Gå til innhold

IMDb watchlist med Netflix logo på filmer som Netflix har

Jod-R

Anbefalte innlegg

Har en ganske så heftig watchlist på imdb så når jeg skal se en film så bruker jeg som regel å gå dit for å finne en film jeg har lyst å se. Problemet er at hvis jeg skal se den på Netflix så må jeg først finne en film i imdb for å så sjekke om Netflix har den. Dette pågår da gjerne ei stund da Netflix som oftest ikke har de første filmene jeg har lyst til å se.

Så finnes det en nettside / nettlesertillegg eller noe annet som tar min imdb watchlist og lager et netflix icon ved de filmene som netflix har. Hovedsaklig norsk netflix siden vpn til amerikansk ikke virker lenger(?)

Håper dette ga mening, hvis det ikke gjorde det så ta å spør så skal jeg prøve å forklarere det bedre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skjønner hva du mener, men tviler IMDB har laget noe Netflix-brukervennlig oversikt enda. Så inntil da kan du bruke denne (og andre liknende sider) til å sjekke om det du har lyst å se er tilgjengelig i Norge.

https://flixsearch.io/

Den var ganske fin. Eg synest Netflix sin sortering er ganske dårleg og saknar noko som har ei kopling til IMDB. Denne sida der det nærmaste eg har kome så langt.

Lenke til kommentar

Ser at det går an å importere imdb der så det er vel mulighet for at det skal virke. Skal ta å teste det ut i de kommende dagene og se hva som skjer. Kommer med tilbakemelding etterpå.

Hvis noen andre har andre alternativer som burde sjekkes ut så er det bare å poste de.

Lenke til kommentar

Da har jeg testet det ut.

For det første så må man bytte ut www.imdb med rss.imdb når man bruker den share linken. Den brukte vel 1 dag på å importere listen inn. Problemet er at den listen man får lister opp alle filmene alle land har så det er ikke mulig å se hvilke filmer norsk netflix har (uten nesten å klikke inn for å se om norge står opplistet). Sånn det er nå er det ikke så alt for hjelpsom. Det er heller ikke mulig å sortere listen etter sjanger eller noe som helst, men det største problemet er at det ikke er mulig å kun se hvilke filmer norsk netflix har.

Så hvis noen andre vet om sider som lister opp hvilke filmer forskjellig land netflixer har så post de så jeg kan ta å sjekke de ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...