sverreb Skrevet 31. juli 2016 Del Skrevet 31. juli 2016 Elbilar er ikkje subsidiert. Dei får ikkje økonomisk støtte. Dei har reduserte avgifter, som er rett og rimeleg fordi dei ikkje påfører staten like store utgifter som eksosbilar. Både til helseutgifter, utgifter til miljøopprydding (berre kalking av vatn kostar over 100 millionar kroner i året), klimaendringar, osv. Bortfall av avgifter er også subsidier. Du skal få slite med å forsvare bortfall av moms som noe annet enn en direkte subsidie. I tilegg er bortfall av bompenger og parkeringsavgiftsamt adgang til kollektivfelt også klart subsidier. (man får noe som for andre koster penger gratis. Hadde dette skjedd i arbeidsforhold ville du måtte betalt skatt av det) Bortfall av engangsavgift kan jeg være enig i ikke behøver være en subsidie, men la oss ikke lure oss selv med å late som om elbiler ikke er subsidierte, men heller diskutere hvilket nivå av subsidier som er hensiktsmessig. 2 Lenke til kommentar
Sturle S Skrevet 31. juli 2016 Del Skrevet 31. juli 2016 La meg kjøre bensinbil ut å prøve å belære meg om elbilen, lik som jeg lar deg kjøre elbil uten at jeg forsøker å belære deg om bensinbil.Eg hugsar på slutten av 70- og byrjinga av 80-talet då britar, tyskarar, polakkar osb ville sleppe ut so mykje svovel dei berre orka. Det var jo deira sak. Om det førte til fiske- og skogdød i Noreg, var jo det vårt problem! Lufta i deira land var deira eiga, som dei kunne gjere som dei ville med. Til slutt ga dei opp, skogane livna til og verda vart ein klårt betre stad å vere, både for oss og dei som forureina. På tampen av 1990-talet var det røykjarane. Stakkars røykjarane. Dei fekk ikkje lenger røykje inne på arbeidsplassar, på bussen, på kafeen osb, og blåse røyken i andletet på andre folk, og påføre andre skade. Dei vart diskriminert, stakkars. Vi andre var både fascistar og det som verre er, fordi vi ikkje hadde ynskje om å verte påført sjukdommar av røykjarane. No trur eg dei fleste røykjarar i grunn er godt tilfreds med resultatet. No er det eksosbilistane som meinar at dei har rett til å forpeste lufta som andre skal puste inn, og øydeleggje klimaet vårt. Her får vi som meiner noko anna høyre at vi er religiøse og skal passe våre eigne saker. Å ville puste inn rein luft, fri for både sigarettrøyk og eksos, og ha eit leveleg klima er faktisk våre eigne saker. Du har ingen rett til å øydeleggje det for alle andre. Difor kjem nok du til å ende på den tapande sida til slutt, men som vinnar. Eg trur korkje britar, tyskarar, polakkar eller røykjarar er veldig lei seg no for at dei tapte kampane sine, og det kjem heller ikkje eksoselskarane til å vere. Du får ta nokre gode magadrag av eksosen neste gong du er i byen. Eg trur ikkje eksosbilar kjem til å vere velkomne i bysentra veldig mykje lenger, og om nokre år går kanskje ein heil tiøring i året av skattepengane til straum til offentlege sakteladestasjonar. Kastar du ikkje opp av eksosen, toler nok magen det òg. 2 Lenke til kommentar
BippeStankelbein Skrevet 31. juli 2016 Del Skrevet 31. juli 2016 (endret) La meg kjøre bensinbil ut å prøve å belære meg om elbilen, lik som jeg lar deg kjøre elbil uten at jeg forsøker å belære deg om bensinbil.Eg hugsar på slutten av 70- og byrjinga av 80-talet då britar, tyskarar, polakkar osb ville sleppe ut so mykje svovel dei berre orka. Det var jo deira sak. Om det førte til fiske- og skogdød i Noreg, var jo det vårt problem! Lufta i deira land var deira eiga, som dei kunne gjere som dei ville med. Til slutt ga dei opp, skogane livna til og verda vart ein klårt betre stad å vere, både for oss og dei som forureina. På tampen av 1990-talet var det røykjarane. Stakkars røykjarane. Dei fekk ikkje lenger røykje inne på arbeidsplassar, på bussen, på kafeen osb, og blåse røyken i andletet på andre folk, og påføre andre skade. Dei vart diskriminert, stakkars. Vi andre var både fascistar og det som verre er, fordi vi ikkje hadde ynskje om å verte påført sjukdommar av røykjarane. No trur eg dei fleste røykjarar i grunn er godt tilfreds med resultatet. No er det eksosbilistane som meinar at dei har rett til å forpeste lufta som andre skal puste inn, og øydeleggje klimaet vårt. Her får vi som meiner noko anna høyre at vi er religiøse og skal passe våre eigne saker. Å ville puste inn rein luft, fri for både sigarettrøyk og eksos, og ha eit leveleg klima er faktisk våre eigne saker. Du har ingen rett til å øydeleggje det for alle andre. Difor kjem nok du til å ende på den tapande sida til slutt, men som vinnar. Eg trur korkje britar, tyskarar, polakkar eller røykjarar er veldig lei seg no for at dei tapte kampane sine, og det kjem heller ikkje eksoselskarane til å vere. Du får ta nokre gode magadrag av eksosen neste gong du er i byen. Eg trur ikkje eksosbilar kjem til å vere velkomne i bysentra veldig mykje lenger, og om nokre år går kanskje ein heil tiøring i året av skattepengane til straum til offentlege sakteladestasjonar. Kastar du ikkje opp av eksosen, toler nok magen det òg. Jepp, det var det jeg skjønte. Du greier bare ikke la være å misjonere. Du er omtrent jevngod med Jehovas Vitne. Ikke noe galt i det, det er lov å drive misjon i et fritt land. Men du trenger ikke undre så veldig mye over hvorfor du blir ansett som religiøs. Endret 31. juli 2016 av D4TVET2G 1 Lenke til kommentar
Sturle S Skrevet 31. juli 2016 Del Skrevet 31. juli 2016 Opptak av ladeplasser er først og fremst et prisingsproblem. Idag er det gratis. Hadde man satt 3 kroner per time for å stå på ladestasjonen ville alle som ikke trengte lading parkert en annen plass (gitt ledig parkering). Med 3 kW ladehastighet gir det 3 kr pr. kwh, som er over kostnaden på strøm, da vil elbileiere (og ladbare hybrider) som har stort nok batteri lade hjemme. Dersom det settes opp en slik betalingsløsning på ladestasjonene, tror jeg at det vil bli så få som ønsker å lade, at både EV og PHEV kan benytte ladestasjonene.Problemet er at betalingsløysingar og handheving av dei kostar pengar. I Trondheim kommune hadde rådmannen lagd ein plan om timeprising på lading. Det kosta 70000 kroner å krevje inn 10000 kroner i straumutgifter kvart år. Dermed hadde prisen vorte *mykje* høgare enn dei tre kronene. Lurer på om det var snakk om nokonogtjue for ein time til nokonogfemti for tre timar. For rask lading kan det vere verd bryet. For saktelading er det det ikkje. Lenke til kommentar
V5L0RG91 Skrevet 31. juli 2016 Del Skrevet 31. juli 2016 Eneste grunn til at el. biler har de fordelene de har er at man skal unngår forurensningen fra fossilt drivstoffet. De som kjøper en ladehybrid må jo selvfølgelig ha samme mulighet til å lade bilen, slik at de kan kjøre mest mulig elektrisk. Det er helt på tryne å si at en ladehybrid bare kan kjøre på bensin, det er nettopp det man prøver å unngå. Jeg gir blaffen i om det er en ren elbil eller en ladehybrid, så lenge den kjører elektrisk i tettbebygde områder. En ladehybrid har vesentlig kortere rekkevidde enn en ren elbil, så de har også et større behov for å lade enn elbiler for å unngå å måtte kjøre på bensin. 3 Lenke til kommentar
BippeStankelbein Skrevet 31. juli 2016 Del Skrevet 31. juli 2016 Eneste grunn til at el. biler har de fordelene de har er at man skal unngår forurensningen fra fossilt drivstoffet. De som kjøper en ladehybrid må jo selvfølgelig ha samme mulighet til å lade bilen, slik at de kan kjøre mest mulig elektrisk. Det er helt på tryne å si at en ladehybrid bare kan kjøre på bensin, det er nettopp det man prøver å unngå. Jeg gir blaffen i om det er en ren elbil eller en ladehybrid, så lenge den kjører elektrisk i tettbebygde områder. En ladehybrid har vesentlig kortere rekkevidde enn en ren elbil, så de har også et større behov for å lade enn elbiler for å unngå å måtte kjøre på bensin. Det burde igrunn være ganske enkelt å være enig i det resonementet. Like enkelt som å være enig i at universet er gamlere enn skapelsesberetningen. Altså, ikke så veldig enkelt for enkelte av oss enkle sjeler.... Lenke til kommentar
Sturle S Skrevet 2. august 2016 Del Skrevet 2. august 2016 Jepp, det var det jeg skjønte. Du greier bare ikke la være å misjonere. Du er omtrent jevngod med Jehovas Vitne. Ikke noe galt i det, det er lov å drive misjon i et fritt land. Men du trenger ikke undre så veldig mye over hvorfor du blir ansett som religiøs. Ein religiøs trur sterkt på noko, og presenterer trua si som sanning. Han let seg ikkje påverke av fakta, og er oppteken av religion. Om vi oppsummerer dine bidrag under, ser vi at dei fleste handlar om religion. Faktisk er det berre du som tek opp spørsmålet om religion i eit ordskifte der dei andre deltakarane konsentrerer seg om fakta og kunnskap om emnet. Fakta interesserer deg ikkje, og alle dine forsøk på å skrive noko som skal vere fakta viser seg å vere feil. Det er noko du trur på, men du er ikkje interessert i å sjekke om det faktisk er sant. Om det er nokon som passar merkelappen religøs her, og driv misjonsarbeid basert på oppdikta historiar, so er det deg "D4TVET2G". 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå