Gå til innhold

oppgradere eller bygge ny gamer pc, maks pris 16000

Anbefalte innlegg

Hei!

luerer på om det er noe vitsen i å oppgradere denne gammle sliteren her eller om det er bare å bygge ny gamer pc? Denne begynner jo å bli temmelig slit og gammel nå. Noen som kunne ha orket å såtte sammen en ny gamer pc? 

vil ha nye gtx 1070/1080 ivertfall.

max pris blir 16000kr

på forhånd takk

post-274633-0-33099900-1469706923_thumb.png

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Først og fremst kjøper du nytt skjermkort og overklokker prosessoren din. Ingen vits i å bytte ut hele maskineriet. (Sjekk ut om hovedkortet støtter overklokking av CPU først)

Hvis det er ønskelig kan du i tillegg kjøpe en til SSD. 

• Liker 1
Lenke til kommentar

Først og fremst kjøper du nytt skjermkort og overklokker prosessoren din. Ingen vits i å bytte ut hele maskineriet. (Sjekk ut om hovedkortet støtter overklokking av CPU først)

har tenkt å kjøpe gtx 1070, mer ram og mer ssd. har litt lyst på nytt hovedkort da aux utgangen har gitt sej og osv. skal ha meg den nye benq skjermen også. prosessor har jeg også lyst å bytte ut da jeg har planer om å bruke pcen like lenge som jeg har brukt denne her uten noe spesielle problem.. 

Lenke til kommentar

har tenkt å kjøpe gtx 1070, mer ram og mer ssd. har litt lyst på nytt hovedkort da aux utgangen har gitt sej og osv. skal ha meg den nye benq skjermen også. prosessor har jeg også lyst å bytte ut da jeg har planer om å bruke pcen like lenge som jeg har brukt denne her uten noe spesielle problem.. 

Siden maskinen din er mindre enn 5 år så har du fremdeles reklamasjonsrett på hovedkortet når aux-utgangen slutter å virke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...