Fotoskrulla Skrevet 28. juli 2016 Del Skrevet 28. juli 2016 Sjøhus i Lofoten Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Kjetil Øyen Skrevet 28. juli 2016 Del Skrevet 28. juli 2016 Bra vær ser jeg, hvis bilde er fra idag. Artig å følge litt med. Lofoten er uansett vær, spennende. 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 28. juli 2016 Del Skrevet 28. juli 2016 Flott bilde - likte vinklingen du har valgt (for meg ser det ut som det heller litt mot venstre) 1 Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 28. juli 2016 Del Skrevet 28. juli 2016 Fint utsnitt og komp. Vanskelig å finne feil på resten også. Roar 1 Lenke til kommentar
sussss Skrevet 28. juli 2016 Del Skrevet 28. juli 2016 Stemning og sommerligt..dejligt motiv...Hilsen Suss er du kommet hjem igen ? 1 Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 28. juli 2016 Del Skrevet 28. juli 2016 Går jo greit med rett-fra-kamerabilder også med så godt utstyr du har. Fint utsnitt og vakker natur som det er der nord. PS: Bildet blir betydelig klarere og skarpere i fullstørrelse. Mvh Ragnar 1 Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 28. juli 2016 Del Skrevet 28. juli 2016 Vakkert naturlandskap liker godt de klare fine fargene 1 Lenke til kommentar
Toketorp Skrevet 28. juli 2016 Del Skrevet 28. juli 2016 Litt mye Norgesreklame? 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 28. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2016 Bra vær ser jeg, hvis bilde er fra idag. Artig å følge litt med. Lofoten er uansett vær, spennende. Nei, bildet er ikke fra i dag. Jeg har ikke hatt ork til å legge inn de siste dagers fotofangst ennå. Lofoten har mye tåke har jeg funnet ut, det kan jo gi spennende bilder, men det er på en måte litt mer krevende. I dag våknet jeg opp til en strålende fin dag på Hamarøy, Knut Hamsuns rike, men vendte nesa sørover og sitter nå i Sandnessjøen i øsepøse regnvær. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 28. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2016 Flott bilde - likte vinklingen du har valgt (for meg ser det ut som det heller litt mot venstre) Takk for fin kommentar Torhild! Godt mulig det heller litt mot venstre ja, det la jeg ikke merke til. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 28. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2016 Fint utsnitt og komp. Vanskelig å finne feil på resten også. Roar Tusen takk for trivelig kommentar! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 28. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2016 Stemning og sommerligt..dejligt motiv...Hilsen Suss er du kommet hjem igen ? Hei Suss! Nei jeg er ennå ikke kommet hjem, men har vendt nesa den vegen nå så jeg er på hjemveg. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 28. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2016 Går jo greit med rett-fra-kamerabilder også med så godt utstyr du har. Fint utsnitt og vakker natur som det er der nord. PS: Bildet blir betydelig klarere og skarpere i fullstørrelse. Mvh Ragnar Hei Ragnar ☺ Ofte hjelper det med full størrelse ja. Takk for fin kommentar! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 28. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2016 Vakkert naturlandskap liker godt de klare fine fargene Ja, det er så fint med fargene her i nord...de trigger utløserknappen.. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 28. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2016 Litt mye Norgesreklame? Hahaha! Begynner det å bli overdose nå? ...jeg skal skjerpe meg...finne på noe annet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg