Gå til innhold

Frankrike har 2 valg: Borgerkrig eller Underkastelse

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blablablabla. Masse piss alle har hørt før. Kjedelig lesing som fører ingensteds. Frankerike har fler valg, vel det kommer litt an på hvordan man definerer borgerkrig.

Jeg tror ikke forfatter her har peiling på hva som vekker en borgerkrig, men det er uansett morsomt å lese om disse dommedagsprofetiene.

nesten like underholdende som jorden er flat tråden de her som dukker opp daglig. 

Tydeligvis ingen av dere som har fått med dere at Frankrikes sjef for sikkerhetstjenester (DGSI, deres MI5), Patrick Calvar, gjentatte ganger har sagt samme sak til det franske parliamentet - at Frankrike er på randen av borgerkrig.

Det må være deilig å være så kjepphøye og sikre på at man alltid har rett. Det virker jo som om det tar invasjonsapologetikere 10-20 år å fordøye fakta på, før de selv endelig kommer frem til samme konklusjon. Det spørs bare om Europa har tid nok til å vente da. Det er for sent for Tyskland, f.eks.

http://www.dailymail.co.uk/news/article-3685561/France-verge-civil-war-sparked-mass-sexual-assault-women-migrants-intelligence-chief-warns.html

• Liker 3
Lenke til kommentar

Calvar advarer mot etablerte ultranasjonale grupper. Akkurat slik han advarer mot ekstremistiske islamister. Ikke etniske franskmenn, ikke muslimer. Du er som vanlig på bærtur, og det er som vanlig like vanskelig å avgjøre om du er en løgner eller bare ikke kan lese.

Edit: Til og med søppelet i åpningsinnlegget motsier deg, der står det at Calvar advarer mot høyreekstrem terror. Det står også at "vi" bør gå til krig mot muslimer, alle muslimer, og det er akkurat slike folk som "the Baron" Calvar advarer mot. Det gjør det ekstra morsomt at du prøver å lyve på deg Calvar som et sannhetsvitne.

Endret av Sheasy
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Blablablabla. Masse piss alle har hørt før. Kjedelig lesing som fører ingensteds. Frankerike har fler valg, vel det kommer litt an på hvordan man definerer borgerkrig.

Jeg tror ikke forfatter her har peiling på hva som vekker en borgerkrig, men det er uansett morsomt å lese om disse dommedagsprofetiene.

nesten like underholdende som jorden er flat tråden de her som dukker opp daglig.

Tydeligvis ingen av dere som har fått med dere at Frankrikes sjef for sikkerhetstjenester (DGSI, deres MI5), Patrick Calvar, gjentatte ganger har sagt samme sak til det franske parliamentet - at Frankrike er på randen av borgerkrig.

Det må være deilig å være så kjepphøye og sikre på at man alltid har rett. Det virker jo som om det tar invasjonsapologetikere 10-20 år å fordøye fakta på, før de selv endelig kommer frem til samme konklusjon. Det spørs bare om Europa har tid nok til å vente da. Det er for sent for Tyskland, f.eks.

http://www.dailymail.co.uk/news/article-3685561/France-verge-civil-war-sparked-mass-sexual-assault-women-migrants-intelligence-chief-warns.html

Vi som er kjepphøye og mener vi har rett? Ikke dere som advarer om dommedag hver dag altså?

• Liker 5
Lenke til kommentar

Jeg skrev ingenting som motsa det du prøver å få frem eller kommenterte om saken. Hvordan kan jeg være kjepphøy og alltid sikker på at jeg har rett da?

Jeg påpekte at dette ikke er nytt. Å lage tonnevis av tråder om samme tema er unødvendig. Frankerike har massevis av valg. De kan lage konsentrasjonsleire for eksempel. Tar ikke lange tiden å samle inn alt og alle hvis man bruker alt mannskap man har. De kan sende ut alt og alle. De kan innføre unntakstilstand og bruke militæret som politi.

Borgerkrig; https://snl.no/borgerkrig

"I motsetning til opprør eller statskupp forutsetter en borgerkrig at partene kan foreta virkelige militære operasjoner mot hverandre"

Tviler på at det blir borgerkrig. Et godt eksempel på borgerkrig er fra USA https://no.wikipedia.org/wiki/Den_amerikanske_borgerkrigen

Lenke til kommentar

De potensielle fremtidige taperene er jo kvinner. Jeg som mann vil ikke tape så mye som kvinner vil tape på dette, da islam er en greie laget av og for menn

Ser de ikke dette selv?

Lenke til kommentar

Frankrike har allerede peilet ut en vei med "martial law" og reduserte rettigheter for det Franske folk, økt overvåkning og en mer totalitær stat. De følger i USA sine fotspor. Alle krigene hjelper nok ikke akkurat og flere vil komme og i retur vil mer hat bli rettet mot Frankrike. En ond sirkel som enkelt kan ende i borgerkrig og/eller tyranni kombinert med landets totale forfall og endeløs konflikt.

Lenke til kommentar

Frankrike har allerede peilet ut en vei med "martial law" og reduserte rettigheter for det Franske folk, økt overvåkning og en mer totalitær stat. De følger i USA sine fotspor. Alle krigene hjelper nok ikke akkurat og flere vil komme og i retur vil mer hat bli rettet mot Frankrike. En ond sirkel som enkelt kan ende i borgerkrig og/eller tyranni kombinert med landets totale forfall og endeløs konflikt.

Jeg tviler på landet vil underlegge seg noe annet enn USA sitt og/eller eget tyranni. De vilk nok være villige til å ødelegge store deler av verden i forsøk på å redde eget skinn og/eller revansj. Se bare på 911 som ga USA "grunn" til å ruinere og ødelegge nesten et dusin land, drepe over en million mennesker, skade flere million mennesker og ødelegge livene til nesten hundre million mennesker.

Frankrike har samme potensial til idiotisk masseødeleggelse som USA.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...