Gå til innhold

Jeg har ikke noe sted å bo

Anbefalte innlegg

Hei

har helt sikkert postet i feil forum nå, så moderatorer må gjerne flytte den til riktig plass.

Har kommet inn på studie i Tromsø, men jeg har ikke noe sted å bo, ingen av de jeg sender søknader til svarer, det meste er dyrt og opptatt.

Så hva gjør jeg? har dere noe tips. Studiestart nærmer seg og jeg blir bare mer og mer stressa.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om du ikke finner plass å bo før skolestart tilbyr de nødløsning. Ellers kan du legge ut annonse i avisene Nordlys (best) eller Itromsø, eller på facebookgruppen "til leie/ønskes leid  Tromsø", og da kan du også skrive at du f.eks. gjerne vil komme i kontakt med andre som leter etter bolig for å leie noe sammen, slik at det blir billigere.

Lenke til kommentar

Om du ikke finner plass å bo før skolestart tilbyr de nødløsning. Ellers kan du legge ut annonse i avisene Nordlys (best) eller Itromsø, eller på facebookgruppen "til leie/ønskes leid  Tromsø", og da kan du også skrive at du f.eks. gjerne vil komme i kontakt med andre som leter etter bolig for å leie noe sammen, slik at det blir billigere.

Dette er vel den beste løsningen så langt, vil jeg tro.

Lenke til kommentar

Legg ut en "Ønskes Leid" på hybel.no eller finn.no. Legg inn bilde av deg selv, fortell litt om deg selv og fremstill deg selv som en hyggelig og rolig person. Si gjerne at det haster også.

Jeg lette etter hybel i Oslo og fikk generelt laber respons, men når jeg byttet over til ønskes leid så fikk jeg flere tilbud jeg kunne vurdere opp mot hverandre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...