Sportylady Skrevet 27. juli 2016 Del Skrevet 27. juli 2016 (endret) Nå skal jeg ikke gå for mye i dybden på det. Dette er nok et normalt tema innen sex. Jeg kom i en problemstilling om dagen. Jeg ble møtt av en gråtende singel venninne. Jeg forsto ikke helt hva som var galt. Spurte hva det var. Hun fortalte at hun hadde hatt sex med en mann. Hun var ikke forelsket før hun hadde sex. Men etter å ha hatt sex så kjente hun at hun ble forelsket. Men samtidig så opplevde hun den vonde følelsen med at han fortalte henne at han hadde funnet en annen som han møtte. Og det rett etterpå. Dermed fraråder jeg henne å ha sex før hun er ganske sikker på at det kan være en type det kan fungere med. Hun hadde trodd på forhånd at hun skulle håndtere situasjonen bra. Men hun ble ganske lei seg. Jeg forsøker å forklare henne at hun må bare gi slipp på hele fyren. Han er ikke verdt å bruke et sekund av tankene på dersom hun vil ha et ordentlig ryddig liv. Sex en gang og thats it og så over på neste, hva var galt sa hun. Jeg har forsøkt å forklare at ingenting er galt. Og at jeg har opplevd det samme pluss de samme følelsene. Kjenner meg igjen. Jeg tror nesten at dette ligger fra naturens side. Noen av oss får følelser mens vi har sex, enten vi ønsker det eller ikke. Mens en god del menn lettere kan ha det uten følelser.. Er ikke dette ganske normalt? Det er noe med følelser og sex, og kvinner. Endret 27. juli 2016 av Sportylady Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 27. juli 2016 Del Skrevet 27. juli 2016 Folk er forskjellige. Både kvinner og menn. Folk kommuniserer og føler forskjellig. For min del er jeg nok ganske lik henne. Sex forsterker mine følelser. Jeg føler meg elsket gjennom sex og et godt sexliv og jeg føler at jeg viser mine følelser på samme vis men jeg må samtidig huske på at vi alle er ikke sånn. Jenta mi snakker kjærlighet på sitt språk og jeg på litt. Vi må bare huske på å snakke hverandres i ny og ned 2 Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 27. juli 2016 Del Skrevet 27. juli 2016 (endret) Ble tvunget til å lese denne boka. Hadde null interesse til å begynne med men den hadde noen gode poenger. Jeg kunne nok ha reddet flere av mine forhold om jeg hadde innsett dette tidligere Endret 27. juli 2016 av Invader Zim 2 Lenke til kommentar
Sportylady Skrevet 27. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2016 (endret) Folk er forskjellige. Både kvinner og menn. Folk kommuniserer og føler forskjellig. For min del er jeg nok ganske lik henne. Sex forsterker mine følelser. Jeg føler meg elsket gjennom sex og et godt sexliv og jeg føler at jeg viser mine følelser på samme vis men jeg må samtidig huske på at vi alle er ikke sånn. Jenta mi snakker kjærlighet på sitt språk og jeg på litt. Vi må bare huske på å snakke hverandres i ny og ned Vi fikk pratet godt ut om dette. Hun sa til og med at jeg var et forbilde for henne, med tanke på at jeg har opplevd så mye av den dritt-følelsen det er å ha hatt sex for så å bli dumpet. Nå sa hun at hun kjente seg helt igjen i mine følelser etter å ha opplevd det samme for første gang i sitt liv. Jeg forklarte at det er derfor jeg er forsiktig og avvisende av meg. For meg gir sex en så nær kontakt at jeg opplever kjærlighet og følelser i kontakten. Blir det samme som henne: helt "forhekset"/ forelsket. Noe som jeg gjerne ikke var på samme måte før sex. Hva er det sex gjør med oss? Men nå forsøker jeg å overbevise henne at en annen mann kan vise henne en helt annen verdighet enn hva denne mannen gjorde. Hun skal ikke tro at noe er galt med seg selv, for det er det ikke. Hun sier at hun føler seg kjempe-stygg etter dette. Jeg har hatt den tanken selv, men forsøker å snu alt til det positive, og lære , samt tenke at jeg elsker når jeg elsker. Vil ikke ha sex uten å elske. Sex skal være bra. For det første så tenkte hun som meg. : Hun tenkte at hun visste at han kun ville leke seg med henne, og thats it. Men følelsene kom uten at hun ønsket det. Og nå er hun helt fortapt forelsket, og bare venter på at han skal komme tilbake å prøve seg igjen. Jeg har sagt at vi må ta en tur ut å spise en dag, og prate om det, og at hun må ta avstand til mannen. Verdighet heter det. Og du er mann? Dermed kan menn føle at sex forsterker følelsene også. Det er det jeg forsøker å få henne til å tro. Takk for svar til innlegget Endret 27. juli 2016 av Sportylady Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 27. juli 2016 Del Skrevet 27. juli 2016 (endret) Og du er mann? Dermed kan menn føle at sex forsterker følelsene også. Det er det jeg forsøker å få henne til å tro. Takk for svar til innlegget Det kan vi i aller høyeste grad. Men det er selvsagt individuelt Endret 27. juli 2016 av Uderzo 1 Lenke til kommentar
Sportylady Skrevet 27. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2016 (endret) Og du er mann? Dermed kan menn føle at sex forsterker følelsene også. Det er det jeg forsøker å få henne til å tro. Takk for svar til innlegget Det kan vi i aller høyeste grad. Men det er selvsagt individuelt Venninnen min har alltid vært avvisende mot menn, og veldig forsiktig. Hun er ganske pen ( ser ut som en fotomodell) og er en populær dame, så jeg synes at det var helt utrolig at hun skulle oppleve noe slikt som dette. Ble ganske paff. Dette kan skje alle. Første som jeg tenkte på var: hvorfor? var det noe som gjorde at han gikk? var hun avvisende i måten hun var på? Hun er jo så pen!!!!. Men uansett : når han bare går videre med en gang, så mener jeg at det riktige er å anbefale henne å ikke vente på at han skal komme tilbake for mer sex!. Hun vil jo ha han for enhver pris nesten. Vi er jo idiot mot oss selv som har sex med en som vi tror/ vet er player, og så tror vi at vi skal takle det. Egentlig idioti!. Noen mennesker elsker med hele seg når man har sex. Mens andre kan ha en mer lunken holdning til sex. Vi er alle forskjellige. Men det gjelder å finne noen som er lik seg selv. Tror ikke vi skal undervurdere mannfolk. Tror det er nok av mannfolk som tenker nøyaktig som oss. En sak er sikker: Jeg og venninnen min er ganske lik i tankesettet. Jeg gir henne rådet: hold unna han, hev hodet og la han ikke få en sjanse på sex igjen!. Orden i livet !!! Endret 27. juli 2016 av Sportylady Lenke til kommentar
vidor Skrevet 27. juli 2016 Del Skrevet 27. juli 2016 Ble tvunget til å lese denne boka. Hadde null interesse til å begynne med men den hadde noen gode poenger. Jeg kunne nok ha reddet flere av mine forhold om jeg hadde innsett dette tidligere Det å vite om hva som er viktig og settes mest pris på av dette betyr alt. Mange prøver som du sier å gi ting som ikke treffer riktig innenfor dette systemet og dermed sitter igjen som et spørsmåltegn når det begynner å butte. 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 28. juli 2016 Del Skrevet 28. juli 2016 Menn har også følelser. menn forelsker seg også. menn elsker også. Så, en kvinne kan være så smellvakker som hun bare vil, vekker hun ikke dypere følelser i meg så kan jeg ha sex med henne, om jeg skulle orke den dagen, men jeg kommer aldri til å fri til henne. Dette går jo også andre veien. Kvinner har sex med menn fordi de er kåte og trenger et knull, eller de bare trenger å bli tatt på, eller det bare passet der og da. Det som er viktig er å være helt ærlig med seg selv om hvorfor en har sex med noen. Her finnes det så mye hvis, om og men at det er umulig å lage en komplett mal over hvordan ting fungerer. Det eneste en kan si er at det aldri er likt med en ny partner, og at en fort kan oppdage sider hos seg selv som en ikke var klar over. Til din venninne så vil jeg si at hun bør unngå å være sentimental over menn som kommer og går (ordspill ikke tilsiktet). Elsk når hun elsker, la seg bli elsket med verdighet av de som elsker henne. Og mellom her finnes et utall av fasetter og varianter av relasjoner og følelser som hun må finne ut hvordan fungerer for henne. Lenke til kommentar
Sportylady Skrevet 28. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2016 (endret) Menn har også følelser. menn forelsker seg også. menn elsker også. Så, en kvinne kan være så smellvakker som hun bare vil, vekker hun ikke dypere følelser i meg så kan jeg ha sex med henne, om jeg skulle orke den dagen, men jeg kommer aldri til å fri til henne. Dette går jo også andre veien. Kvinner har sex med menn fordi de er kåte og trenger et knull, eller de bare trenger å bli tatt på, eller det bare passet der og da. Det som er viktig er å være helt ærlig med seg selv om hvorfor en har sex med noen. Her finnes det så mye hvis, om og men at det er umulig å lage en komplett mal over hvordan ting fungerer. Det eneste en kan si er at det aldri er likt med en ny partner, og at en fort kan oppdage sider hos seg selv som en ikke var klar over. Til din venninne så vil jeg si at hun bør unngå å være sentimental over menn som kommer og går (ordspill ikke tilsiktet). Elsk når hun elsker, la seg bli elsket med verdighet av de som elsker henne. Og mellom her finnes et utall av fasetter og varianter av relasjoner og følelser som hun må finne ut hvordan fungerer for henne. En god strategi er å være seg selv. Jeg vil råde henne til det samme råd som jeg har praktisert. Bommet på, men viktig å elske når man gjør det. Når jeg elsker så elsker jeg med hele hjerte. Man kan ikke styre hva motparten gjør men det beste er å vite at man selv elsker. Dersom det går galt så har man gjort det man kunne. "Den som intet våger, intet vinner". "Bedre å angre på noe man har gjort, enn å angre på det man aldri forsøkte" . Viktig å trekke seg unna dersom man tror noen er playere. Da får man det bra. Man kan skape sin egen lykke. Alle fortjener å bli satt pris på og verdsatt. Og sex skal være noe av det fineste som fins. Takker for svar og gode råd. Endret 28. juli 2016 av Sportylady Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg