Gå til innhold

Ny romleir midt i ekebergparken?


Gjest Slettet+6132

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Ja men da burde du jo stå fram som et godt eksempel og ikke ha fobi mot sigøynere.

 

De er jo som alle oss andre.

IKKE NÅR DE JAGER FOLK BORTOVER GATA FOR Å SELGE DEM FAKE DESIGNER DOP. De er direkte FARLIGE. Hvordan i helvete kan du ikke skjønne det?

 

Hva med afrikanerne som selger "ekte" dop da, de høres jo farlige ut ? Har man afrikanerfobi da ?

Lenke til kommentar

Det er heller ikke rart og stammer nok av frykt det også, er ikke å legge under en stol at mange muslimer også er skitne dyr som ikke vet å oppføre seg i offentligheten. (MANGE, IKKE ALLE, ALRIGHT?)

Jeg møtte for ca 10 år siden en signøynerkvinne som satt ute i høsten og hun så sulten ut så jeg ga henne matpakken min, og hun var genuint glad og takket meg. Sånne signøynere er ikke de vi har noe problem med, vi har problemer med de som stjeler mobilen din fra bordet på kafeen, eller de som løper etter deg og vil tvinge deg til å kjøpe dop av dem, eller de som ikke viser noen takknemlighet overhode ved å nedgrise toaletter som er blitt leid av staten BARE FOR DEM.

Oppfører du deg som en kriminell eller drittsekk så ikke bli overrasket når folk behandler deg som en.

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

 

Ja men da burde du jo stå fram som et godt eksempel og ikke ha fobi mot sigøynere.

 

De er jo som alle oss andre.

IKKE NÅR DE JAGER FOLK BORTOVER GATA FOR Å SELGE DEM FAKE DESIGNER DOP. De er direkte FARLIGE. Hvordan i helvete kan du ikke skjønne det?

 

Hva med afrikanerne som selger "ekte" dop da, de høres jo farlige ut ? Har man afrikanerfobi da ?

 

Hvis de hadde løpt etter meg så hadde jeg hatt problemer med dem ja, men de pleier som oftest kun å nevne det i forbifarten mens du går forbi, i tilfelle du er interessert. Er du ikke interessert så pleier de å la deg være i fred (finnes unntak, møtt på en drittsekk her også som prøvde å true meg når jeg takket nei, håper purken fikk tak i idioten),

Lenke til kommentar

Han tuller med deg. Han mener det samme om muslimer som du mener om sigøynere.

 

Gledelig å se at du står opp for etikken din. Dessverre er det jo noe vanskelig mot mennesker som ikke har noen etikk. De eneste godhetstyrannene her i landet er vel dem som har fått en overdose godhet hele livet, så de behandler mennesker med mer regnfulle liv tyrannisk. Sigøynerne er vel den eneste gruppen det er politisk korrekt å trakassere, så de som lyster i den retning flokker seg om dem, i tanker, ord og gjerning. Er vel godt å ha noen å hate da.

 

Om nordmenn hadde vært et folk på flukt i 1000 år, trakkassert og diskriminert overalt der de kom, så ville det ikke være noe som skilte oss fra sigøynerne vi ser i Europa i dag. Forsøk å behandle en hel folkegruppe som dritt, mange av dem vil slå tilbake på ulike måter – og det er vel strengt talt fullt fortjent.

Endret av Aiven
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Om nordmenn hadde vært et folk på flukt i 1000 år, trakkassert og diskriminert overalt der de kom, så ville det ikke være noe som skilte oss fra sigøynerne vi ser i Europa i dag. Forsøk å behandle en hel folkegruppe som dritt, mange av dem vil slå tilbake på ulike måter – og det er vel strengt talt fullt fortjent.

Hva har vi gjort for å bli slått tilbake på?

 

Hva har Oslo gjort mot sigøynere for å fortjene at parkene blir forsøplet?

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Om nordmenn hadde vært et folk på flukt i 1000 år, trakkassert og diskriminert overalt der de kom, så ville det ikke være noe som skilte oss fra sigøynerne vi ser i Europa i dag. Forsøk å behandle en hel folkegruppe som dritt, mange av dem vil slå tilbake på ulike måter – og det er vel strengt talt fullt fortjent.

Uansett om man er nordmann eller av romfolket, så må en folkegruppe ta sin del av ansvaret for å prøve å endre oppfatningen andre har av dem. Det er ingen som ønsker å hjelpe en folkegruppe som oppfører seg slik som romfolket.

 

Som jeg skrev i et innlegg tidligere i kveld, så hadde jeg ikke noe spesielt mot romfolket før jeg opplevde de på nært hold. Hadde de ikke driti i bakgården min omtrent hver natt, ikke dratt alt søppelet utover og ikke truet meg og min familie når vi gir de penger, så hadde jeg fortsatt hatt et positivt syn på de. Så akkurat der ødelegger de for seg selv, og de er dessverre ikke blant unntakene.

 

Flere har forsøkt å hjelpe de, men lysten til å hjelpe blir fort borte når takknemligheten er at de smører avføring på vegger, gulv og tak i toaletter som settes ut til de, og at uansett hva man gjør så er de misfornøyde.

 

Konklusjonen er at romfolket vil ikke hjelpes. Og da fortjener de ikke hjelp. Og de ønsker ikke å bidra til å endre oppfatningen andre har om dem ved å ha noe som kan minne om normal folkeskikk. Og da fortjener de ikke den respekten jeg normalt viser alle folkeslag.

 

Og det er ikke diskriminering, det er normal oppførsel å ta avstand fra de som bare gir deg dritt tilbake når du prøver å hjelpe.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

 

Han tuller med deg. Han mener det samme om muslimer som du mener om sigøynere.

 

Gledelig å se at du står opp for etikken din. Dessverre er det jo noe vanskelig mot mennesker som ikke har noen etikk. De eneste godhetstyrannene her i landet er vel dem som har fått en overdose godhet hele livet, så de behandler mennesker med mer regnfulle liv tyrannisk. Sigøynerne er vel den eneste gruppen det er politisk korrekt å trakassere, så de som lyster i den retning flokker seg om dem, i tanker, ord og gjerning. Er vel godt å ha noen å hate da.

 

Om nordmenn hadde vært et folk på flukt i 1000 år, trakkassert og diskriminert overalt der de kom, så ville det ikke være noe som skilte oss fra sigøynerne vi ser i Europa i dag. Forsøk å behandle en hel folkegruppe som dritt, mange av dem vil slå tilbake på ulike måter – og det er vel strengt talt fullt fortjent.

 

Men så har vi ikke blånektet å gi slipp på en kultur som handler om å stjele, lyve og svindle.

Lenke til kommentar

 

Om nordmenn hadde vært et folk på flukt i 1000 år, trakkassert og diskriminert overalt der de kom, så ville det ikke være noe som skilte oss fra sigøynerne vi ser i Europa i dag. Forsøk å behandle en hel folkegruppe som dritt, mange av dem vil slå tilbake på ulike måter – og det er vel strengt talt fullt fortjent.

Uansett om man er nordmann eller av romfolket, så må en folkegruppe ta sin del av ansvaret for å prøve å endre oppfatningen andre har av dem. Det er ingen som ønsker å hjelpe en folkegruppe som oppfører seg slik som romfolket.

 

Som jeg skrev i et innlegg tidligere i kveld, så hadde jeg ikke noe spesielt mot romfolket før jeg opplevde de på nært hold. Hadde de ikke driti i bakgården min omtrent hver natt, ikke dratt alt søppelet utover og ikke truet meg og min familie når vi gir de penger, så hadde jeg fortsatt hatt et positivt syn på de. Så akkurat der ødelegger de for seg selv, og de er dessverre ikke blant unntakene.

 

Flere har forsøkt å hjelpe de, men lysten til å hjelpe blir fort borte når takknemligheten er at de smører avføring på vegger, gulv og tak i toaletter som settes ut til de, og at uansett hva man gjør så er de misfornøyde.

 

Konklusjonen er at romfolket vil ikke hjelpes. Og da fortjener de ikke hjelp. Og de ønsker ikke å bidra til å endre oppfatningen andre har om dem ved å ha noe som kan minne om normal folkeskikk. Og da fortjener de ikke den respekten jeg normalt viser alle folkeslag.

 

Og det er ikke diskriminering, det er normal oppførsel å ta avstand fra de som bare gir deg dritt tilbake når du prøver å hjelpe.

 

 

Jeg har mye erfaringer med sigøynere og kun positive. Når man begynner å se en folkegruppe i stedet for individer, så er dette uansett forkastelig i seg selv. Jeg sier selvsagt ikke at man skal la noen holde på som de vil, fordi de er sigøynere – man får jo si ifra, som man gjør til andre. Ellers er jeg ikke like hissig til å kjøpe undskyldninger for å være rasistiske, slik flertallet her virker å være.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du har kun positive erfaringer med sigøynere?

 

Så du har aldri hatt noe erfaring med forsøpling, avføring, tyveri? Hvilke sigøynere er det du har erfaring med egentlig? Det kan da umulig være de vi diskuterer her. De som åpenbart gir negative erfaringer til alle og enhver som måtte være i nærheten til å erfare dem.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Du har kun positive erfaringer med sigøynere?

 

Så du har aldri hatt noe erfaring med forsøpling, avføring, tyveri? Hvilke sigøynere er det du har erfaring med egentlig? Det kan da umulig være de vi diskuterer her. De som åpenbart gir negative erfaringer til alle og enhver som måtte være i nærheten til å erfare dem.

Skal ikke se bort ifra at de kjempesjarmerende når nordmenn begynner å prate med dem og virker nysgjerrige. Da får de jo en mulighet til å klage over alt det vi ''slemme rasister'' gjør mot dem.

Lenke til kommentar

Du har kun positive erfaringer med sigøynere?

 

Så du har aldri hatt noe erfaring med forsøpling, avføring, tyveri? Hvilke sigøynere er det du har erfaring med egentlig? Det kan da umulig være de vi diskuterer her. De som åpenbart gir negative erfaringer til alle og enhver som måtte være i nærheten til å erfare dem.

Litt sånn som "negre er late drapsmenn" bare henviser til late drapsmenn som er svarte i huden, og på ingen måte stigmatiserer en gruppe basert på hudfarge, eller?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...