Gå til innhold

Eltax DVD-Spiller på komplett.no

bono

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En advarsel mot eltax!

Bare fordi det sleges på Koplett betyr det ikke at det er kvalitet. Komplett burde selge det de er best på.

Eltax har #/¤)/#&% lav bildekvalitet, lydkvalitet. Kort sagt, ikke kjøp den.

Dette synes jeg høres rart ut, da det er deres første DVD spiller. Synes den virker som et svært godt kjøp, jeg.

Lenke til kommentar

Det kryr av billige DVD-spillere fra mer eller mindre kjente merker. Noen er mistenkelig like, andre ikke. Alle jeg har sjekket er laget i Kina og de jeg har testet har funka helt greit (men lyd og bilde er bedre på dyre spillere). De spiller de fleste plater og er ofte mindre kresne enn de store/kjente merkene hvis man har plater som ikke er brent helt etter standarden. Om de heter Eltax, Dantax, Mark, United e.l. tror jeg at kvaliteten er omtrent den samme. Det som kan bli litt spennende, er hvor lenge så billige spiller kan leve.

- Men, skal man ha skikkelig kvalitet må man vel ut med et par tusenlapper mer...

Lenke til kommentar
En advarsel mot eltax!

Bare fordi det sleges på Koplett betyr det ikke at det er kvalitet. Komplett burde selge det de er best på.

Eltax har #/¤)/#&% lav bildekvalitet, lydkvalitet. Kort sagt, ikke kjøp den.

Erm.. Eltax er faktisk akseptabelt gode i forhold til pris, du får faktisk meir enn det du betalar for i enkelte tilfeller (ivertfall dei høgtalarane eg har hørt). Kom med noke meir saklig neste gang.

Takk for din oppmerksomhet og ha en god tur.

Lenke til kommentar

Vet ikke helt om den er så mye å satse på. Jeg har testa en United (eller no) DVDspiller som var kjøpt på elkjøp. Når jeg spillte SVCD på den så hakka det, bildet tok pause med korte mellomrom. DVD gikk helt fint, men ikke med noe bildekvalitet å skryte av.

SVCD går helt knall på min Harman K. DVD25 (som kosta en god del mer).

Sier ikke at den Eltax spillern er like dårlig, men pass på vis du skal spille VCD/SVCD.

(kan være CD-R platene dvdspillern hadde problemer med)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...