DaRe_deVIl Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Internetten min er syk treigt på en del sider (bl.a hw forum(ene) gamer, programmer osv) Noen som vet hvorfor.. Den eneste teorien jeg har kommet fram til er at _denne_ pcen her er koblet til routern med en 100mbit TPkabel, mens min kobler seg opp til routern via en trådløs gateway (11mbit) Kan dette ha noe med saken å gjøre? Har hørt om at hwforumet er treigt? Men hos meg funker det aldri.. Lenke til kommentar
DaRe_deVIl Skrevet 29. november 2003 Forfatter Del Skrevet 29. november 2003 Tenkte det var greit å bumpe litt nå i og med at det er en stund siden jeg lagde denne posten.. jah, noen som vet hvorfor?? Regner også med at det kan være innstillinger.. Men jeg er ganske "fersk" på dette området så jeg har null peil Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 (endret) bruker du windows xp? Har nesten samme system som deg på gamle data, har 384mb ram og det går mye tregere der enn min 1gig ddr, 2,53ghz gf4 4200... det har noe med prosessoren og rammen å gjøre... Endret 29. november 2003 av King_mephisto Lenke til kommentar
DaRe_deVIl Skrevet 29. november 2003 Forfatter Del Skrevet 29. november 2003 Unnskyld, har ikke oppdatert siggen, men specsene er : 2500+ Abit nf7-s 2.0 512 mb ram (twinmos) pc2700 Lenke til kommentar
AshtraY Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 hmm.. du har en kabel inntil den trådløse routeren og ei maskin har trådløst nettverks kort? hmm..du kan no gjer det slik at di maskin har kabel connection ..dunno Lenke til kommentar
DaRe_deVIl Skrevet 29. november 2003 Forfatter Del Skrevet 29. november 2003 Lengter etter svar nå.. er vant til å få svar, men.. Lenke til kommentar
DaRe_deVIl Skrevet 29. november 2003 Forfatter Del Skrevet 29. november 2003 Jeg vet det er stygt å bumpe, men når jeg aldri får svar så blir jeg litt irritert.. Lagde denne posten for snart en uke siden og har ennå ikke fått ett svar som løser problemene mine Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå