bono Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 skal kjøpe meg dvd-spiller, og så på denne. noen som vil ha et ord med i laget? hvis denne er noe dritt, er det noen andre som vet om hvor jeg kan få tak i en billig (opp til ca. 450)? Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 aldri hørt om eltax brenner.. trodde de bare lagde høytalere jeg.. så hadde jeg vert deg hadde jeg nok valgt et mer kjent brenner merke som f.eks plextor eller pioneer.. men kan godt hende att eltax sin er god.. Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 En advarsel mot eltax! Bare fordi det sleges på Koplett betyr det ikke at det er kvalitet. Komplett burde selge det de er best på. Eltax har #/¤)/#&% lav bildekvalitet, lydkvalitet. Kort sagt, ikke kjøp den. Lenke til kommentar
bono Skrevet 25. november 2003 Forfatter Del Skrevet 25. november 2003 (endret) okei. noe annet (billig) å anbefale? Endret 25. november 2003 av bono Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 ser da heilt grei ut denne. Den støtter jo alt du trenger + at den er sonefri. Ka meir trenger du? Ka får enn for 495 kroner i dag? Lenke til kommentar
godal Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 En advarsel mot eltax!Bare fordi det sleges på Koplett betyr det ikke at det er kvalitet. Komplett burde selge det de er best på. Eltax har #/¤)/#&% lav bildekvalitet, lydkvalitet. Kort sagt, ikke kjøp den. Dette synes jeg høres rart ut, da det er deres første DVD spiller. Synes den virker som et svært godt kjøp, jeg. Lenke til kommentar
fAight Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 aldri hørt om eltax brenner.. trodde de bare lagde høytalere jeg.. så hadde jeg vert deg hadde jeg nok valgt et mer kjent brenner merke som f.eks plextor eller pioneer.. men kan godt hende att eltax sin er god.. det er en dvd-spiller, ikke en brenner Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Det kryr av billige DVD-spillere fra mer eller mindre kjente merker. Noen er mistenkelig like, andre ikke. Alle jeg har sjekket er laget i Kina og de jeg har testet har funka helt greit (men lyd og bilde er bedre på dyre spillere). De spiller de fleste plater og er ofte mindre kresne enn de store/kjente merkene hvis man har plater som ikke er brent helt etter standarden. Om de heter Eltax, Dantax, Mark, United e.l. tror jeg at kvaliteten er omtrent den samme. Det som kan bli litt spennende, er hvor lenge så billige spiller kan leve. - Men, skal man ha skikkelig kvalitet må man vel ut med et par tusenlapper mer... Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 En advarsel mot eltax!Bare fordi det sleges på Koplett betyr det ikke at det er kvalitet. Komplett burde selge det de er best på. Eltax har #/¤)/#&% lav bildekvalitet, lydkvalitet. Kort sagt, ikke kjøp den. Erm.. Eltax er faktisk akseptabelt gode i forhold til pris, du får faktisk meir enn det du betalar for i enkelte tilfeller (ivertfall dei høgtalarane eg har hørt). Kom med noke meir saklig neste gang. Takk for din oppmerksomhet og ha en god tur. Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Vet ikke helt om den er så mye å satse på. Jeg har testa en United (eller no) DVDspiller som var kjøpt på elkjøp. Når jeg spillte SVCD på den så hakka det, bildet tok pause med korte mellomrom. DVD gikk helt fint, men ikke med noe bildekvalitet å skryte av. SVCD går helt knall på min Harman K. DVD25 (som kosta en god del mer). Sier ikke at den Eltax spillern er like dårlig, men pass på vis du skal spille VCD/SVCD. (kan være CD-R platene dvdspillern hadde problemer med) Lenke til kommentar
jaha Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 kom ei avis fra prix i dag med en dvd spiller til 400 NOK Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 En test av Eltax DVD Receiver DR-109 http://www.dinside.no/php/art.php?id=92367 Har den selv ... helt OK. Mye for penga. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå