Kakeshoma Skrevet 28. juli 2016 Del Skrevet 28. juli 2016 Noen som husker navnet på et spill (demo) som fulgte med enten Komputer for alle, eller hjemmePC e.l. i eldgamledager..? Det var et FPS spill så vidt jeg husker, to lag startet på hver sin side, og så gikk eller kjørte man til en base man skulle ta kontroll over. Tror man kjørte humvees, og på den ene siden kunne man gå inn i en tunnel/grotte og snipe ned mot basen. Ventet man for lenge der kom det en fiende og knivstakk deg i ryggen Så på basen kunne man sette laser-triggede miner o.l.. Om det var type TDM eller hva husker jeg ikke, bare at det jæææævlig fett ^.^ Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 28. juli 2016 Del Skrevet 28. juli 2016 (endret) Mobile forces? Dette? Eller noe eldre?Det er command & conquer isåfall, men jeg tror det ble kansellert. Her er noe eldre Codename eagle fra 1999. Utvikleren laget senere Battlefield. Terra nova strike force centauri? Det er science fiction, ligner litt på mechwarrior så ingen humwee der. Red Faction? Endret 28. juli 2016 av IntelAmdAti 1 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 28. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2016 Hmm, nei.. Var ikke så sci-fi-aktig som det første mener jeg. Ørkenlandskap. Må ha vært <2002 hvert fall. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 28. juli 2016 Del Skrevet 28. juli 2016 Laser-triggede miner er sci-fi, eller var det claymores?Kan det ha vært delta force? Det er ørken men det er ingen huler eller grotter der. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 28. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2016 Aaah, du fant det Mobile Forces. Takk! Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 28. juli 2016 Del Skrevet 28. juli 2016 Ingen årsak, tror jeg skal teste det ut 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå