Gå til innhold

Satelitter til creative inspire

Anbefalte innlegg

Fikk nettopp erstatnings-subben min på døra. Hadde en 4.1 hvor bak-venstre ikke ville gi lyd lenger så jeg fikk erstattet subben fra creative (enkelt og smertefritt, selv om det tar lang til fra irland med å-post :) )

Subben kom, og det viser seg at det er en 5.1 sub. Så synd! Det vil si at jeg trenger en center høyttaler. Kunne og tenke meg to sattelitter til - den gamle kan fint brukes som 2.1 med kun fronthøyttalerer (og crappye dvd-spilleren min har tilfeldigvis utgang for 2.1 :) )

Så hvor får jeg tak i noe jeg kan plugge inn som center til 5.1 og to sattelitter til den gamle? Aner ikke stort om lyd og effekt og hva som virker med hva så hvid det er noen dere trenger å vite for å hjelpe meg så anbefaler jeg produktsidene til Creative

Håper noe man komme med vettugge svar :)

Endret av enden
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har aldri hørt om noen 5.1 system der man kan bytte ut og bruke forskjellige høytalere, derfor tror jeg ikke det står noe på creatives sider heller..

Men du kan jo prøve deres eget forum, der har jeg fått hjelp tidligere.

Hvis du har noen andre høytalere kan du jo prøve å plugge de i?

hvis du finner en høytaler som ikke henger sammen med en annen er jo det en fordel, og den bør vel heller ikke være aktiv?

(dvs. at den får strøm fra egen stikkontakt)

hvilken modell er det vi snakker om her?

Lenke til kommentar

Jeg linket faktisk til produktet ;)

Satelittene her er fullt utbyttbare, og får jeg noen lignende med samme effekt, og mulighet for å benytte samme plugg så burde det gå. Se mer på produktsidene jeg linket til i første post.

Fant og ut at subben krever at volumkontrolleren står i for å virke, så jeg må nok finne meg en sånn en og, og da er vel det eneste alternativet mitt å finne noen som skal vrake et produkt i inspire-serien...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...