TRCD Skrevet 27. juli 2016 Del Skrevet 27. juli 2016 Hei. Bensinmåleren viser halvtank selv om jeg nettopp har fylt på full tank. Kan problemet være sensoren i tanken, eller er problemet selve måleren ved speedometeret(ettersom den ikke går over halv tank, bare under halvtank) Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 27. juli 2016 Del Skrevet 27. juli 2016 Trolig flottør som ikke fungerer skikkelig. Jeg ville sluppet ned bensintanken og inspisert, alt etter hvor lett tilgjengelig den er på din bil. Noen biler har toppen av tanken i bunnen av hjulbrønn, så om du finner noe der så skal det være en cakewalk å teste/fikse. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 28. juli 2016 Del Skrevet 28. juli 2016 Å slippe ned bensintanken for å sjekke måleren pleier vel ikke være nødvendig. Som regel er det mulig å komme til tankmåler fra innsiden av bilen, enten fra bagasjerommet eller fra undersiden av baksetet. Men klart, det vil nok være tilfeller der man må ha ned tanken også. Lenke til kommentar
TRCD Skrevet 1. august 2016 Forfatter Del Skrevet 1. august 2016 Har ikke dette problemet lenger Han jeg kjøpte bilen av sa at den var ødelagt, men var visst ikke det. Det rare er når jeg fyller på bensin. Når man fyller på bensin pleier pumpen automatisk å stoppe når tanken er full. Når jeg fyller på bilen gjør pumpen dette, selv om tanken ikke er i nærheten av å være full. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 1. august 2016 Del Skrevet 1. august 2016 Kan være evap-systemet ditt som er tett da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå