Project ZAP Skrevet 28. juli 2016 Del Skrevet 28. juli 2016 (endret) Hei! Ønsker å få inn noen nye diskanter i bildørene. Har ett første problem, vet ikke hvor jeg skal starte for å få av dør panelet/dekslet for å komme til høytalerne. Er helt grønn på bil. Har fått løsnet noen skruer og slikt, men står fortsatt bom fast, finner ikke dette noen sted på nettet heller. Ønsker ikke å punge ut med mangfoldige kroner på verksted heller. Og hvis noen vil så kan de også finne et diskantsett for under tusenlappen, takk. Endret 28. juli 2016 av Hårek Endret emnetittel - var bare store bokstaver! Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 28. juli 2016 Del Skrevet 28. juli 2016 Få opp et bilde av døra. Normalt sett så er det bare å skru ut skruer og dra det opp og ut. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 28. juli 2016 Del Skrevet 28. juli 2016 Skal du bare ha diskanter?? Er det ikke greit med litt mellomtone og bass også? Btw, sunny heter sentra i usa http://www.justanswer.com/nissan/2xduw-remove-nissan-sentra-door-panel.html Lenke til kommentar
Project ZAP Skrevet 29. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2016 Er en gammel bil jeg kanskje får 8-10K for Ønsker ikke å påkoste noe veldig på lyd. Vil bare ha en smule bedre lyd, det jeg har nå er sprengte høytalere. Så Sentra og Sunny er 100% identiske? Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 1. august 2016 Del Skrevet 1. august 2016 kunne du tatt et bilde av døra og lagt ut her? har vært borti i par av disse bilene, men greit å være å sikker. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 1. august 2016 Del Skrevet 1. august 2016 Er en gammel bil jeg kanskje får 8-10K for Ønsker ikke å påkoste noe veldig på lyd. Vil bare ha en smule bedre lyd, det jeg har nå er sprengte høytalere. Så Sentra og Sunny er 100% identiske? Da ville jeg byttet resten av høyttalerene også, ikke bare diskantene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå