Gå til innhold

Statoilkoppen, uten kopp ?


Anbefalte innlegg

Jeg bruker bussen til og fra jobb, Jeg rekker så og si alltid og dra på statoil ( Circle K ) og kjøpe meg en kaffe, Så tenkte jeg kunne skaffe meg en statoilKopp, Men jeg har ikke lyst til og gå rundt og bære på den statoilkoppen hele tiden, Mye enklere og ta en Engangskopp.

 

Noen måte man kan få dette til og funke ?? Kjøpe en slik avtale men uten og måtte ha med koppen som bevis hele tiden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

koppen er jo beviset. Noen år hadde de at lokket var beviset men så vidt jeg vet har de ikke noen database på hvem som har kjøpt og ikke.

 

Er det ikke en slags oblat man har på koppen ? ser jo stadig vekk klistremerker med 2016 osv, eller er det printa på koppen ? 

 

Tenkte kanskje jeg kunne klistra den oblaten inni lommeboka eller bare hatt den uten og klistre den på no.

Endret av Eriksendrul
Lenke til kommentar

 

koppen er jo beviset. Noen år hadde de at lokket var beviset men så vidt jeg vet har de ikke noen database på hvem som har kjøpt og ikke.

 

Er det ikke en slags oblat man har på koppen ? ser jo stadig vekk klistremerker med 2016 osv, eller er det printa på koppen ? 

 

Tenkte kanskje jeg kunne klistra den oblaten inni lommeboka eller bare hatt den uten og klistre den på no.

 

 

Ja. Er en oblat nå, men de laget et veldig stort nummer om at man måtte ha den nåværende statoilkoppen. Det var når de gikk fra de solide aluminiumskoppene til plast-design-driten fra Stelton. Nå har de riktignok laget sistnevnte i aluminum og de er blitt litt bedre, men vet ikke om de er like rigide lenger på om man må ha koppen deres (noe jeg tror du må).

 

Hadde jeg vært deg så hadde jeg hørt med de som jobber der. Siden du er der ofte så kan det jo hende det går greit.

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar

Det er 2 stasjoner og det er nye folk der veldig ofte så det blir vanskelig og få de til og huske meg hele tiden.

 

Tenkte jeg skulle dra innom og høre når jeg vet at han ene sjefen er på jobb.

 

Har ikke bægg/sekk/pose/veske og ha koppen i når den er tom så jeg gidder ikke fly rundt med en tom Termokopp hele tia :p 

Lenke til kommentar

Det koster plutselig litt mer for stasjonene om du potensielt skal få flere hundre pappkopper i løpet av et år da. Det er dessuten en lokkeavtale for å få folk inn på stasjonen, så jeg tror ikke at de gidder å lage særegne avtaler i tillegg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Man får et rødt strikk som man har rundt statoil-koppen nå. Sikkert for at det skal være enklere for betjeningen å passe på så ingen forsyner seg av kaffe uten lov. Vil tro det holder å ta med seg dette båndet, men hør med de på stasjonen. 

 

 

Bare å ta på et rødt strikk rundt koppen fra 2015 så får du gratis kaffe? :)

Lenke til kommentar

 

Man får et rødt strikk som man har rundt statoil-koppen nå. Sikkert for at det skal være enklere for betjeningen å passe på så ingen forsyner seg av kaffe uten lov. Vil tro det holder å ta med seg dette båndet, men hør med de på stasjonen. 

 

 

Bare å ta på et rødt strikk rundt koppen fra 2015 så får du gratis kaffe? :)

 

 

Regner med de bytter farge fra år til år, ellers hadde det vært en lur idé ja!  :p

Lenke til kommentar

Tja, på årets kopp har man en QR-kode på oblatet. Betjeningen registrerer denne i kassen om du ønsker bakervarer til 10 kr. Muligens de tenker å implementere en lignende sak ved kaffemaskinen.

 

Å skifte strikk hvert år er da en smal sak? :p

 

Nå har jeg ikke hatt Statoil-kopp på et halvt år, så jeg vet ikke hvordan ting er blitt. Men, husker aldri at noen stoppet meg og skulle skanne eller se koppen når jeg hadde en betalt avtale. Var alltid bare å fylle på og rusle ut. Har aldri blitt stoppet. Det på forskjellige stasjoner. Eneste plassen jeg ikke fikk påfyll var på en Statoil-stasjon i Sverige, fordi avtalen visstnok ikke gjaldt utenfor Norge.

Endret av G
Lenke til kommentar

 

Tja, på årets kopp har man en QR-kode på oblatet. Betjeningen registrerer denne i kassen om du ønsker bakervarer til 10 kr. Muligens de tenker å implementere en lignende sak ved kaffemaskinen.

 

Å skifte strikk hvert år er da en smal sak? :p

 

Nå har jeg ikke hatt Statoil-kopp på et halvt år, så jeg vet ikke hvordan ting er blitt. Men, husker aldri at noen stoppet meg og skulle skanne eller se koppen når jeg hadde en betalt avtale. Var alltid bare å fylle på og rusle ut. Har aldri blitt stoppet. Det på forskjellige stasjoner. Eneste plassen jeg ikke fikk påfyll var på en Statoil-stasjon i Sverige, fordi avtalen visstnok ikke gjaldt utenfor Norge.

 

 

Legg merke til "om du ønsker bakevarer til 10 kr".

 

Kan også legge til at disse pappkoppene visstnok koster en god del. 

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg har 2016-koppen og de hadde ikke flere gummibånd igjen så det fikk jeg aldri, men fikk oblat. Jeg kjører veldig mye rundt i fylket jeg bor i og er innom alle de forskjellige stasjonene og de som jobber der sjekker aldri hva slags årstall som står på koppene til folk. De bryr seg ikke :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...