Just2user Skrevet 29. juli 2016 Del Skrevet 29. juli 2016 (endret) Har ti minutter teleskoptid nå i kveld om tre timer Hva ville dere brukt de ti minuttene til se på? Forslag mottas med takk! Endret 30. juli 2016 av Just2user Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 29. juli 2016 Del Skrevet 29. juli 2016 (endret) Ville brukt de 10 minuttene til å se opp på himmelen. neida, fra alvår til spøk: Saturn er jo intressang. Kansje du klarer å se ringene. Endret 29. juli 2016 av Complexity Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 29. juli 2016 Del Skrevet 29. juli 2016 Mer enn én ting? Jeg ville sett på månen, da detaljene på overflaten ofte er noe man går glipp av med det blotte øyet. Andre forslag er Andromeda-galaksen, Oriontåken og våre nære planeter. Ellers tror jeg også at ISS skal passere i løpet av tiden du er der, hvis det er mulig å følge den i en liten stund. Lenke til kommentar
-trygve Skrevet 29. juli 2016 Del Skrevet 29. juli 2016 Hvis det er et stort nok teleskop tror jeg at jeg ville gått for en eller flere stjernetåker. Lenke til kommentar
96abrevs Skrevet 29. juli 2016 Del Skrevet 29. juli 2016 Venusberget? Heranus? Then Tellus about it ...? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå