentlig at det er så langt unna loren i Warcraft du kan komme. Ellers er videoen egentlig ganske underholdene. Et kort spill er som oftest en ren parodi og hyllest til franschisen den er basert på enn noe annet. Men nå har jeg ikke spilt heartstone kan godt være den er lore friendly. Ok, må innrømme jeg bryr meg minimalt om dette, og er egentlig ganske glad blizzard ikke lar seg styre av det for mye også. AtW Etter WoW er fluffen/IP'en til Warcraft umulig å forholde seg til da det er mer convoluted enn hele Dune serien og GoT serien tatt til sammen Men pre wow (også vanilla wow) var den veldig bra, jeg leste to noveller fra Warcraft loren og den er veldig bra utviklet komparativt sett med de fleste fantasy univers, men den var mye mørkere/hardbarka pre wow. For eksempel WoW Humans ligner mer på de smilende Lego Castle humans enn de ruthless krigerne de var før. Loren var veldig opptatt av tema som rasisme, multikulturalisme, identitets politikk before it was cool. Post wow er en happy go lucky LSD trip. Endret 5. august 2016 av Gunman1986 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå