Gå til innhold

Posten

Anbefalte innlegg

Hei. 

Har bestilt mange pakker før fra en side som heter XLmoto.no, og venter nå på en pakke. 

Jeg bestiller vanligvis til min hjemby, som ligger 2 timer unna Hamar. 

Jeg vet hvordan pakkene går, da jeg bestiller regelmessig.

Første dag: Pakken blir forhåndsmeldt. Blir tatt inn fra utlandet. 

Dag 2: Pakken er først innom Oslo, og så innom Hamar. 

Dag 3: Pakken kommer på posthuset på morgenen. 

Nå har det seg slik, at jeg har bestilt denne pakken til en adresse på Skedsmokorset, da jeg trenger pakken fort og tenker det går kjappere. 

I dag tidlig ble pakken forhåndsmeldt, og er etter all sannsynlighet i Oslo i morgen tidlig. Vil den da komme på posten på Skedsmokorset samme dag eller tror dere man må vente til mandag?

Noen som bor litt utenfor Oslo som har erfaringer med dette? Tusen takk for alle svar.
Det haster, da jeg skal ut på MC tur, derfor venter jeg spent på pakken.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kan dessverre ikke svare på spørsmålet ditt, trådstarter, men jeg er nysgjerrig på hva du synes om servicen til XLmoto/24mx. Har nettopp bestilt hjelm og jakke derfra. De har en grei bytteordning virker det som, men har du opplevd at de noengang har vært vanskelig å ha med å gjøre?

Endret av Cutthroat Bill
Lenke til kommentar

Unngå posten. Har jobbet der selv og veldig ofte så blir pakker regelrett knust og ødelagt.

De har null respekt for innhold og behandler alle pakker som om de inneholder puter.

Styr unna!

Jeg jobbet i over 3 år med Post-i-Butikk og jeg jobbet i den delen av butikken fast, Jeg har delt ut tusenvis av pakker som har blitt transportert med Posten.

2 Ganger har jeg hjulpet kunder med og skrive en "skademelding". Så hvor du har jobbet det skulle jeg likt og vite.

DHL og PostNord derimot har vi hatt mer problemer med, Der var det skademeldinger 2-3 ganger i måneden.

(DHL med rekorden på 11 stykker samme uke, de hadde veltet en bil og ikke fortalt eller informert kunder om det )

Endret av Eriksendrul
  • Liker 7
Lenke til kommentar

Unngå posten. Har jobbet der selv og veldig ofte så blir pakker regelrett knust og ødelagt.

De har null respekt for innhold og behandler alle pakker som om de inneholder puter.

Styr unna!

har faktisk jobbet litt i posten og vært med på og dele ut pakker i bur og vært med på transporten. har også loset og  gjort vanlige en lastebil sjåfør i posten gjør. (unntatt og kjøre) og da så jeg ikke sett en ødelagt pakke. 

Og for å toppe det helle av så leverte jeg personlig en pakke til en gullsmed fortetning  etter jobbe tid som var ekspress pakke, de ikke hadde mottatt denne pakken siden de ikke var der og hente den kl 9 da de første bilene kommer. 

Dette er noe posten gjør for og gi den aller beste servicen  ^^ 

så kan ikke forstå hvor du har jobbet...

Endret av Adrian.S
Lenke til kommentar

Jeg kan dessverre ikke svare på spørsmålet ditt, trådstarter, men jeg er nysgjerrig på hva du synes om servicen til XLmoto/24mx. Har nettopp bestilt hjelm og jakke derfra. De har en grei bytteordning virker det som, men har du opplevd at de noengang har vært vanskelig å ha med å gjøre?

Synes det er veldig greie å ha med å gjøre.

Lenke til kommentar

Hei. 

Har bestilt mange pakker før fra en side som heter XLmoto.no, og venter nå på en pakke. 

Jeg bestiller vanligvis til min hjemby, som ligger 2 timer unna Hamar. 

Jeg vet hvordan pakkene går, da jeg bestiller regelmessig.

Første dag: Pakken blir forhåndsmeldt. Blir tatt inn fra utlandet. 

Dag 2: Pakken er først innom Oslo, og så innom Hamar. 

Dag 3: Pakken kommer på posthuset på morgenen. 

Nå har det seg slik, at jeg har bestilt denne pakken til en adresse på Skedsmokorset, da jeg trenger pakken fort og tenker det går kjappere. 

I dag tidlig ble pakken forhåndsmeldt, og er etter all sannsynlighet i Oslo i morgen tidlig. Vil den da komme på posten på Skedsmokorset samme dag eller tror dere man må vente til mandag?

Noen som bor litt utenfor Oslo som har erfaringer med dette? Tusen takk for alle svar.

Det haster, da jeg skal ut på MC tur, derfor venter jeg spent på pakken.

Den vil være klar til henting på mandag. Posten har ikke utkjøring til PiB på ettermiddagen lenger.

Det er også sannsynlig at du ikke får den før tirsdag. Min lokale PiB får ikke pakker på mandager, kun tirsdag-fredag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...