Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Mitt første seriøse forhold skulle jeg ønske jeg ikke endet. 10 år siden nå og kjenner savnen i ny og ne. 
Jenta var suicidal, hypokonder, selvskadende, sosial angst, paranoid, depressiv og ekstreeemt sjalu. 
Dette var grunnen til at jeg dumpet henne etter 2 år. Jeg orket ikke og ha henne på skuldrene lenger. 
Jeg dumpet henne og vi bodde jo på hver vår side av norge (bodde sammen i 1 år fra starten til) også flyttet jeg hjem igjen for å studere mens vi enda var sammen. 
Ble glad i familien hennes etc. Jeg ble inkludert, følte meg respektert, ga tilbake kjærlighet.

Så slutta jeg det.
Jenta endte opp med å si at jeg mishandlet henne, (noe hu hadde sagt til mine tidligere kjærester) til sine foreldre, familie og lille vennekrets. Endte med at alle fikk hat for meg og skulle andmelde etc. Uten og ha noe bevis. Foreldrene hennes kunne ikke forstå at jeg kunne gjøre noe sånt og hadde aldri sett for seg at jeg kunne være en sånn person.

Litt morsomt igrunn til senere kjærester, da hu sa til dem at jeg hadde mishandlet henne, så spurte jeg mine andre kjærester i periodene jeg var sammen med dem." Har jeg noensinne slått deg, dyttet deg eller rørt deg?"

Da fikk jeg selvfølgelig til svar:"Nei"

Så da sa jeg;" NETTOPP!"

Faen altså... Jeg mistet en hel familie jeg var glad i pga en hevngjerrig sur og gal jente, som jeg enda savner... wow

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva bør grunnen være for at det finnes noe sjans for at vedkommende vil angre? Omstendigheter spiller jo seff en rolle også, men fortsatt? Er det mulig at følelser vil komme tilbake?

Anonymous poster hash: 7109a...bec

Det er svært ofte slutt når det er slutt. Er svært ofte dumt å ta tilbake en eks. Men svaret er ja. Det er mulig. Fordi folk gjør det slutt av forskjellige grunner, av og til usikre grunner.

Anonymous poster hash: 009f0...57d

Lenke til kommentar

Hva bør grunnen være for at det finnes noe sjans for at vedkommende vil angre? Omstendigheter spiller jo seff en rolle også, men fortsatt? Er det mulig at følelser vil komme tilbake?

Anonymous poster hash: 7109a...bec

http://exgirlfriendrecovery.com/my-ex-girlfriend-hasnt-contacted-me-do-i-even-have-a-chance/

http://exgirlfriendrecovery.com/you-hurt-your-ex-girlfriend-and-want-her-back-but-how/

http://exgirlfriendrecovery.com/the-three-things-you-need-to-have-to-get-a-long-distance-girlfriend-back-video/

Og sannheten: 

http://exgirlfriendrecovery.com/is-your-ex-girlfriend-thinking-about-you-lets-find-out/

Så ja, det er mulig å få eksen tilbake. Men det kommer an på omstendighetene, hvor sterke følelser, begrunnelsen til brudd o.l.

Lenke til kommentar

Man kan angre på at man brøt. Men tror det er fåtall som gjør.

Fåtallet angrer nok, for flertallet hadde god grunn. Og skal man angre, skal det være god grunn.

Jeg vil si at jeg ser ikke en god årsak til at jeg ble dumpet. Fordi jeg vet ikke eksakt årsaken. Vet bare at han mistet forelskelsen men ikke hvorfor. Han ville ikke fortelle hvorfor og da gikk jeg rundt å lurte på om det kunne fikses. Men jeg var missfornøyd med måten han ville leve på. Men forsøkte å innfinne meg i det. Men merkelig med det..: jeg håper på at min siste forstår at jeg er en bra person. De andre to sier de vet at jeg har ganske fine tanker om ting osv. To av mine ekser kom tilbake men jeg avviste. En av de bor i nabolaget men ignorerer meg helt.

Men sånn er livet :). En dag kan lykken komme. Om den ikke kommer fra en eks sa kan den komme fra en annen så lenge man ikke gir opp håpet med å date og lete. Vi vet alle hvordan vanskelig det er med følelser. En eks har jo vært en stor del av vårt liv. Ikke lette saker men det er det bare å akseptere samt lære av det.

Endret av Sportylady
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...