Nikkor Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Dette kommer nermest konstant opp! Samme om jeg er på Hw,Tv2 osv... Pleier mest og komme når jeg trykker på linker Hva skjer? Er det noe jeg kan gjøre med dette ? Spec: Win Xp Pro SP1. ADSL 704/128. Takker for svar Lenke til kommentar
jevel Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Har fått denne en del i det siste her også. Ser ut til at nettet sliter litt. -KJ Lenke til kommentar
shahin Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 (endret) Spyware o.l. Kjør ad-aware, eller helst Spybot (search and destroy). Har selv hatt lignende en gang i tiden, og fjernet det lett med spybot. Endret 25. november 2003 av shahin Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 25. november 2003 Forfatter Del Skrevet 25. november 2003 (endret) Kjører Adware6 nermest hver dag Gitt seg litt nå, så får håpe det fortsetter Edit: Tar den og, men takk for hjelpen, ser ut til ut som det har sluttet nå Lurt å kjøre spybot en gang i blant selv om du bruker ad-aware. Ingen av dem klarer å ta alt. Endret 25. november 2003 av nikkor Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Lurt å kjøre spybot en gang i blant selv om du bruker ad-aware. Ingen av dem klarer å ta alt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå