Hvaheterdu Skrevet 27. juli 2016 Del Skrevet 27. juli 2016 Hei. Siden lørdag (23/07-16) har jeg problemer med at jeg ikke har noe nett. Alle lysene lyser riktig på både ruter og modem, men hver gang jeg skrur på wifi på enten mobilen, pcen, laptopen etc. kommer den irriterende gule trekanten opp som sier ingen internett-tilgang. Dette gjelder alle enheter. Jeg har en Asus RT-AC66u, og merket at dette dukket om ca 1 uke etter at jeg oppdaterte til den nyeste firmware versjonen. Jeg oppdaterte ruteren igjen igår, men jeg har det samme problemet. Den går fra full funksjonell, til ingen tilgang på internett og til nå å være megatregt. Er det lurt å downgrade softwaren på den? Jeg har prøvd reset, men det er noe jeg skal prøve på nytt igjen. Noen som har noe tips til hva problemet kan være? Jeg har prøvd google uten å finne ut av det. Setter ekstremt stor pris på gode svar. Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 27. juli 2016 Del Skrevet 27. juli 2016 Fungerer det med ledning? Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 27. juli 2016 Del Skrevet 27. juli 2016 (endret) Hva slags modem? Prøvd å koble med kabel rett i modem? Resatt ruteren før oppdatering? Noen ganger vil en bug følge med ved oppdatering. Endret 27. juli 2016 av Mr D Lenke til kommentar
Hvaheterdu Skrevet 28. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2016 Jeg får det samme med ledning, null nett. Modemet er fra Thompson. Nei, jeg har ikke prøvd det. Det kan jeg gjøre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå