Gå til innhold

Flytte over kontakter mm

Gjest Slettet-EZE0dRsY

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-EZE0dRsY

Hei,

Hadde en Nokia Lumia 930 frem til å går kveld da den falt ned fra en balkong, ti meter, rett i asfalt. Jeg har en Iphone 5 liggende å slenge. Får ikke liv i Lumiaen, den er helt dø.

Hvordan flytte kontakter fra en død Lumia over til en Iphone 5?

Endret av Slettet-EZE0dRsY
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-376f9

Prøver et langskudd: Har du en Windows konto? (Tror det er det den heter.) Er det mulig å logge på den og hente ut kontaktopplysninger?

Hvis du kopler den til PC, får du kontakt med telefonen? Hvis ja, kanskje du kan hente ut data med rett programvare?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV

Dersom du har synkronisert de til Gmail, Outlook.com eller noe annet, er det bare å synke de på nytt til ny telefon. Dersom du hadde kontaktene dine i telefonminnet, uten å synkronisere de noe sted, er de tapt dersom telefonen er død. Dersom du hadde de på SIM-kortet, kan du flytte SIM-kortet til annen telefon (sjekk SIM-kortstørrelse) og hente de ut. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EZE0dRsY

Takker for gode svar folkens. Skjermen er helt svart, men skal se om jeg får kontakt via USB.

Mener å husk at jeg lagret det på Outlook, skal se om jeg kan hente de ut der.

Endret av Slettet-EZE0dRsY
Lenke til kommentar

En av fordelene med å ha en smarttelefon, er at man kan synke viktige ting, feks. kontakter, bilder, meldinger osv. til en skytjeneste (gmail, outlook.com, icloud osv).

Mister man telefonen, eller den blir ødelagt, har man tilgang til kontakter osv. uansett.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...