Mastiff Skrevet 29. juli 2016 Del Skrevet 29. juli 2016 Jeg har denne koden for å sjekke om en variabel er opptatt når jeg kjører en timer: if UtsattInngangSone and UtsattInngangSone2 then UtsattInngangSone3 = SettSoneID local function OnInngangsTimer3() gir.TriggerEventEx('MediePC-inngang '..UtsattInngangSone3..' på',18,0) UtsattInngangSone3 = nil print("kjører nummer 3") end UtsattInngang3 = gir.CreateTimer(nil, OnInngangsTimer3, nil,0); UtsattInngang3:Arm(5000); elseif UtsattInngangSone then UtsattInngangSone2 = SettSoneID local function OnInngangsTimer2() gir.TriggerEventEx('MediePC-inngang '..UtsattInngangSone2..' på',18,0) UtsattInngangSone2 = nil print("kjører nummer 2") end UtsattInngang2 = gir.CreateTimer(nil, OnInngangsTimer2, nil,0); UtsattInngang2:Arm(5000); else UtsattInngangSone = SettSoneID local function OnInngangsTimer() gir.TriggerEventEx('MediePC-inngang '..UtsattInngangSone..' på',18,0) UtsattInngangSone = nil print("kjører nummer 1") end UtsattInngang = gir.CreateTimer(nil, OnInngangsTimer, nil,0); UtsattInngang:Arm(5000); end Kan jeg istedenfor sjekke om det fins noen verdi av UtsattInngangSone med et tall etter og så bare kjøre den neste timeren med variablen UtsattInngangSone pluss én? Da kan jeg få lagt til noen ekstra av dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå