Uderzo Skrevet 31. juli 2016 Del Skrevet 31. juli 2016 Det gjør ikke jeg heller, holder pusten altså Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 1. august 2016 Del Skrevet 1. august 2016 Torrent sidene i dag er bare søppel, går ikke ann å trykke på noe uten at det kommer en popup. Piratbay er værst der må jeg trykke 10 ganger for å komme videre. Må kanskje prøve en ny adblocker. For filmer kan du heller bruke Yts.ag, og for serier finnes EZTV.ch(eller et annet landsdomene). YTS spesielt er gull verdt for filmer! Så man bruker fortsatt åpne trackere? Lenke til kommentar
bakalaka Skrevet 14. august 2016 Del Skrevet 14. august 2016 Torrent sidene i dag er bare søppel, går ikke ann å trykke på noe uten at det kommer en popup. Piratbay er værst der må jeg trykke 10 ganger for å komme videre. Må kanskje prøve en ny adblocker. For filmer kan du heller bruke Yts.ag, og for serier finnes EZTV.ch(eller et annet landsdomene). YTS spesielt er gull verdt for filmer! YTS er DRIT. Elendig kvalitet. Gi meg en remux any day. Eller en god rip på 8+GB Eztv var veldig bra helt til de ble highjacka. Mange i scenen har kuttet ut eztv pga. det stuntet, så tilgjengeligheten på serier har gått betraktelig ned etter dette. Til tvserier er det lite som slår usenet. Kan du utdype litt hva som er så galt med YTS? Er det at filene er komprimert til ca 1,5 - 2GBP som er problemet? Har du et annet alternativ som er merkbart mye bedre, og minst like lettvint som YTS? Kom gjerne med linker isåfall. Lenke til kommentar
bakalaka Skrevet 14. august 2016 Del Skrevet 14. august 2016 Torrent sidene i dag er bare søppel, går ikke ann å trykke på noe uten at det kommer en popup. Piratbay er værst der må jeg trykke 10 ganger for å komme videre. Må kanskje prøve en ny adblocker. For filmer kan du heller bruke Yts.ag, og for serier finnes EZTV.ch(eller et annet landsdomene). YTS spesielt er gull verdt for filmer! Så man bruker fortsatt åpne trackere? Er det farlig? Lenke til kommentar
bakalaka Skrevet 14. august 2016 Del Skrevet 14. august 2016 Torrent sidene i dag er bare søppel, går ikke ann å trykke på noe uten at det kommer en popup. Piratbay er værst der må jeg trykke 10 ganger for å komme videre. Må kanskje prøve en ny adblocker. For filmer kan du heller bruke Yts.ag, og for serier finnes EZTV.ch(eller et annet landsdomene). YTS spesielt er gull verdt for filmer! YIFI? Æsj. Seriøst æsj. Kan du utdype litt hva som er så galt med YTS? Er det at filene er komprimert til ca 1,5 - 2GBP som er problemet? Har du et annet alternativ som er merkbart mye bedre, og minst like lettvint som YTS? Kom gjerne med linker isåfall. Lenke til kommentar
Efreeti Skrevet 16. august 2016 Del Skrevet 16. august 2016 Torrent sidene i dag er bare søppel, går ikke ann å trykke på noe uten at det kommer en popup. Piratbay er værst der må jeg trykke 10 ganger for å komme videre. Må kanskje prøve en ny adblocker. For filmer kan du heller bruke Yts.ag, og for serier finnes EZTV.ch(eller et annet landsdomene). YTS spesielt er gull verdt for filmer! YIFI? Æsj. Seriøst æsj. Kan du utdype litt hva som er så galt med YTS? Er det at filene er komprimert til ca 1,5 - 2GBP som er problemet? Har du et annet alternativ som er merkbart mye bedre, og minst like lettvint som YTS? Kom gjerne med linker isåfall. De oppnår ganske enkelt ikke tålelig bitrate på en PC-skjerm eller høykvalitets TV. Hvis du ser alle dine filmer på en miniskjerm, greit nok, men jeg merker compression artifacting i de videoene på min skjerm og det plager meg. 1 Lenke til kommentar
blured Skrevet 16. august 2016 Del Skrevet 16. august 2016 Så man bruker fortsatt åpne trackere?Har selv bare brukt "lukkede" trackere til 90% av torrentingen min de siste 7-8 årene. Men også her sliter man med å innovere, utviklingen står på stedet hvil. Meteor Gazelle prosjektet (startet sommeren 2015) er det første forsøket på å skape en ny plattform jeg har sett på mange år. Men prosjektet strandet allerede etter noen måneder, og ble offisielt bekreftet dødt nå i sommer. Jævlig trist, for endel av toppsidene har et utvalg man bare kan drømme om. Men kode er ferskvare, og man må innovere for å overleve utviklingen. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 17. august 2016 Del Skrevet 17. august 2016 Torrent sidene i dag er bare søppel, går ikke ann å trykke på noe uten at det kommer en popup. Piratbay er værst der må jeg trykke 10 ganger for å komme videre. Må kanskje prøve en ny adblocker. For filmer kan du heller bruke Yts.ag, og for serier finnes EZTV.ch(eller et annet landsdomene). YTS spesielt er gull verdt for filmer! YIFI? Æsj. Seriøst æsj. Kan du utdype litt hva som er så galt med YTS? Er det at filene er komprimert til ca 1,5 - 2GBP som er problemet? Har du et annet alternativ som er merkbart mye bedre, og minst like lettvint som YTS? Kom gjerne med linker isåfall. De oppnår ganske enkelt ikke tålelig bitrate på en PC-skjerm eller høykvalitets TV. Hvis du ser alle dine filmer på en miniskjerm, greit nok, men jeg merker compression artifacting i de videoene på min skjerm og det plager meg. What he said. Lydkvaliteten er også under pari. Lenke til kommentar
bakalaka Skrevet 19. august 2016 Del Skrevet 19. august 2016 Torrent sidene i dag er bare søppel, går ikke ann å trykke på noe uten at det kommer en popup. Piratbay er værst der må jeg trykke 10 ganger for å komme videre. Må kanskje prøve en ny adblocker. For filmer kan du heller bruke Yts.ag, og for serier finnes EZTV.ch(eller et annet landsdomene). YTS spesielt er gull verdt for filmer! YIFI? Æsj. Seriøst æsj. Kan du utdype litt hva som er så galt med YTS? Er det at filene er komprimert til ca 1,5 - 2GBP som er problemet? Har du et annet alternativ som er merkbart mye bedre, og minst like lettvint som YTS? Kom gjerne med linker isåfall. De oppnår ganske enkelt ikke tålelig bitrate på en PC-skjerm eller høykvalitets TV. Hvis du ser alle dine filmer på en miniskjerm, greit nok, men jeg merker compression artifacting i de videoene på min skjerm og det plager meg. Jeg har en 42'' Toshiba 4K TV, og merker overhodet ingen compression artifacting. Når sant skal sies så la jeg mer merke til det tidligere, men har knapt sett det de siste årene. Selv hos andre jeg vet bruker YTS som har TV'er opp imot 60'' ser jeg ikke noe sånt (nå lenger). Om jeg ikke ser på TV'en, blir det på et Xperia Z3 Compact Tablet når jeg er ute å reiser, og også der fungerer det utmerket. At filene er såpass "små" gjør også at jeg kan ha oppimot 100 filmer lagret på et SD-kort som står i nettbrettet. I 1080 kvalitet. Investerte nettopp i et nytt lydanlegg, og lyden er utmerket når jeg ser på TV. På nettbrettet også er lyden topp, såfremt jeg bruker Sony sin egen videospiller og ikke VLC. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå