Gjest Bruker-406935 Skrevet 30. juli 2016 Del Skrevet 30. juli 2016 (endret) Bill Clinton syntes talen til Hillay var så kjedelig, at han sovnet. Hvor er Lewinsky når han trenger henne, hæ? Uansett, hvorfor bryr Amerikanerne seg når selv ikke Bill Clinton gjør det? Tipper det er noe sånt han ønskte å røyse seg opp og si før han sovnet: "I did not have sexual relations with that woman, I never told anybody to lie, not a single time, never. These allegations are falls and I need to go back to work for the American people" Endret 30. juli 2016 av Bruker-406935 Lenke til kommentar
misanthrope Skrevet 30. juli 2016 Del Skrevet 30. juli 2016 Har hørt mye om at Demokratene sliter med å skape entusiasme for Hillary... men ikke sett noe bedre eksempel før nå haha Lenke til kommentar
Gjest Bruker-406935 Skrevet 30. juli 2016 Del Skrevet 30. juli 2016 (endret) Har hørt mye om at Demokratene sliter med å skape entusiasme for Hillary... men ikke sett noe bedre eksempel før nå haha Trur han er blitt vandt med lydfrekvensene til Hillary i løp av årene. Endret 30. juli 2016 av Bruker-406935 Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 30. juli 2016 Del Skrevet 30. juli 2016 "Choose someone else than Hillary, like I did" - Bill Clinton 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aj7hPT Skrevet 30. juli 2016 Del Skrevet 30. juli 2016 Hva om han bare lukket øynene for å nyte talen? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-406935 Skrevet 30. juli 2016 Del Skrevet 30. juli 2016 (endret) Hva om han bare lukket øynene for å nyte talen? Se på munnen og musklene i ansiktet. Det er ikke noe jeg assosierer med å nyte, men jeg kan naturlig nok ta feil. Han kan ha gjort som du sier. På en annen side, kan det være at han annalyserer talemåten hennes. Ho hadde et svært feminint kroppsspråk og talemåte før, men nå har hun en litt dypere og en stemme som har mer selvtillit. Endret 30. juli 2016 av Bruker-406935 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 30. juli 2016 Del Skrevet 30. juli 2016 Ennå mer anti-Clinton-valgkamp fra Jacob123. Tror du at du øker Trumph sine vinnersjanser ved å drive en slik drittslengekampanje på norsk, for et norsk publikum? 3 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-406935 Skrevet 30. juli 2016 Del Skrevet 30. juli 2016 Ennå mer anti-Clinton-valgkamp fra Jacob123. Tror du at du øker Trumph sine vinnersjanser ved å drive en slik drittslengekampanje på norsk, for et norsk publikum? Jeg har det bare moro. Er ingen Trump fan heller for å si det slik. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 30. juli 2016 Del Skrevet 30. juli 2016 Veldig nyttig side for folk som er interessert i fakta og ikke bare sladder. http://www.politifact.com/ De har en egen "løgnmåling" av kandidatene og Trump kommer dessverre *svært* dårlig ut. Han lyver så det renner av ham. Han driter i fakta. Kan si mye om både Clinton og Trump, men når man lyver så konsekvent og mye som Trump da velger man det andre alternativet uansett. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 31. juli 2016 Del Skrevet 31. juli 2016 Alle lyver, han gjør det bare så åpenbart at alle skjønner det og det oppfattes som moro. 1 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 31. juli 2016 Del Skrevet 31. juli 2016 Jeg synes ikke det er spesielt moro at en fyr som nærmest er en patologisk løgner kan bli president i verdens mektigste land. AtW 2 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 31. juli 2016 Del Skrevet 31. juli 2016 Hvorfor skal ikke han kunne bli president? Politikken er åpen for så og si alle og det er vel en forutsetning for å kalle noe et demokrati. At amerikanerne muligens er litt bak mål og stort sett velger etter hvem som har best reklamekampanjer er en helt annen sak. 1 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 31. juli 2016 Del Skrevet 31. juli 2016 Hvorfor skal ikke han kunne bli president? Politikken er åpen for så og si alle og det er vel en forutsetning for å kalle noe et demokrati. At amerikanerne muligens er litt bak mål og stort sett velger etter hvem som har best reklamekampanjer er en helt annen sak. Jeg skjønner ikke spørsmålet ditt? Har jeg sagt at jeg er imot demokrati? Bare fordi jeg misliker at en farlig suppegjøk som Trump har reelle muligheter til å vinne så følger det ingen automatikk i at jeg er imot tradisjonelt demokrati. AtW 1 Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 31. juli 2016 Del Skrevet 31. juli 2016 Jeg er glad for at presidentvalget i år er så uinteressant at folk bryr seg mer om hvem som sover under talene enn konsekvensene av at en av kandidatene faktisk vil bli valgt... Geir 1 Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 31. juli 2016 Del Skrevet 31. juli 2016 Jeg er glad for at presidentvalget i år er så uinteressant at folk bryr seg mer om hvem som sover under talene enn konsekvensene av at en av kandidatene faktisk vil bli valgt... Geir Helt klart-dere nordmenn ER aldri like overfladiske som oss dumme tabloide amerikanere! Bare saklig debatter blant overlegne nordmenn! 1 Lenke til kommentar
KarlRoger Skrevet 31. juli 2016 Del Skrevet 31. juli 2016 Jeg er glad for at presidentvalget i år er så uinteressant at folk bryr seg mer om hvem som sover under talene enn konsekvensene av at en av kandidatene faktisk vil bli valgt... Geir Problemet er kanskje mest at konsekvensene ikke virker særlig mye bedre for den ene enn den andre, og at selve valget blir av lite interesse, selv om konsekvensene kan være store. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 31. juli 2016 Del Skrevet 31. juli 2016 Alle lyver, han gjør det bare så åpenbart at alle skjønner det og det oppfattes som moro. Niks, sjekk siden jeg postet. Der har man faktasjekket utsagn fra diverse politikere og klassifisert dem. Clinton lyver *mye* mindre en Trump. Clinton er en av de bedre. Trump er den verste. 1 Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 31. juli 2016 Del Skrevet 31. juli 2016 Jeg er glad for at presidentvalget i år er så uinteressant at folk bryr seg mer om hvem som sover under talene enn konsekvensene av at en av kandidatene faktisk vil bli valgt... Geir Helt klart-dere nordmenn ER aldri like overfladiske som oss dumme tabloide amerikanere! Bare saklig debatter blant overlegne nordmenn! Trådstarter er vel nordmann...? Geir Lenke til kommentar
Sportylady Skrevet 31. juli 2016 Del Skrevet 31. juli 2016 Jeg følger ikke med i politikk. Men har hørt at en med navn Donald Trumph eller noe, står i fare for å overta hele presidentstyre der nede, og at han er MEGET merkelig type. Og har helt ufattelig syke meninger. Jeg vet ikke helt hva han står for, men jeg fikk høre noe av det og ble sjokket. Da er det vel bedre at Hillary overtar, men hun skal utifra hva jeg har hørt være passe spesiell og. Men at Bill Clinton sovner under talen hennes er vel ikke noe negativt eller hva? hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå