Gå til innhold

Er Hillary Clinton frisk nok til å bli president?

Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-245639

Hun er friskere enn hva Reagan var...

Reagan tok en kule og var president i åtte år til. Da er du tøff.

gammal kåbbåi vet du! Vandt med å bli skutt på :cool:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jada, Clinton er fæl og alt det der, men denne tråden handler om en video der hun åpenbart bevisst lager grimaser og hodebevegelser som respons på det som skjer foran henne.

Ansiktsgrimasene og ristingen er klassiske symptom på hjerneskade.

Nei, det er klassiske symptomer på en som tuller litt når hun får mange spørsmål på en gang fra pågående journalister.

Lenke til kommentar

Hillary Clinton Donald Trump er ikke bare en lystløgner og naturlig manipulator. Hun Han er psykopat og virker å nyte andres lidelse. Hun Han har ingen samvittighet som er synlig og eier ikke skam. Dama Gubben er sinnsyk og burde vært ekskludert fra å få lov til å stille til valg.

<klipp>

Tidenes farligste presidentkandidat.

Rettet opp noen åpenbare feil i det du skrev.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Hillary Clinton Donald Trump er ikke bare en lystløgner og naturlig manipulator. Hun Han er psykopat og virker å nyte andres lidelse. Hun Han har ingen samvittighet som er synlig og eier ikke skam. Dama Gubben er sinnsyk og burde vært ekskludert fra å få lov til å stille til valg.

<klipp>

Jeg har aldri sagt Trump er bra, men jeg har ikke sett indikasjoner på at han er en lystløgner. Han virker faktisk ærlig nok. At han nyter andres lidelse tviler jeg på. Faktisk tyder alt på at han ønsker å rette opp i en del lidelse i eget land og få landet på fote igjen. Samvittigheten har han nok ikke på riktig sted, han har jo tross alt vært forretningsmann lenge og historien tilsier at han har tråkket på en del folk for å komme der han er uten at det virker å plage han nevneverdig.

Uansett har det ingenting å si totalt sett. For valget er uansett et valg mellom pest og kolera som vanlig i et valg for å velge en imperator som skal styre et land. Ikke spesielt demokratisk det. Folket burde ha mer makt og individer burde ha mindre makt.

Begge er rimelig sinnsyke og burde være ekskludert fra å kunne stille til valg, om vi i det hele tatt burde velge en enkelt person til å ha så mye makt. Glem heller ikke at Trumo og Clinton er gamle venner. For min del virker Trump å kun være en helgardering slik at Clinton skal bli valgt. Mediene har jo tross alt allerede valgt Clinton, så om hun fortsetter Busg/Clnton sitt dynastistyre i USA og leder verden ut i verdenskrig så blir det iallefall ingen overraskelse for min del.

Jeg "spådde" tross alt allerede i begynnelsen av nominasjonsprosessen at det ville bli Hillary Clinton mot Donald Trump i presidentvalget, så det er ei heller en overraskelse.

Lenke til kommentar

<klipp>

Jeg har aldri sagt Trump er bra, men jeg har ikke sett indikasjoner på at han er en lystløgner. Han virker faktisk ærlig nok. 

Dette utsagnet, sett i sammenheng med ditt utsagn om Clinton, får meg til å tro du har satt deg lite inn i saken.

AtW

• Liker 4
Lenke til kommentar

Jeg har aldri sagt Trump er bra, men jeg har ikke sett indikasjoner på at han er en lystløgner. Han virker faktisk ærlig nok. At han nyter andres lidelse tviler jeg på.

Enten har du ikke fulgt med i det hele tatt, eller så snakker du mot bedre vitende.

Trump er tatt i løgn og selvmotsigende utsagn så mange ganger at det begynner å bli parodisk.

Og du tviler på at Trump nyter andres lidelse til tross for de ekstreme verbale angrepene han har utsatt andre for gjennom valgkampen?

• Liker 3
Lenke til kommentar

Hillary blekner fortsatt til sammenligning med Trump, så skittkasting er nokså ubrukelig. Det er rimelig flaut når diehard republikanere/demokrater driver å snikskyter påstander til motstanderne som om den ene var verre enn den andre.

Pest eller kolera. Det amerikanske demokratiet er temmelig ødelagt når de må velge mellom en populistisk demagog og trolig historiens minst populære kandidat for demokratene. Hvor er liberitarian party og green party i dette valget egentlig?

Endret av Gavekort
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hillary Clinton er faktisk ekstremt populær i USA, bortsett fra akkurat når hun stiller til valg. Når hun først har fått jobben er folk stort sett veldig fornøyde, det sitter bare litt langt inne å gi den til henne. Hva det betyr trenger vi ikke å gå inn på her, og det blir spennende å se om mønsteret gjentar seg når hun sannsynligvis blir president.

Green Party er psychos, så de er heldigvis ikke relevante. Libertarian Party er liberalister, så de vil aldri vinne noe som helst.

Endret av Sheasy
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274

Vel, nå er ikke jeg lege (jeg vet, en god start ;) ) men Hillary ser virkelig ikke bra ut på den videoen. Dere kan da ikke avfeie det som at hun skvetter? "Anfallet" varer jo i flere sekunder, og man ser tydelig at hun prøver å snakke det bort etterpå.

Uansett så virker hun fit nok som president.Noe Trump også gjør forøvrig.

Lenke til kommentar

Vel, nå er ikke jeg lege (jeg vet, en god start ;) ) men Hillary ser virkelig ikke bra ut på den videoen. Dere kan da ikke avfeie det som at hun skvetter? "Anfallet" varer jo i flere sekunder, og man ser tydelig at hun prøver å snakke det bort etterpå.

Uansett så virker hun fit nok som president.Noe Trump også gjør forøvrig.

Ikke? Hun skvetter først, og så gjør hun narr av seg selv med å fortsette å tøve litt med risting. Det er den naturlige tolkningen av situasjonen i mine øyne.

AtW

• Liker 2
Lenke til kommentar

Hillary Clinton er faktisk ekstremt populær i USA, bortsett fra akkurat når hun stiller til valg. Når hun først har fått jobben er folk stort sett veldig fornøyde, det sitter bare litt langt inne å gi den til henne. Hva det betyr trenger vi ikke å gå inn på her, og det blir spennende å se om mønsteret gjentar seg når hun sannsynligvis blir president.

Green Party er psychos, så de er heldigvis ikke relevante. Libertarian Party er liberalister, så de vil aldri vinne noe som helst.

Vil ikke på noen måter si at Hillary Clinton er populær, spesielt ikke når vi ser det relativt til tidligere valg.

Angående Green Party så regner jeg med at du referer til gjennomsyringen av anti-vaxxer, -GMO, -pharma agendaen i partiet der Jill Stein har vært lite eksplisitt i sine standpunkter rundt disse emnene i hva jeg kan spekulere er av frykt for interne konflikter i partiet. Jeg har derimot tro på det vil være ubetydelig da det uansett er lite aktuelle emner å ta opp så snart de falske løftene og det falske håpet tar slutt, og Green Party må samarbeide med demokratene og republikanerne.

Poenget mitt er uansett at dette fptp two-party systemet er et ødelagt demokrati, og amerikanske velgere trenger flere alternativer.

Lenke til kommentar

Vil ikke på noen måter si at Hillary Clinton er populær, spesielt ikke når vi ser det relativt til tidligere valg.

Angående Green Party så regner jeg med at du referer til gjennomsyringen av anti-vaxxer, -GMO, -pharma agendaen i partiet der Jill Stein har vært lite eksplisitt i sine standpunkter rundt disse emnene i hva jeg kan spekulere er av frykt for interne konflikter i partiet. Jeg har derimot tro på det vil være ubetydelig da det uansett er lite aktuelle emner å ta opp så snart de falske løftene og det falske håpet tar slutt, og Green Party må samarbeide med demokratene og republikanerne.

Poenget mitt er uansett at dette fptp two-party systemet er et ødelagt demokrati, og amerikanske velgere trenger flere alternativer.

Jill Stein velger helt bevisst å være så vag som mulig, slik at hun både kan påkalle plausable deniability og samtidig flørte med alle crazies. Det er skamløs politikk (for all del, ikke verre enn alle andre politikere, det er ikke det jeg sier).

Clinton er populær, generelt sett. "Most admired woman" 20 ganger, veldig høye favorables som senator og SoS. Angående konvensjonen nå nettopp så var hun den mest populære presidentkandidaten for Demokratene på nesten 20 år, problemet er at hun samtidig er en av de mest upopulære. Hun er altså populær blant "venstresiden", mens "høyresiden" misliker hun mye sterkere enn generelle kandidater fra Demokratene.

Endret av Sheasy
Lenke til kommentar

Høres ut som vanlig politikk om du spør meg, men vi børster ikke av anti-vaxxers som om det var som å appellere til de kristne, så jeg ser jo problemet. Spørsmålet er bare om det har en så stor betydning.

Jeg ser ikke hvordan du kommer frem til påstanden din om at Clinton er populær. "Most admired woman" er jo totalt moot i president-sammenheng.

https://www.washingtonpost.com/news/the-fix/wp/2016/07/18/the-continuing-political-decline-of-hillary-clinton/

http://www.nationalreview.com/article/438403/hillary-clinton-popularity-problem-transcends-party-lines

http://www.nytimes.com/interactive/2016/06/03/us/elections/trump-and-clinton-favorability.html?_r=0

http://www.gallup.com/poll/185324/hillary-clinton-favorable-rating-one-worst.aspx

http://fivethirtyeight.com/features/hillary-clinton-and-donald-trump-are-now-equally-unpopular/

If it weren't for Donald Trump, Hillary Clinton would be the most disliked major-party presidential nominee in recent American history.

Dette var bare et kjapt søk på "Hillary Clinton popularity"

Endret av Gavekort
Lenke til kommentar

Jeg snakker jo om når Hillary stiller til valg, ikke hvorvidt jeg vil invitere henne hjem til kaffe og kaker.

Pest eller kolera. Det amerikanske demokratiet er temmelig ødelagt når de må velge mellom en populistisk demagog og trolig historiens minst populære kandidat for demokratene.

Lenke til kommentar

Joda, men "pest eller kolera" er to veldig negative ting. Da er det relevant å påpeke at én av disse sykdommene tydeligvis er noe de fleste vil ha bortsett fra på akkurat denne tiden av året. Clinton sine favorables var +63 blant Demokrater i oktober, nå er de mye lavere. Det skjer et eller annet i valgkamper med H. Clinton, det gjør det alltid. Sammenligningen "pest eller kolera" fremstår rimelig absurd når én av kandidatene utenfor valgkampen er superpopulær.

Endret av Sheasy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...