Gå til innhold

Liertoppen kjøpesenter - 4 bilder

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og hvem skulle da stå for den handlingen, med tanke på butikken... Artig lite prosjekt dette. Har faktisk ikke slått meg at det går an og lage en slik historie:-)

V4 ble tøff, med uskarphet og "stareffekten" av lyset. Her er det potensiale for et s/hv, med sterke kontraster, bilde i gatefotosjangeren...a la HSP.

PS likte v1 også, mest pga den gule kule bilen...som skiller seg ut på plassen og i mengden. (Har en slik selv, men i sølv:-))))

Lenke til kommentar

Og hvem skulle da stå for den handlingen, med tanke på butikken... Artig lite prosjekt dette. Har faktisk ikke slått meg at det går an og lage en slik historie:-)

V4 ble tøff, med uskarphet og "stareffekten" av lyset. Her er det potensiale for et s/hv, med sterke kontraster, bilde i gatefotosjangeren...a la HSP.

PS likte v1 også, mest pga den gule kule bilen...som skiller seg ut på plassen og i mengden. (Har en slik selv, men i sølv:-))))

Hei Pål og takk for kommentar. Dette er som du er inne på en ørliten story og V1, som er et ganske ordinært bilde måtte komme først i serien, bildene må ellers ses i sammenheng. V4 er det bilde jeg ville ha valgt å legge inn som enkeltbilde. Måtte jo vente en stund og det ble del "tagninger" før jeg fikk ønskede uttrykket.

Tøff bil du har forresten...

Skj

Lenke til kommentar

Dette var en virkelig flott serie som gikk rett hjem hos meg. Kanskje en knapp på den fjerde, Men de andre er flotte hver på sin måte. mvh Ibn

V1 kanskje det dårligste bildet, men det måtte komme først i serien. Glad for at noen ser poenget med bildene som en liten story. Takker for kommentar !

skj

Lenke til kommentar

Henger meg på'n Pål og velger meg V4 jeg også og som han nevner stort potensiale for svarthvit.

Kanskje burde du hatt full frys på modellen, men pytt pytt.

I V1 ville jeg kutta vekk te halve bilene og personen til høyre. Det feltet er mer negativt enn at det gir noe til bildet. men må selvfølgelig prøves for å se virkningen.

V2 er kanskje der man får seg et tupp derru veit?

..... åsså V3 da - ingen Skjelland serie uten en kafe' dokumentasjon, he he.

Roar

Lenke til kommentar

Henger meg på'n Pål og velger meg V4 jeg også og som han nevner stort potensiale for svarthvit.

Kanskje burde du hatt full frys på modellen, men pytt pytt.

I V1 ville jeg kutta vekk te halve bilene og personen til høyre. Det feltet er mer negativt enn at det gir noe til bildet. men må selvfølgelig prøves for å se virkningen.

V2 er kanskje der man får seg et tupp derru veit?

..... åsså V3 da - ingen Skjelland serie uten en kafe' dokumentasjon, he he.

Roar

Tanken med serien med de fire bildene er ideen om at mannen i V4 handler parfyme eller lignende til kona/kjæreste på Liertoppen, tar seg en kaffekopp og deretter haster hjem. Derfor rekkefølgen på bildene og derfor ville jeg ha personen uskarp (bortsett fra den det ene benet da). Som enkeltbilde er det nok V4 best som flere har vært inne på men som du vet så er jeg litt svak for kafe`- bilder hvor stemning via lys/skygge er avgjørende.

Skj

Lenke til kommentar

Jeg synes billede nr 2 er bedst..der kom et godt lys ind i butikken..fint at kikke med på din tur i byen :-)

Kan godt tenke meg at kvinner har sans for parfyme-butikk ! Måtte ellers foreta mye etterarbeid med V2 i forhold til kloning, og gjøre lyse partier mørkere, så rent teknisk sett ble vel bildet brukbart ? Takker for din hyggelige kommentar !

Skj

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...