Pande Skrevet 29. juli 2016 Del Skrevet 29. juli 2016 Norwegian wood... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 29. juli 2016 Del Skrevet 29. juli 2016 Det er noe helt riktig i det du sier. For dem som ser med de vanlige natur fotografi blikket , så gås det nok kanskje litt fort forbi. Her har du både linjer ,struktur og en fin innstilling på gråtonene. Trær skal heller ikke glemmes : ) mvh Ibn Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 30. juli 2016 Del Skrevet 30. juli 2016 Nokså skrint med trær her, men de to som er der gjør desto mer av seg. Kan trygt kalles et annerledes landskapsbilde, men som det absolutt er verd å dvele ved med nakne skråningene og de enslige buskene. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 30. juli 2016 Del Skrevet 30. juli 2016 ....... og jeg som trodde det var steinharde gamle mor Norge som var hovedpersonen her? Men når det er sagt så ser jeg jo et par aktmodeller i form av nakne busker oppå der. Kanskje kunne du tatt en ytterligere beskjæring og latt diagonalen gå mellom kortside og langside - eller blir det for trangt for aktmodellen til høyre da? Roar Lenke til kommentar
Pande Skrevet 31. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2016 Takker for kommentarer og innspill:-) Kan fort "gå åt skogen" når jeg prøver meg i naturen.... Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 31. juli 2016 Del Skrevet 31. juli 2016 Natur er vl ikke så vanskelig å ta bilde av tenker jeg, den står nå i hvert fall i ro til en får knipsa ferdig! Jeg likte dette, synes det ble kult i sv/hv. Lenke til kommentar
Pande Skrevet 31. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2016 Natur er vl ikke så vanskelig å ta bilde av tenker jeg, den står nå i hvert fall i ro til en får knipsa ferdig! Jeg likte dette, synes det ble kult i sv/hv. Takker Skrulla:-) Problemet er at den står for i ro...ikke mye rai rai der nei... Sliter litt med naturbilder, så da blir det gjerne noe med "gatefotostil", og så er jeg jo litt glad i mennesker og dets mangfold:-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg