TRCD Skrevet 29. juli 2016 Del Skrevet 29. juli 2016 Hei. Noen som vet hva slags alarm dette er og hvordan det fungerer? Det er en rød pære som lyser ved dashbordet, samtidig som det er en liten fjernkontroll nede til venstre. Jeg låser opp bilen med en vanlig nøkkel og alarmen går ikke. Skal ikke vanligvis en alarm gå av dersom du prøver å låse opp bilen uten å skru av alarmen? Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 29. juli 2016 Del Skrevet 29. juli 2016 Kanskje det er en jukse-alarm og fjernkontrollen bare slår av og på LEDen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 29. juli 2016 Del Skrevet 29. juli 2016 Skal ikke vanligvis en alarm gå av dersom du prøver å låse opp bilen uten å skru av alarmen? De siste bilene jeg har hatt med fabrikkmontert alarm slår seg av enten jeg bruker remote eller nøkkel. Hvilken bil der dette (type og år)? Står det noe på "fjernkontrollen" du har tatt bilde av? Knappene minner om de på fjernkontrollen til DEFA 8xx. Er det sirene i motorrommet? Lenke til kommentar
TRCD Skrevet 29. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2016 Kanskje det er en jukse-alarm og fjernkontrollen bare slår av og på LEDen? Tenkte det samme selv, men fant en kvittering i bilen på kjøp av alarm til ca 2000 kr. Det er vel ingen som hadde betalt så mye for en "fake" alarm. Lenke til kommentar
TRCD Skrevet 29. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2016 Skal ikke vanligvis en alarm gå av dersom du prøver å låse opp bilen uten å skru av alarmen? De siste bilene jeg har hatt med fabrikkmontert alarm slår seg av enten jeg bruker remote eller nøkkel. Hvilken bil der dette (type og år)? Står det noe på "fjernkontrollen" du har tatt bilde av? Knappene minner om de på fjernkontrollen til DEFA 8xx. Er det sirene i motorrommet? Det er en nissan 200sx 1997 modell. Det står ikke noe på knappene, knappen på den ene er bare litt større enn den andre. Hvordan ser sirenen ut? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå