Roar Kneppen Skrevet 28. juli 2016 Del Skrevet 28. juli 2016 2 skulpturer av kvinne med 2 barn av Per Hurum Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 28. juli 2016 Del Skrevet 28. juli 2016 Her er det bare å velge og vrake. Gode alle sammen, men mine favoritter blir allikevel V1 og V6. V6 utfyller jo hele samlingen med "ryggen til" posituren på moren og hvor bakgrunnsfargen fremhever skulpturens form. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 28. juli 2016 Del Skrevet 28. juli 2016 En fin skulptursamling dette Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 29. juli 2016 Del Skrevet 29. juli 2016 Flott skulptur, og flott dokumentert ... likte hele serien Lenke til kommentar
Pande Skrevet 29. juli 2016 Del Skrevet 29. juli 2016 Her blir det v5 på meg. Moro med disse skulpturbildene du får mye ut av. Har prøvd litt selv, men er ikke i nærheten av en slik kreativitet. PS Var i Frognerparken i går, og så etter deg, men den eneste jeg fant var "The Boss"...Flott musikkopplevelse av en kar som jeg liker pga sin jordnær/folkelighet, der han beskriver den vanlige manns gjøren og laden. Måtte jo selvfølgelig fotografere, men dog uten kamera (flaut), på snarvisitten i Tigerstaden. Planlegging før en eventuell fototur til Oslo.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg