Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Wifi INTENO dg301 hacke password?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forklar hvordan app eller på hvilken måtte klarer du å koble deg til en wifi uten å vite password

Nesten alle enheter som er tilkoblet Internett kan hackes. Hva mener du med app for å få tilgang? Man bruker alltid en eller annen form for app (software) for å hacke.

Lenke til kommentar

Raskt bruker iPhone

Trenger å cracke meg på en wifi

Da misforsto jeg, tenkte omvendt. Trodde at du var redd for sikkerheten.

Usikker på hvor trygge disse programmene er, men gi det et forsøk og håp at ikke det er du som blir cracket :p

http://www.guruswizard.com/2015/09/3-wifi-passwords-breaking-iphone-ipad-apps.html

Søkte på "crack network password iphone", massevis av treff så kan du lese litt selv ;)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093

Høres ikke helt stødig ut... Foreslår at ingen hjelper ham med å cracke den stjålne iphonen eller hva han er ute etter...

Endret av medlem-329093
Lenke til kommentar

Jeg forstår det slik at du ønsker tilgang til et trådløst nettverk som ikke er ditt, og som du ikke har tillatelse til å bruke. I teorien er dette mulig, men i praksis vil det i mange tilfeller være så godt som umulig. I de fleste tilfeller vil passordet være det svakeste leddet, siden flere og flere har gått over til WPA2. Har man et dårlig passord, så har man også et dårlig sikret nettverk. Å teste dette er ikke så vanskelig, men spørsmålet er hellet om det er lovlig. Å ta seg inn på andres nettverk ved å bryte en slik beskyttelse er definitivt ulovlig, jf. straffeloven § 204:

Med bot eller fengsel inntil 2 år straffes den som ved å bryte en beskyttelse eller ved annen uberettiget fremgangsmåte skaffer seg tilgang til datasystem eller del av det.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...