Trilik Skrevet 29. juli 2016 Del Skrevet 29. juli 2016 (endret) Hjelp! Bilen min sliter, den jukser, mister nesten all kraft når den blir varm, det lukter veldig eksos, men kommer ikke blå røyk. Hva kan det være? Tørr ikke kjøre. La også merke til at d ble varmt rundt katalysator. Kan legge til at jeg har bytta eksos fra midten og bak, fordelerlokk, og temperaturføleren Endret 29. juli 2016 av Trilik Lenke til kommentar
Trilik Skrevet 29. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2016 Kan også legge til at jeg bytta temperaturføler og har bytta eksosanlegg fra midten og bak. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 29. juli 2016 Del Skrevet 29. juli 2016 Kom dette etter bytte av temp-føler? Mange biler har felles enhet med 2 utganger, og det kan være feil på den du har fått, slik at instrumentet viser riktig, men at ECU får feil info. På min var det motsatt, der gikk motoren som den skulle, men instrumentet viste feil. Lenke til kommentar
Trilik Skrevet 29. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2016 D begynte etter at den ble bytta. Juksa litt før, men KUN når d var dårligt vær. bilen viser at den er varm, men detter plutselig ned igjen. Lenke til kommentar
Trilik Skrevet 29. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2016 Termostaten mener jeg Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 29. juli 2016 Del Skrevet 29. juli 2016 Diagnose er der jeg ville startet. Kjøpt deg en ODB2-adapter og riktig mobilapp eller betal noen hundrelapper hos en mekaniker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå